Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Nee, mensen van het forum die ik msn heb noemen jou: "idioot" "gek" "mocrosahbi versie2". Dat zegt wel iets..... Maar het gaat nu de off-topic kant uit.

Waarom zeg jij dit allemaal? wat wil je hiermee bereiken? Als je me dat kunt zeggen wil ik er wel over denken om al die punten van jou stuk voor stuk te ontrachtigen met mijn yt-filmpjes van 10 minuten die het ontkrachten. Tevens ben ik zeer skeptisch en geloof dus zeer weinig wat de media zegt. Wat kan jij over mij zeggen als je me niet kent? Hoe zou jij weten dat ik gebrainwashed ben? En ag nu niet met termen zoals "dom" gooien want dit is een discussie, als je daar niet tegen kan ga je toch naar een ander forum waar jij je complotten kwijt kunt, want eerlijk gezegd denk ik niet dat er met jou een discussie te voeren valt. Zouden we jou op enige manier van mening laten veranderen? Of ben je hier om ons dom te noemen en met zinloze argumenten te komen die je maar blijft herhalen en niet eens de moeite neemt onze lange posts te lezen en ieder punt te ontkrachten.

Ten eerste als jij mij gaat aanvallen over dat ik gek ben, dan kun je reacties over als '' dom '' verwachten.

Wat ik tegen jou wil zeggen en wat vele experts zeggen: 9/11 heeft zoveel gaten en leugens. Het officele verhaal klopt niet en is tig keer ontkracht door vele architecten en getuigen die de dag zelf hebben meegemaakt.

Er is genoeg bewijs wat erop wijst dat 9/11 niet door Bin laden was veroorzaakt.

Ik zou je zeggen google eens ''False Flag operations'' google eens '' Tim Osman ''

Google eens '' Elite banking system ''.

Dit zijn geen complot theorieen maar echte feiten. Het is gewoon een kwestie om ze aan elkaar te plakken en je eigen conclusies te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leer lezen man:

"mensen van het forum die ik msn heb noemen jou:" Daarnaast stond gek tussen aanhalingstekens omdat ik het niet heb gezegd maar iemand anders. Mag ik uw Nederlands punt weten?

Reageer dan ook op onze feiten en reageer eens op ale vragen die ik in mijn post heb gesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Leer lezen man:

"mensen van het forum die ik msn heb noemen jou:" Daarnaast stond gek tussen aanhalingstekens omdat ik het niet heb gezegd maar iemand anders. Mag ik uw Nederlands punt weten?

Reageer dan ook op onze feiten en reageer eens op ale vragen die ik in mijn post heb gesteld.

Kijk dit is heel irritant. Ik heb volgens mij TIG KEER gereageerd op jou theorieen en ze te weten ontkrachten.

Alsof jij op elke post van mij gereageerd hebt.

Gast er is explosief materiaal gevonden en niet een beetje ook dat is een bewijs waarom blijf je telkens in herhaling vallen en weer voor meer bewijs vragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je ik kap nu echt met deze discussie. Ik vind het belachelijk hoe men niet tegen feiten ingaan en via msn gaan afspreken hoe ze iemand belachelijk moeten maken op een forum. Dus reken er maar niet op dat ik nog ga reageren in deze topic.

Misschien voor de velen van jullie een opluchting omdat als puntje bij paaltje komt je dan niks meer in kunt brengen.

Net zoals dat men iemand idioot noemde die over het RFID chip begon. Wat nu al in je paspoort zit en al projecten mee worden uitgevoerd in de VS met gezinnen.

Dus mensen geloof maar lekker wat je wilt. Ik geloof niet in dat bullshit wat de media blijft verspreiden.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Leer lezen man:

"mensen van het forum die ik msn heb noemen jou:" Daarnaast stond gek tussen aanhalingstekens omdat ik het niet heb gezegd maar iemand anders. Mag ik uw Nederlands punt weten?

Reageer dan ook op onze feiten en reageer eens op ale vragen die ik in mijn post heb gesteld.

Kijk dit is heel irritant. Ik heb volgens mij TIG KEER gereageerd op jou theorieen en ze te weten ontkrachten.

Alsof jij op elke post van mij gereageerd hebt.

Gast er is explosief materiaal gevonden en niet een beetje ook dat is een bewijs waarom blijf je telkens in herhaling vallen en weer voor meer bewijs vragen?

Mthbuster heeft daar GOD-VER-BIED-VLOEKEN antwoord op gegeven, reageer nu op de vragen in 2 posts voor deze van mij.

