Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi is er een MOD voor GTA VC dat als je in een auto rijd je net als bij GTA SA met de muis om de auto heen kan kijken?

Dat kan met de Vice City Cam Hack van 'Racer_S'... De download kan je in downloaddatabase vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek al heel lang een model voor een yamaha aerox..

ik heb er nog geen kunnen vinden, er is er hier wel een bezig op het forum om er 1 te maken maar dat duurt waarschijnlijk nog even.. dus

weet iemand een yamaha aerox te vinden voor SA?

Link to comment
Delen op andere websites

hey

ik heb een vraagje.

bestaat er ook een mod,

waardoor alle auto's veranderen in echt bestaande auto's.

alvast bedankt.

tom

Niet voor zover ik weet in 1 mod.

Denk dat het te complex zou worden met de transfendermods en zo.

plus dat de mod vrij zwaar zou zijn als ik nu mijn IMG zo bekijk.

Ik heb wel alle wagens vervangen in mijn sa.

Link to comment
Delen op andere websites

hey

ik heb een vraagje.

bestaat er ook een mod,

waardoor alle auto's veranderen in echt bestaande auto's.

alvast bedankt.

tom

Ik denk dat de San Andreas Modern Mod dan wel iets voor je is. Het is een total conversion mod, zo op het eerste oog gezien. Op deze pagina kun je zien welke voertuigen vervangen worden, zoals je ziet heel wat voertuigen van deze tijd. Raadpleeg voor installatie even de readme.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de mod van een Belg genaamd KillerKip worden ook alle auto's veranderd. Je kunt de mod vinden op zijn site: www.killerkip.be. Hij heeft alleen mods voor III en VC, maar ik heb nergens op kunnen maken dat jij het over SA had. Er zitten een aantal ongelofelijk domme nutteloze auto's tussen maar ook wel een paar vette. Ook worden veel gebouwen en reclameborden enzo veranderd, dus je moet zelf maar even kijken of je het iets vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de mod van een Belg genaamd KillerKip worden ook alle auto's veranderd. Je kunt de mod vinden op zijn site: www.killerkip.be. Hij heeft alleen mods voor III en VC, maar ik heb nergens op kunnen maken dat jij het over SA had. Er zitten een aantal ongelofelijk domme nutteloze auto's tussen maar ook wel een paar vette. Ook worden veel gebouwen en reclameborden enzo veranderd, dus je moet zelf maar even kijken of je het iets vindt.

sorry maar het ging wel om GTA SA, de volgende keer zal ik het gelijk erbij zetten

tom

ps. dank jullie voor het snel beantwoorden van mijn vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...