Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zijn ouder hebben hem dit geleerd. :7

Maaruh waarom zou de US dit faken?

Wat ben jij een triest, zielig figuur. Dat ik mezelf zo erg vergist heb.

Toen ik deze discussie begon dacht ik dat er wel wat mensen zouden zijn met een beetje verstand.

Jongentje, weet je wat jij doet? Maak je geen zorgen, geloof heilig wat de televisie zegt. Luister vooral niet naar andere mensen.

De elite hebben het beste met je voort. Al die False Flag operaties hebben ze ook goed bedoeld. Bijvoorbeeld mensen voorliegen over het incident van Tokin en toen meer dan 40 duizend militairen naar Vietnam gelokt.

Je bent zo verschrikkelijk dom, sorry als ik nu bot klink. Maar bij de meeste hier zit totaal geen enkel logica. Totaal geen geschiedenis niks.

Laatste keer dat ik met kindertjes van 14 in discussie ga.

Waarom ben jij zo dom? Omdat je totaal niet de moeite neemt om mijn vorige posts terug te lezen.

Je blijft met dezelfde vraag tekens komen terwijl er overduidelijk bewijs wordt getoond.

Als jij denkt dat de WTC7 toren, wat meer dan 500.000 duizend ton staal bevat binnen 6 seconden naar beneden pleurt door een kantoorbrand, dan ben jij denk ik eerder niet helder.

Grappig hoe mensen denken zo verschrikkelijk slim te zijn en met van die debiele debunk verhalen te komen wat totaal geen logica bevat.

WTC 5 die vlak onder de WTC torens stond, die uren in volle brand vloog, zelfs nadat de WTC7 instortte bleef nog overeind staan.

Lol mensen hier echt grappig.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lach me echt een kriek met die complottheorie van jou. Bekijk dit eens en kom dan verder huilen:

Oja: Stoelen zijn gemaakt van stof en vulling. En dat brandt op. Spoel ook vooral door naar 4:57.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ben jij een triest, zielig figuur. Dat ik mezelf zo erg vergist heb.

Toen ik deze discussie begon dacht ik dat er wel wat mensen zouden zijn met een beetje verstand.

Oh, de ironie.

Jongentje,

FOEI! Het verkleinwoord van jongen is jongetje!

Luister vooral niet naar andere mensen.

POT. KETEL.

De elite hebben het beste met je voort. Al die False Flag operaties hebben ze ook goed bedoeld. Bijvoorbeeld mensen voorliegen over het incident van Tokin en toen meer dan 40 duizend militairen naar Vietnam gelokt.

Je verwart dingen met elkaar. De Vietnamoorlog was geen False Flagoperatie.

Je bent zo verschrikkelijk dom, sorry als ik nu bot klink. Maar bij de meeste hier zit totaal geen enkel logica. Totaal geen geschiedenis niks.

Laatste keer dat ik met kindertjes van 14 in discussie ga.

POT. KETEL.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn ouder hebben hem dit geleerd. :7

Maaruh waarom zou de US dit faken?

Wat ben jij een triest, zielig figuur. Dat ik mezelf zo erg vergist heb.

Toen ik deze discussie begon dacht ik dat er wel wat mensen zouden zijn met een beetje verstand.

Jongentje, weet je wat jij doet? Maak je geen zorgen, geloof heilig wat de televisie zegt. Luister vooral niet naar andere mensen.

De elite hebben het beste met je voort. Al die False Flag operaties hebben ze ook goed bedoeld. Bijvoorbeeld mensen voorliegen over het incident van Tokin en toen meer dan 40 duizend militairen naar Vietnam gelokt.

Je bent zo verschrikkelijk dom, sorry als ik nu bot klink. Maar bij de meeste hier zit totaal geen enkel logica. Totaal geen geschiedenis niks.

Laatste keer dat ik met kindertjes van 14 in discussie ga.

Waarom ben jij zo dom? Omdat je totaal niet de moeite neemt om mijn vorige posts terug te lezen.

Je blijft met dezelfde vraag tekens komen terwijl er overduidelijk bewijs wordt getoond.

Als jij denkt dat de WTC7 toren, wat meer dan 500.000 duizend ton staal bevat binnen 6 seconden naar beneden pleurt door een kantoorbrand, dan ben jij denk ik eerder niet helder.

Grappig hoe mensen denken zo verschrikkelijk slim te zijn en met van die debiele debunk verhalen te komen wat totaal geen logica bevat.

WTC 5 die vlak onder de WTC torens stond, die uren in volle brand vloog, zelfs nadat de WTC7 instortte bleef nog overeind staan.

Lol mensen hier echt grappig.