En je hebt al GOD-VER-BIED-VLOEKEN als 4 keer gezegd dat je zou stoppen met deze discussie maar hebt dat geen enkele keer gedaan :7

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Leer lezen man:

"mensen van het forum die ik msn heb noemen jou:" Daarnaast stond gek tussen aanhalingstekens omdat ik het niet heb gezegd maar iemand anders. Mag ik uw Nederlands punt weten?

Reageer dan ook op onze feiten en reageer eens op ale vragen die ik in mijn post heb gesteld.

Kijk dit is heel irritant. Ik heb volgens mij TIG KEER gereageerd op jou theorieen en ze te weten ontkrachten.

Alsof jij op elke post van mij gereageerd hebt.

Gast er is explosief materiaal gevonden en niet een beetje ook dat is een bewijs waarom blijf je telkens in herhaling vallen en weer voor meer bewijs vragen?

Mthbuster heeft daar GOD-VER-BIED-VLOEKEN antwoord op gegeven, reageer nu op de vragen in 2 posts voor deze van mij.

En je hebt al GOD-VER-BIED-VLOEKEN als 4 keer gezegd dat je zou stoppen met deze discussie maar hebt dat geen enkele keer gedaan :7

Oke laatste reactie:

Mythbuster heeft geen bewijzen of feiten gegeven. Zoals je duidelijk kunt lezen verteld hij zijn mening en hoe hij denkt hoe het kon gebeuren.

Dat is het verschil tussen een feit en een mening.

Jou post? Ik heb daar al op gereageerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat nou voor een post? We zitten hier inde opinie sectie, ik wil gewoon antwoorden op mijn vragen maar iemand hier geeft die niet. :@

Je zou toch stoppen met reageren? Vooruit dan maar omdat jij het bent geef ik je de vragen nog eens:

Waarom zeg jij dit allemaal? wat wil je hiermee bereiken? Als je me dat kunt zeggen wil ik er wel over denken om al die punten van jou stuk voor stuk te ontrachtigen met mijn yt-filmpjes van 10 minuten die het ontkrachten. Tevens ben ik zeer skeptisch en geloof dus zeer weinig wat de media zegt. Wat kan jij over mij zeggen als je me niet kent? Hoe zou jij weten dat ik gebrainwashed ben? En ag nu niet met termen zoals "dom" gooien want dit is een discussie, als je daar niet tegen kan ga je toch naar een ander forum waar jij je complotten kwijt kunt, want eerlijk gezegd denk ik niet dat er met jou een discussie te voeren valt. Zouden we jou op enige manier van mening laten veranderen? Of ben je hier om ons dom te noemen en met zinloze argumenten te komen die je maar blijft herhalen en niet eens de moeite neemt onze lange posts te lezen en ieder punt te ontkrachten.

Geef eens antwoord op al mijn vragen schat :D

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Leer lezen man:

"mensen van het forum die ik msn heb noemen jou:" Daarnaast stond gek tussen aanhalingstekens omdat ik het niet heb gezegd maar iemand anders. Mag ik uw Nederlands punt weten?

Reageer dan ook op onze feiten en reageer eens op ale vragen die ik in mijn post heb gesteld.

Kijk dit is heel irritant. Ik heb volgens mij TIG KEER gereageerd op jou theorieen en ze te weten ontkrachten.

Alsof jij op elke post van mij gereageerd hebt.

Gast er is explosief materiaal gevonden en niet een beetje ook dat is een bewijs waarom blijf je telkens in herhaling vallen en weer voor meer bewijs vragen?

Mthbuster heeft daar GOD-VER-BIED-VLOEKEN antwoord op gegeven, reageer nu op de vragen in 2 posts voor deze van mij.

En je hebt al GOD-VER-BIED-VLOEKEN als 4 keer gezegd dat je zou stoppen met deze discussie maar hebt dat geen enkele keer gedaan :7

Oke laatste reactie:

Mythbuster heeft geen bewijzen of feiten gegeven. Zoals je duidelijk kunt lezen verteld hij zijn mening en hoe hij denkt hoe het kon gebeuren.

Dat is het verschil tussen een feit en een mening.

Jou post? Ik heb daar al op gereageerd.

Mythbuster's theorie is een plausibele theorie, dus zijn argument weegt even veel mee in de discussie als de jouwe. Bovendien is het algemeen geaccepteerd dat 9/11 gedaan is door al-Qaeda - iets waarvoor veel bewijs is (zoals het feit dat er 2 vliegtuigen het WTC in vlogen). Je schiet hier dus niet veel mee op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...