Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

9/11 veroorzaakt door een grot terrorist? Om 3 vliegtuigen te kapen is er serieuze organisatie nodig hoor..Amerika beweert niet dat het grotterroristen zijn, dat beweer jij(MrApolllo). Om je even duidelijk te maken, een terroristische organisatie is niet gelijk aan grotterroristen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze discussie begint nu uit de hand te lopen. Reacties zoals die van MrApollo worden uiteraard niet getolereerd en heeft derhalve een warn gekregen.

Gelieve een beetje fatsoenlijk te discussiëren, anders gaat-ie op slot. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen vinden gek dat ik denk dat 9/11 veroorzaakt is door mensen binnen het U.S. zelf. Dus NIET DE REGERING die even gaat vergaderen en dan zoiets pland, maar de Elite, die daar alles controleert die de banken in hun zakken hebben, de media in hun andere zak om elke mens te voeren met informatie wat niet juist is en in hun voordeel werkt.

Om alles even op een rijtje te zetten.

Wat is nou controlled demolition?

Hieronder zie je een video hoe een controlled demolition gaat:

Links zie je WTC7 en recht hoe een controlled demolition gaat.

Dit vind ik dus aller eerst erg raar. Omdat een kantoorbrand nooit een stalengebouw van meer dan 500.000 ton binnen 6 seconden kan laten neerstorten.

Nu gaan wij kijken wat de kenmerken van een controlled demoliton zijn:

- Free fall speed, dat zien we bij WTC7 terug.

- Valt naar beneden alsof er geen ondersteuning is, zien we ook weer bij WTC7 terug.

- Valt in zijn eigen footprint, zien we ook weer bij WTC7 terug.

- Staal is altijd na afloop diagnoaal te zien:

Wat zien we hier?

tn-thermite_thermate_wtc_steel400.jpg

En wat zien we hier, twee mensen die een ander gebouw neer gaan halen. Hoe brengen ze die dynamieten of explosies aan?

historychannel-wreckingball-cdi-cutter1.jpg

Huh? Zou dat toeval zijn?

Is dit een snelle conclusie? Waarom vragen we het niet aan een directeur die een bedrijf heeft in een controlled demolition:

Danny Jowenko een Nederlandse man, laten we eens luisteren wat hij zegt:

Nog niet beetje overtuigd dat het niet door brand kan?

Nu gaan we kijken of er werkelijk bewijs is over iets van explosie.

Ja die is er! Niels Harrit, Steven Jones, Richard Gage en vele andere ervaren architecten hebben nano thermiet gevonden in bijna al het WTC stoffelijk overschot.

Bewijs? Hier: http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.pdf

Wat is nano thermiet?

'' Nano-thermiet zijn heel klein geslagen thermietdeeltjes, die gemengd kunnen worden met andere stoffen. Dit leidt tot intense hitte en hoogwaardige explosies ''

Bron: wearechange.org

Vervolgens houdt Richard Gage een presentatie wat precies ook mijn vragen zijn en wat de meeste hier heel gemakkelijk ontkrachten:

Zijn er nou getuigen MrApollo, die iets van explosieven gehoord hebben die dag?

MrApollo: Ja hoor die zijn er. Namelijk de brandweermannen die, die dag gewerkt hebben:

In de lobby een explosie? Wacht eens even?

Hier de radio van de vuurmannen:

http://www.youtube.com/watch?v=WHwWhqarRdk&feature=related

Dus ik ben gek, dat ik dit meer logischer vindt dan het officele versie van NIST of FEMA?

Bewerkt: door lolwheyshake
Link to comment
Delen op andere websites

Gast hou je bek alsjeblieft, wordt dat kinderachtige discussies van je zat. We zitten hier over serieuze zaken te praten jij komt qoute 100 zinnen en jou hele reactie in het algemeen komt er op neer, dat mensen die WERKELIJK BEWIJS gevonden hebben dat die leugenaars zijn? Wat ben je toch fucking gebrianwashed als je zoiets uitkraamt. Sorry hoor maar die mensen halen geen regering onderuit ze willen feiten en plaatsen bewijzen daar. Je hebt nu een heel brandweer team die dezelfde als AE911truth.org doet. Dus gtfo met je fucking nonsense. Want mythbuster heeft alleen maar speculaties gepost en geen feiten.

