Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

MrApollo ik geloof je.

[/sarcasme]

Maarre Wat heeft Bin Laden zijn dood hiermee te maken?

Nee helemaal geen sarcasme.

Oki, was maar een grapje hoor. Ik denk dat de Bin Laden hype nu wel weer overgewaaid is niet?

Link to comment
Delen op andere websites

MrApollo ik geloof je.

[/sarcasme]

Maarre Wat heeft Bin Laden zijn dood hiermee te maken?

Nee helemaal geen sarcasme.

Oki, was maar een grapje hoor. Ik denk dat de Bin Laden hype nu wel weer overgewaaid is niet?

Maar om even op jou reactie in te gaan. Ook al reageer je behoorlijk kinderachtig maar ik zal je alsnog uitleggen wat Freefall is.

Freefall oftewel vrije val houdt in dat stel als jij op een grote toren staat en ervan afspringt, dat de toren net zoals jou de grond raakt.

Nou is dat onmogelijk een gebouw als de WTC omdat er meer dan 900.000 duizend ton staal eronder zit. Ook al zou het als domino effect naar beneden gaan. Dan zal het nog altijd minuten duren aangezien het onderste deel geen schrammetje heeft.

De WTC torens hebben daarnaast 3 grote stalen balken om het bovenste verdiepingen te ondersteunen en dus het domino effect tegen kunnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan blijf jij lekker geloven in je illuminatie kerl, er zijn meerdere topics hierover en ons hoef je er iniedergeval niet van te overtuigen. Wij leven in dit vrede wereldje en nemen graag alles voorgekauwd. Dit is wat we gewend zijn en dit is wat we blijven doen, zeau, doe ik nu met stereotype zegje van elke niet illuminati gelover.

oh, en als je het bewijst, wat dan? Kan je dan weer tevreden een filmpje op vrijdagavond kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zeg niet dat het onzin is, het is gewoon totaal irrelevant voor 99,999% van de personen op dit forum.

Jongens, ik hou hierover op. Ik vind belangrijk dat in de toekomst men niet alleen in boeken zal lezen dat iedereen dat fabeltje van 9/11 gelooft heeft.

Het is belangrijk voor de latere generatie om te weten dat er ook mensen waren die kritisch hierover dachten.

We leven met elkaar op deze aardbol. Er is al genoeg ellende op de wereld dus laten wij geen ruzie onderling maken.

Je mag je mening hebben. Maar bekijk altijd alles kritisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarre Wat heeft Bin Laden zijn dood hiermee te maken?

blablabla...

blablabla....

Maar om even op jou reactie in te gaan. Ook al reageer je behoorlijk kinderachtig maar ik zal je alsnog uitleggen wat Freefall is. blablabla...

Mijn reactie was: Wat heeft dit met de dood van Bin laden te maken? Ik hoef niet te weten wat free fall is.

Laatste keer: Heeft iemand nog enkele gedachtes over de dood van Bin Laden? wat vinden jullie van die 3 vrijgegeven video's?

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zeg niet dat het onzin is, het is gewoon totaal irrelevant voor 99,999% van de personen op dit forum.

Jongens, ik hou hierover op.

Goede zaak. ;)

Als er toch alleen maar ruzie van komt...

Link to comment
Delen op andere websites

Maargoed geen behoefte om meer hier te posten. Heb mijn mening duidelijk gemaakt.

Jongens, ik hou hierover op.

Houd je er dan ook aan. Of zit hier ook een grote theorie achter waarvan niemand de waarheid weet... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor het dubbelpost. Maar kun jij heel kort de tijd nemen en naar dit video te bekijken (duurt niet lang):

http://www.youtube.com/watch?v=8uJzYMX9O8U&feature=related

Graag ontkrachting. Dit is door meerdere mensen gezegd. Waaronder de eigen getuigen die dag zelf daar gewerkt hebben.

Loose Change zegt precies dezelfde verhaal.

Ok, fair enough. Klinkt heel vreemd inderdaad...

Hoewel ik graag "Leugens!" zou roepen (<-- sarcasme... ) omdat ik geen verklaring kan bedenken, kan ik maar twee 'soort van' opties bedenken die eigenlijk allebei niet echt aannemelijk zijn...

