Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Klein reportje hier klein reportje daar. Maar als je ons niks forceert haal dan die qoute's alsjeblieft uit je posts het is onmogelijk zo te scrollen :7

Dacht ik al geen concreet antwoord.

De brandweermannen liegen zeker, en al die mensen in de video's ook?

Ik heb Loch Ness gezien dus ik spreek nu de waarheid. *Verkleed zich als brandweerman en maakt een filmpje*

Jij hebt geen concreet antwoord en legt ons jou antwoord op door je bericht 10 keer te kopieëren. Ik wil best met iemand een discussie houden maar alsjeblieft, doe dat dan wel normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klein reportje hier klein reportje daar. Maar als je ons niks forceert haal dan die qoute's alsjeblieft uit je posts het is onmogelijk zo te scrollen :7

Dacht ik al geen concreet antwoord.

De brandweermannen liegen zeker, en al die mensen in de video's ook?

Ik heb Loch Ness gezien dus ik spreek nu de waarheid. *Verkleed zich als brandweerman en maakt een filmpje*

Jij hebt geen concreet antwoord en legt ons jou antwoord op door je bericht 10 keer te kopieëren. Ik wil best met iemand een discussie houden maar alsjeblieft, doe dat dan wel normaal.

Wat ik zo raar vind.. alle mensen die zeiden dat er explosieven in de gebouwen zaten en zelfs bewijs hadden zijn de pijp uit gegaan.

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden( in de koran staat dat je geen onschuldige mag vermoorden, alleen diegene die jouw aanvallen of land binnenvallen heb je het recht om te verdedigen) dus ik kom gauw tot conclusie dat mossad en CIA vuile spelletjes met ons spelen.

Ze probeerden al om een burgeroorlog te creeeren in Irak. shia vs sunni enzo

Waaronder dit:

http://www.youtube.com/watch?v=QKKc-xSut1A

Zo ook Al-qaida. Ik kom nu met bewijs maar toch..

Bewerkt: door Mocrosahbi
Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden( in de koran staat dat je geen onschuldige mag vermoorden, alleen diegene die jouw aanvallen of land binnenvallen heb je het recht om te verdedigen) dus ik kom gauw tot conclusie dat mossad en CIA vuile spelletjes met ons spelen.

Ik zeg dit niet om te beledigen of dergelijke, maar wat wil je daarmee nou daadwerkelijk zeggen?

Dat die zelfmoordterroristen niet bestaan, dat de media dat liegt, dat de dooie die daar vallen allemaal liegen, of dat ze stiekem nog leven?

Of zijn ze stiekem ongelovig of Joods of Christenen die Moslims in een donker hoekje willen zetten toevallig?

Moslims zijn ook niet allemaal lieverdjes, ook daar zitten rotte appels tussen, en lang niet allemaal volgen de Koran zoals de meeste Moslims hopen of willen.

Jij zegt, Moslims mogen geen mensen vermoorden als ze onschuldig zijn, daarmee beredeneer ik, ze mogen geen onschuldige mensen leed doen of ze mogen niemand verwonden/moorden om er zelf beter op te worden, toch?

Dan kijk ik even naar sommige Moslimaapjes hier in Nederland, waarvan sommige wel mensen leed doen zonder reden.

Ken je nog het verhaal in Gouda, met die groep Marokkaantjes? Klik

Je kan veel dingen de schuld geven, maar lang niet alles, en sommige dingen moet je gewoon onder ogen zien en Moslims zijn niet altijd lieverdjes.

Aangezien we toch met plaatjes en feiten komen, asteblaf:

722e7868687ffeda0fbeb32242cb86d7.png

Bron, pagina 58, Bron.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen". Een extremist neemt de Koran altijd letterlijk, dus zien ze dat als een soort goedpraten van moord. Bovendien zijn er overal, in elke religie een paar rotte appels. En kijk naar de Taliban: Er zijn honderden boeken en films uitgebracht die het hebben over de dingen die zij aanrichtten. Juist zij waren extremisten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen".

En dan nog maar afwachten hoe de lezer de Koran opvangt, de een ziet een bepaalde zin als onschuldig, de ander twijfelt, en bij weer iemand anders zet het aan tot moord.

