Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Ik ben niet goed in natuurkunde enzo, maar niet veel raars aan. De bovenkant viel gewoon naar beneden, hierbij komt kinetische energie vrij die op de een of andere manier ook weg moet. Dit kon niet naar boven of horizontaal verplaatst worden, dus deed het vrolijk mee met de zwaartekracht. De kinetische energie was blijkbaar zo groot om voor de WTC te absorberen, dat het bezweek onder de druk ervan.

Ik had het ook aan m'n broer gevraagd, en deze antwoordde iets gelijkaardigs. Sowieso, de ontploffing van kerosinetanks geeft volgens mij genoeg warmte om staal te doen smelten..

Niet zozeer de ontploffing zelf, maar het WTC stond al een tijdje te fikken voordat deze daadwerkelijk instortte. Iedereen die in de Illuminati gelooft beweerd dat het staal het gewicht en tempratuur makkelijk kon hebben, maar ze 'vergeten' ofzo dat het staal bij een dusdanige hitte al 80% (ofzo, geen zin om het op te zoeken) van zijn totale sterkte is verloren. Ook het feit dat het WTC tegen vliegtuigen konden is achterhaald door een post van jou in het andere topic, dat ze 3x zo hard erin kwam enzo.

Zelfde effect wanneer je een vriend op je rug hebt, deze kan je vanuit de grond wel op je nek tillen en in je nek laten zitten, maar wanneer deze van een metertje of 2 recht zijn ballen in jouw nek mikt, liggen jullie beiden op de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toen ik t destijds in de krant zag staan vond ik het geweldig, en natuurlijk goed voor de nabestaanden.

Maar in t begin heeft appel-mac wel wat punten waar ik het mee eens ben, t is nogal verdacht en raar?

Goed je hebt m gevonden stormt erop af schietend en wel, maar dan dood je hem? Oké misschien kon het niet anders maar is wel fout! Hij kan niet boeten en terecht staan voor z'n daden. Er zitten mensen in gautama bay die blijkbaar erg waren en niet eens gedood zijn of eerst geleden hebben.

Zoveel geld uitgeven om m te pakken en terrorisme tegen te gaan, gaan ze nog moeite doen om m een zeegraf te geven? sommige lieden verdienen zoiets niet.. Gaan ze zich zorgen maken om de religie of regels van t land kom op! Kon het geen dubbel ganger zijn en zo niet, heeft de identificatie niet lang geduurd.

En ook dat is raar zo kort nadat je hem pakt of doodt, verbergt en vernietigd zonder bewijs? hoe wil je dan geloven dat je hem gepakt hebt.

Het roept vragen op in ieder geval? al qaida heeft ook niks laten horen maar ze hebben daar ook weer mensen op t oog die nog gepakt moeten worden.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...