En wat loop je te huilen over nano thermiet? HET IS TOCH BEWIJS? Of gaat dat niet door die botte kop van je ? Waar moet je anders over hebben? Ik snap jou logica echt niet. Zo fucking child mind, niet te filmen dit.

Bovendien post jij GEEN experts. Je post citaten van een forum lid die beweerd dat Al qaida al dat hoge nano technologie zelf daar geplaatst heeft.

Reageer dan ook op de post van Golf, of is dat een vriend van je? Je loopt echt belachelijke statements te maken.

>>> Door Flitskikker: Genoeg. +20%<<<

Jij zou toch stoppen met deze discussie? Toch? MrApollo

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik geloof dat er een verdieping op de andere valt die weer op de onderste verdieping valt zodat er een kettingreactie ontstaat, Geen gekkigheden met explosieven maar gewoon door de brand.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Haha de NIST zegt zelf dat ze niet geloven in de Pancake theory en jij komt er nu mee.

Wat een lachertje hier op het forum. Mensen die alles negeren en hun eigen ideeën posten wat totaal niks met de waarheid te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Om je duidelijk te maken wat er die dag gebeurd is en om te zien hoe jij mij gaat vertellen dat die brandweermannen liegen en al die expers die je in de video's ziet.

Vertel eens...

Link to comment
Delen op andere websites

lolwheyshake ben het met je eens maar je moet geen mensen gaan aanvallen. ten eerste WTC7 stond honderden meters van WTC, schade was klein en niet groot. Ook geen grote brand dus dat het instorte door brand is onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Hey joh, ik val geen mensen aan. En precies wat jij zegt. Daarnaast heeft WTC5 en alle andere gebouwen die onder WTC torens stonden en na dagen gebrand te hebben nog steeds overeind gestaan. Misschien een van jullie die dat kan verklaren?

En @ Powerpats, ik forceer niks. En het is ook geen mening. Het zijn feiten wat ik daar laat zien. Dingen die gebeurd zijn.

Mening is meer fantasie of wat iemand vindt en dat zie duidelijk niet terug in de video's.

Dus graag verklaring. Zo niet, noem dan geen mensen dom of gek als ze met bewijzen of logische theorieen aankomen.

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Klein reportje hier klein reportje daar. Maar als je ons niks forceert haal dan die qoute's alsjeblieft uit je posts het is onmogelijk zo te scrollen :7

EDIT: Ode aan de kikker. Ik heb zo een vermoeden dat er snel een slotje komen gaat.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Klein reportje hier klein reportje daar. Maar als je ons niks forceert haal dan die qoute's alsjeblieft uit je posts het is onmogelijk zo te scrollen :7

Dacht ik al geen concreet antwoord.

De brandweermannen liegen zeker, en al die mensen in de video's ook?

Trieste dicussie dit.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Hey joh, ik val geen mensen aan. En precies wat jij zegt. Daarnaast heeft WTC5 en alle andere gebouwen die onder WTC torens stonden en na dagen gebrand te hebben nog steeds overeind gestaan. Misschien een van jullie die dat kan verklaren?

En @ Powerpats, ik forceer niks. En het is ook geen mening. Het zijn feiten wat ik daar laat zien. Dingen die gebeurd zijn.

Mening is meer fantasie of wat iemand vindt en dat zie duidelijk niet terug in de video's.

Dus graag verklaring. Zo niet, noem dan geen mensen dom of gek als ze met bewijzen of logische theorieen aankomen.

niks forceren waarom stop je dan in elk van jouw berichten een ellenlang quote. En dat pas op 1 pagina. en waarom mag ik niet zelf vinden wat ik vind van wat daar gebeurt is. dan hoor ik maar bij die 40 procent die echt gelooft dat Bin Laden dat heeft gedaan, respecteer dat dan ook gewoon en zit niet jou verhaaltjes op te dringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...