Waarom zouden ze het faken?

Ik ben trouwens zestien en ik heb ee IQ van 135 op de nationale iq test. ( :7 )

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lach me echt een kriek met die complottheorie van jou. Bekijk dit eens en kom dan verder huilen:

Oja: Stoelen zijn gemaakt van stof en vulling. En dat brandt op. Spoel ook vooral door naar 4:57.

Gast en ik lach me te pletter hoe brainwashed sheep je bent. Dat filmpje van jou klopt voor geen ene meter.

Tuurlijk brand stof, maar waarom is het zo dat bij een normale vliegtuig crash je altijd genoeg duidelijk vliegtuig onderdelen ziet.

Die mini wrakjes op de grond zeggen geen ene ruk. En verklaar die gat van 5,5 meter met je stoere praat.

Het verbaasd me hoe jullie denken, dat meen ik echt waar.

En als er toch een vliegtuig was, waarom gewoon geen foto ervan laten zien? Je bent zo verschrikkelijk naief dat je gewoon een bord voor je kop hebt.

Het is dramatisch om te zien hoe jij denkt de slimmerik te zijn terwijl je ver van huis bent.

En @ Thunderduck.

Doe beter je huiswerk, Vietnam was geen False Flag? Volgens mij gingen ze erheen omdat Tokin incident. Dat was de trigger dat er meer dan 50.000 mensen zijn gestorven. Nu komen ze ermee dat het hele incident nooit heeft plaats gevonden.

Net zoals dat Operations Northwood, waarbij zogenaamd de Cubanen met vliegtuigen Amerika inzouden vliegen etc...

En nog iets, durf dit dan eens te qouten en te ontkrachten, alhoewel ik denk dat JULLIE eromheen zullen draaien, net zoals alle andere vragen die ik gesteld heb. Ooit gehoord van de wargames? De Amerikaanse militairen kregen speciale oefeningen, dat er zogenaamd 4 vliegtuigen zouden gekaapt worden, twee in de WTC torens invliegen en de ander de Pentagon en een in het witte huis. Ze moesten speciale trainingen volgen. Google maar wargames 9/11.

Met andere woorden. Hoop tegenstrijdig bullshit van jullie en totaal geen ontkrachting van wat ik gepost heb.

Sheople wake up!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol dan kunnen die Amerikanen echt voor geen meter gebouwen bouwen. Want als er door een beetje brand zo'n moderne sterke stalen gebouw binnen 6 seconden plat gaat, dan moeten we al bang zijn voor iemand die even een peukje opsteekt op kantoor.

Lolwut? De WTC stond er al 30 jaar? Dat houdt in dat de regeltjes omtrent bouwen, en de manieren van bouwen anders waren. WTC was geen hypermodern gebouw als het nieuwere WTC ;)

En dan vraag ik je iets... Als Bush dit allemaal gepland had zo he? Waarom zou hij dan niet al lang zijn afgezet? Waarom zou de rest van de regering ermee akkoord gaan? Waarom zou de FBI/CIA/DEA en al die zooi ermee akkoord gaan? Wat Bush er mee zou bereiken is duidelijk, maar wat zou de rest van de regering ermee bereiken? Noppes!

Maarja, ik vind het wel prettig leven zo, ik zoek niet achter alles wat op het nieuws komt een complottheorie want dat kost mij veel te veel tijd... Ik vind het best dat jij in je complot-wereldje leeft, maar sta het dan ook toe dat wij in de realiteit leven ;)

Back to reality please :)

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Lol dan kunnen die Amerikanen echt voor geen meter gebouwen bouwen. Want als er door een beetje brand zo'n moderne sterke stalen gebouw binnen 6 seconden plat gaat, dan moeten we al bang zijn voor iemand die even een peukje opsteekt op kantoor.

Lolwut? De WTC stond er al 30 jaar? Dat houdt in dat de regeltjes omtrent bouwen, en de manieren van bouwen anders waren. WTC was geen hypermodern gebouw als het nieuwere WTC ;)

En dan vraag ik je iets... Als Bush dit allemaal gepland had zo he? Waarom zou hij dan niet al lang zijn afgezet? Waarom zou de rest van de regering ermee akkoord gaan? Waarom zou de FBI/CIA/DEA en al die zooi ermee akkoord gaan? Wat Bush er mee zou bereiken is duidelijk, maar wat zou de rest van de regering ermee bereiken? Noppes!