Ik ken de Koran verder niet, maar ik weet wel dat het in elk geloof normaal is om te vechten tegen ongelovigen, wat de extremisten nu doen is eigenlijk hetzelfde als wat de Christenen in de middeleeuwen deden tijdens hun kruistochten, als je niet bekeerde tot kinderke Jezus werd je afgeslacht want je was een godslasteraar. Nou leven we wel in het heden en zijn dat soort dingen al lang niet meer, maar als je kijkt is dat uiteindelijk hetzelfde lijkt mij dan. Zoals jij het dan zegt.

Moslim-extremisten zijn de 'Christen-kruistocht vaarders' van nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen".

En dan nog maar afwachten hoe de lezer de Koran opvangt, de een ziet een bepaalde zin als onschuldig, de ander twijfelt, en bij weer iemand anders zet het aan tot moord.

Ik ken de Koran verder niet, maar ik weet wel dat het in elk geloof normaal is om te vechten tegen ongelovigen, wat de extremisten nu doen is eigenlijk hetzelfde als wat de Christenen in de middeleeuwen deden tijdens hun kruistochten, als je niet bekeerde tot kinderke Jezus werd je afgeslacht want je was een godslasteraar. Nou leven we wel in het heden en zijn dat soort dingen al lang niet meer, maar als je kijkt is dat uiteindelijk hetzelfde lijkt mij dan. Zoals jij het dan zegt.

Moslim-extremisten zijn de 'Christen-kruistocht vaarders' van nu.

Ik heb het niet gehad over moslims in het algemeen; Ik heb het gehad over moslimextremisten. Moslimextremisten nemen, zoals ik al in mijn vorige post heb gezegd, de Koran altijd letterlijk. Of een bepaalde moslim de Koran nou wel of niet letterlijk neemt maakt hier niet uit, het gaat over de extremisten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen".

En dan nog maar afwachten hoe de lezer de Koran opvangt, de een ziet een bepaalde zin als onschuldig, de ander twijfelt, en bij weer iemand anders zet het aan tot moord.

Ik ken de Koran verder niet, maar ik weet wel dat het in elk geloof normaal is om te vechten tegen ongelovigen, wat de extremisten nu doen is eigenlijk hetzelfde als wat de Christenen in de middeleeuwen deden tijdens hun kruistochten, als je niet bekeerde tot kinderke Jezus werd je afgeslacht want je was een godslasteraar. Nou leven we wel in het heden en zijn dat soort dingen al lang niet meer, maar als je kijkt is dat uiteindelijk hetzelfde lijkt mij dan. Zoals jij het dan zegt.

Moslim-extremisten zijn de 'Christen-kruistocht vaarders' van nu.

Ik heb het niet gehad over moslims in het algemeen; Ik heb het gehad over moslimextremisten. Moslimextremisten nemen, zoals ik al in mijn vorige post heb gezegd, de Koran altijd letterlijk. Of een bepaalde moslim de Koran nou wel of niet letterlijk neemt maakt hier niet uit, het gaat over de extremisten.

Ja dat bedoel ik ook ;) Kwam er beetje vaag uit :puh: Moet maar eens gaan slapen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Grappig dat ik deze comments vind bij het filmpje WTC7 controlled demolition, side-by-side video...

Thermite is not used in demolition because it is not possible to control the burn through time precisely. You cannot show any examples of ACTUAL Demolition companies that use thermite in this way. It doesn't work. You need the precision timing of a quick sequence of blasts. Those who promote the idea of demo by thermite are ignorant, or dishonest. Easy to call 250 Americans ignorant. To those who understand the demo process, it is you who sounds foolish.

biggbrattz 1 week geleden

@yesiamawizardjonny i don't want to go back and forth with you, but he and several others reported hearing many explosions. these statements have been made by several people, including firefighters who were at the scene. jennings also clearly states that a policeman told him to leave the site of wc7 because they had heard several explosions and were expecting more. jennings himself makes it quite clear that he heard explosions, and again, just to reiterate, he was there and you were not.

sataystickyrice 3 weken geleden

@sataystickyrice I would hope there would be explosions! Considering plenty of pressurized pipes, collapsing floors, water heaters, elevators and lights were all either falling or exploding. It would be unnatural if you DIDN'T hear explosions!