Maarja, ik vind het wel prettig leven zo, ik zoek niet achter alles wat op het nieuws komt een complottheorie want dat kost mij veel te veel tijd... Ik vind het best dat jij in je complot-wereldje leeft, maar sta het dan ook toe dat wij in de realiteit leven ;)

Back to reality please :)

Een ding wil ik aan je duidelijk maken. Ik heb NOOIT gezegd of geloof ook NOOIT dat een REGERING dit gepland heeft. Er zijn een aantal binnen de regering, marionetten, o.a. Bush die ermee te maken hebben. De neo nazi's van vroeger die in de tweede wereld oorlog ook veel mee te maken hebben gehad zijn vertrokken naar Amerika, denk bijv aan de Rockefeller familie die een enorme invloed heeft op de Amerikaanse regering. CIA was hun eerste politie staat en ze hebben de banken zowat in hun zakken. Hierover moet je echt verdiepen om het een beetje te begrijpen. Zij hebben dat nazi beeld nog steeds in hoofd. Je moet eens de interview van Aaron Russo zien toen hij destijds bevriend was met een van de Rockefellers. Het was ook een van hen die hem toen had verteld over een groot '' event '' wat de trigger zou zijn om Afganistan binnen te vallen.

Je formuleert het wel erg mooi met dat je in realiteit leeft. Maar eigenlijk zijn het vaak jullie soort mensen die in een droom wereldje leven.

Hoe slim je zelf denkt ook te zijn. Er is genoeg materiaal op het internet wat laat zien hoe inside job 9/11 was.

Ik heb geen zin om met mensen zoals jij in discussie te gaan die uberhaupt niet eens weten wat free fall speed is.

Dat ego van jou en van sommige hier die denken zo werkelijk slim te zijn terwijl je niet eens wat van basic physics begrijpt en vervolgens iemand uitlacht die met feiten aankomt. Hoe fucking brainwashed moet je wel niet zijn.

Aan jou profiel foto te zien begrijp ik je reactie ook wel een beetje.

Oh hier nog een eigen qoute van de FBI zelf "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

De baas van FBI is zeker nu ook een complot theorist? Echt lachen dit met jullie.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ben jij een triest, zielig figuur. Dat ik mezelf zo erg vergist heb.

Toen ik deze discussie begon dacht ik dat er wel wat mensen zouden zijn met een beetje verstand.

Oh, de ironie.

Jongentje,

FOEI! Het verkleinwoord van jongen is jongetje!

Luister vooral niet naar andere mensen.

POT. KETEL.

De elite hebben het beste met je voort. Al die False Flag operaties hebben ze ook goed bedoeld. Bijvoorbeeld mensen voorliegen over het incident van Tokin en toen meer dan 40 duizend militairen naar Vietnam gelokt.

Je verwart dingen met elkaar. De Vietnamoorlog was geen False Flagoperatie.

Je bent zo verschrikkelijk dom, sorry als ik nu bot klink. Maar bij de meeste hier zit totaal geen enkel logica. Totaal geen geschiedenis niks.

Laatste keer dat ik met kindertjes van 14 in discussie ga.

POT. KETEL.

THUNDERDUCK IS BAAAAAS.

&ontopic:

Wat ik hier zie gebeuren is het volgende:

Jij zegt a, draagt een filmpje aan dat dat ondersteund. Vervolgens komen anderen met een ontkrachting, en daarna ben jij weer aan de buurt. "Jullie zijn alluhmaal stohom!!11 <instert non-arguments hier>.

Deze trend blijft zich herhalen, in eerdere topics en nu weer. En zoals thunderduck al zegt: jij zegt dat wij niet voor reden vatbaar zijn, maar ondertussen ben je zelf al helemaal niet voor reden vatbaar. En je discussieert ondertussen rustig verder. En met dit topic zijn we alweer op een punt beland waarna je mij ongetwijfeld ook brainwashend gaat noemen, maar ik praat slechts de wetenschap na:

Staal is ranzig sterk bij 10 graden Celsius, maar naar mate de temperatuur stijgt gaan de moluculen in het staal steeds harder bewegen en wordt het totaal gewoon steeds sneller steeds zwakker. Dat WTC vuur was niet bepaald koud. Er lagen daar liters kerosine en er was vast wel ergens iets dat een vonkje gaf om die kerosine in de hens te steken. (men noemen een tl-buis die net aan werd gedaan, iemand die met zijn zippo zat te spelen, of een slimmert die de fase en de nul direct aan elkaar had gekleefd. Normaal is dat vonkje geen ramp, maar nu was er overal kerosinedamp. Dit is zeer licht ontbrandbaar en brand op een temperatuur van 2000 graden, mits de zuurstoftoevoer precies juist is. We gaan er van uit dat dit niet zo is, en het kerosine op 1000 graden brandde. Staal wordt gewoon bizar veel zwakker op 1000 graden, er staan verdiepingen op, de vliegtuigen hebben stalen balken gemold tijdens het inslaan: de kracht viel gewoon weg. Dus begonnen de eerste verdiepingen te vallen, een paar ton * snelheid op de volgende etage, ook al verzwakt door de hitte. Die trekt dat niet, snelheid neemt nog verder toe, net als gewicht. 3de etage, minder aangetast door hitte, maar zeker niet gebouwd om alle voorgaande verdiepingen + extra opgebouwde snelheid op te vangen en te verdragen. Dan is er geen houden meer aan, tot het gedoe uiteindelijk binnen zes seconden de grond haalt.