yesiamawizardjonny 2 weken geleden

@yesiamawizardjonny

WHAT? You mean that in a burning building, explosions don't automatically mean explosives? Dammit, I'm returning my tinfoil hat! Next you're going to tell me that the law physics require buildings to fall straight down.....

alfimon 2 weken geleden

Dat ik dat niet eerder op heb gezocht... Nano-thermiet wordt niet gebruikt bij controlled demo`s... Wel bij bommen... Vraag me toch of of die explosie in 1993 geen thermiet bevatte en daarmee nano-thermiet deeltjes naar binnen heeft geblazen...

Al ga ik eerlijk zijn dat normaal gebouwen niet altijd recht naar beneden vallen... Maar toch...

Overigens staat er ook:

What I don't get is why people still tries to prove it was a controlled demoloition when the owner of the building even admitted they did blow it down - for different reasons tho.

Flajjr 5 dagen geleden

Dus tja.. eerlijk gezegd denk ik dat die laatste bullshit is, dan waren er geen mensen binnen WTC-7 geweest als er al een controlled demo geplant stond en de voorbereidingen al bezig waren.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Van die laatste reactie wil ik wel eens een goede bron zien. Als de eigenaar dat echt zou hebben toegegeven dan zouden ze tot op de dag van vandaag niet zeggen dat Bin Laden dit heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen". Een extremist neemt de Koran altijd letterlijk, dus zien ze dat als een soort goedpraten van moord. Bovendien zijn er overal, in elke religie een paar rotte appels. En kijk naar de Taliban: Er zijn honderden boeken en films uitgebracht die het hebben over de dingen die zij aanrichtten. Juist zij waren extremisten.

Ok geef me is de quran versen die volgens jou heel geweldadig zijn.

En films en boeken wie zijn de schrijvers en wie zijn de eigenaren van hollywood?

@Golf360 ja klopt, ik snap niet waarom ze zoiets doen. Alles wat tegen de islam is dat doen ze juist.

En wij mogen alleen tegen onze vijanden vechten als ze ons aanvallen. Ook is islam tegen onderdrukking. Echte moslims hebben nooit andere volken aangevallen (behalve dan die corrupte saudi's in Sudan)

Bewerkt: door Mocrosahbi
Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen". Een extremist neemt de Koran altijd letterlijk, dus zien ze dat als een soort goedpraten van moord. Bovendien zijn er overal, in elke religie een paar rotte appels. En kijk naar de Taliban: Er zijn honderden boeken en films uitgebracht die het hebben over de dingen die zij aanrichtten. Juist zij waren extremisten.

Ok geef me is de quran versen die volgens jou heel geweldadig zijn.

En films en boeken wie zijn de schrijvers en wie zijn de eigenaren van hollywood?

@Golf360 ja klopt, ik snap niet waarom ze zoiets doen. Alles wat tegen de islam is dat doen ze juist.

En wij mogen alleen tegen onze vijanden vechten als ze ons aanvallen. Ook is islam tegen onderdrukking. Echte moslims hebben nooit andere volken aangevallen (behalve dan die corrupte saudi's in Sudan)

Echte voetbalfans drinken na afloop ook een biertje met de tegenstander in de kroeg. Zie jij dit in werkelijkheid gebeuren? Nee, die mensen lopen met de bierflesjes op elkaar te gooien. Verdraai de context ff en je hebt precies dezelfde situatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat een moslim ''extremist'' doet is burgers vermoorden

Fout. Ik ben geen schriftgeleerde, maar er staan zeker genoeg zinnen in de Koran die oproepen tot geweld tegen "ongelovigen". Een extremist neemt de Koran altijd letterlijk, dus zien ze dat als een soort goedpraten van moord. Bovendien zijn er overal, in elke religie een paar rotte appels. En kijk naar de Taliban: Er zijn honderden boeken en films uitgebracht die het hebben over de dingen die zij aanrichtten. Juist zij waren extremisten.

Ok geef me is de quran versen die volgens jou heel geweldadig zijn.

Sura 8:12

Sura 8:13

Sura 47:4

Sura 8:60

Wil je er nog meer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...