En daarbij: stel we hebben een complot: waarom dan in godsnaam zo moeilijk doen? Al-Quiada had een verleden van tijdbommen, bouw die na, breng er een stuk of 20 aan in het WTC en je hebt hetzelfde effect met veel minder gedoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol dan kunnen die Amerikanen echt voor geen meter gebouwen bouwen. Want als er door een beetje brand zo'n moderne sterke stalen gebouw binnen 6 seconden plat gaat, dan moeten we al bang zijn voor iemand die even een peukje opsteekt op kantoor.

Lolwut? De WTC stond er al 30 jaar? Dat houdt in dat de regeltjes omtrent bouwen, en de manieren van bouwen anders waren. WTC was geen hypermodern gebouw als het nieuwere WTC ;)

En dan vraag ik je iets... Als Bush dit allemaal gepland had zo he? Waarom zou hij dan niet al lang zijn afgezet? Waarom zou de rest van de regering ermee akkoord gaan? Waarom zou de FBI/CIA/DEA en al die zooi ermee akkoord gaan? Wat Bush er mee zou bereiken is duidelijk, maar wat zou de rest van de regering ermee bereiken? Noppes!

Maarja, ik vind het wel prettig leven zo, ik zoek niet achter alles wat op het nieuws komt een complottheorie want dat kost mij veel te veel tijd... Ik vind het best dat jij in je complot-wereldje leeft, maar sta het dan ook toe dat wij in de realiteit leven ;)

Back to reality please :)

Een ding wil ik aan je duidelijk maken. Ik heb NOOIT gezegd of geloof ook NOOIT dat een REGERING dit gepland heeft. Er zijn een aantal binnen de regering, marionetten, o.a. Bush die ermee te maken hebben. De neo nazi's van vroeger die in de tweede wereld oorlog ook veel mee te maken hebben gehad zijn vertrokken naar Amerika, denk bijv aan de Rockefeller familie die een enorme invloed heeft op de Amerikaanse regering. CIA was hun eerste politie staat en ze hebben de banken zowat in hun zakken. Hierover moet je echt verdiepen om het een beetje te begrijpen. Zij hebben dat nazi beeld nog steeds in hoofd. Je moet eens de interview van Aaron Russo zien toen hij destijds bevriend was met een van de Rockefellers. Het was ook een van hen die hem toen had verteld over een groot '' event '' wat de trigger zou zijn om Afganistan binnen te vallen.

Je formuleert het wel erg mooi met dat je in realiteit leeft. Maar eigenlijk zijn het vaak jullie soort mensen die in een droom wereldje leven.

Hoe slim je zelf denkt ook te zijn. Er is genoeg materiaal op het internet wat laat zien hoe inside job 9/11 was.

Ik heb geen zin om met mensen zoals jij in discussie te gaan die uberhaupt niet eens weten wat free fall speed is.

Dat ego van jou en van sommige hier die denken zo werkelijk slim te zijn terwijl je niet eens wat van basic physics begrijpt en vervolgens iemand uitlacht die met feiten aankomt. Hoe fucking brainwashed moet je wel niet zijn.

Aan jou profiel foto te zien begrijp ik je reactie ook wel een beetje.

Oh hier nog een eigen qoute van de FBI zelf "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

De baas van FBI is zeker nu ook een complot theorist? Echt lachen dit met jullie.

Hou er dan ook gewoon over op. Op de volgende pagina ga je toch wel weer met hem in discussie.

Link to comment
Delen op andere websites

MrApollo, geloof jij ook dat er aliens worden vastgehouden in Area 51 in de Nevedawoestijn? LOL! :bonk:

Anyway, ff ontopic:

Ik ben wel blij dat Bin Laden dood is, maar ik ben wel bang voor wat er in de toekomst gaat gebeuren. Ik heb zo'n gevoel dat ze nog wel is een (grote) aanslag plegen, als een soort revanche. Maarja, daar moeten wij als burger maar niet al te lang over nadenken denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...