Wat nou als het vliegtuig er met de vleugels verticaal in is gevlogen, en de grond al heeft geraakt een stuk voor het Pentagon met één vleugel, of zelfs de hele romp. Hierbij zou een vleugel van zo`n vliegtuig in één klap verbrijzelen... Stel dat ook de romp van het vliegtuig de grond al vóór het Pentagon heeft geraakt, kan heel het vliegtuig in kleinere stukken zijn gebroken die grotendeels onzichtbaar zijn achter de rookwolk... Daarbij kan het zijn dat het vliegtuig zich zo in de grond heeft geboord dat er een krater is ontstaan, die niet te zien is omdat de camera's zo plat over de grond kijken... De brandweerwagen lijkt ook vrij ver van het gebouw af te staan. Dan nog lijkt het me niet genoeg ruimte om héél verbrijzelt wrak van een 757 te verbergen, maar goed, eventueel...

Andere optie is dat het vliegtuig vrijwel verticaal het dak in is gevlogen, vrij dicht naar het midden van het Pentagon, zonder daarbij die buitenste muur te raken... Dit zou ook deels verklaren waarom het dak is ingezakt op de foto's. Hiermee zou het ook logisch zijn dat de wrakstukken van het vliegtuig niet te zien zijn op de foto's, plus het vliegtuigwrak zou voor 90% uit onherkenbare stukken bestaan door de klap...

Misschien praat ik complete bullshit, maar ik denk niet dat Amerika er ook maar iets aan zou hebben om zelf het Pentagon op te blazen.

Ik kan zelf op dit moment geen videos vinden waar duidelijk een vliegtuig op te zien is die het Pentagon in vliegt, maar stel dat dat ook niet zo is:

Het zou kunnen dat dit veroorzaakt is door een bom die wél door terroristen geplaatst is, en dat Amerika te trots is om te zeggen "Ja die bom hadden we niet gezien", en er dus een reden voor geeft waardoor ze zelf niet als idioten te kijk staan... Maar dat lijkt me ook erg onwaarschijnlijk ;)

Oja, en een deel van het vliegtuig is wel degelijk gevonden:

Daarbij, wat ik net zei dat het vliegtuig op z`n zijkant erin is gevlogen, zou nog best eens kloppen:

Verder, om ontopic te blijven: Er schijnt ergens te zijn bevestigd dat Bin Laden wel degelijk nog steeds de operaties van Al Qaida plande en nog steeds aan het hoofd stond... Wie dat bevestigde(VS of iets anders) weet ik helaas niet meer. Stel dat dat inderdaad klopt, ben ik er nog steeds van overtuigd dat vrijwel geen van de leden van Al Qaida slim genoeg is om een aanslag als 9/11 met (voor hen) succes te herhalen...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

En het vliegtuig haalde ook een aantal lantaarnpalen neer toen het neerstortte en de lantaarnpalen stonden op een afstand van elkaar af wat makkelijk door de vleugels van een Boeing zou kunnen worden neergehaald.

En trouwens die vliegtuig is daar dus echt wel neergestort want de hele bemanning en passagiers zijn nu dus gewoon dood. en ze hebben in hun laatste momenten nog telefoongesprekken gehad met familie of berichten achtergelaten.

Link to comment
Delen op andere websites

En het vliegtuig haalde ook een aantal lantaarnpalen neer toen het neerstortte en de lantaarnpalen stonden op een afstand van elkaar af wat makkelijk door de vleugels van een Boeing zou kunnen worden neergehaald.

En trouwens die vliegtuig is daar dus echt wel neergestort want de hele bemanning en passagiers zijn nu dus gewoon dood. en ze hebben in hun laatste momenten nog telefoongesprekken gehad met familie of berichten achtergelaten.

Net zoals United 93, die mensen hebben gewoon gesprekken met familie gehad en daaruit is die documentaire gemaakt, natuurlijk niet zo precies als echte gebeurtenis maar waarom zouden al die mensen dan vanuit het vliegtuig gebeld hebben naar familie enzo?

En dan heb ik nog wel iets over dat staal in de WTC, het is mogelijk dat het niet gesmolten is ofzo, maar dat vliegtuig dat erin is gevlogen heeft die hele staalconstuctie verwoest van enkele verdiepingen, en dan bezwijkt het wel, een I-profiel dat gewoon recht staat is sterker dan als het helemaal krom gebogen is. En het feit dat als het zo gebogen zou zijn trekt het wat erboven zit eigenlijk ook mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stukje wat je op filmpje ziet is helemaal geen vliegtuig onderdeel.

Het zal best dat die lantaarnpalen zijn omgevallen maar dat zegt gene ene fuck om eerlijk te zijn.

Het hele pentagon zit er een gat van 5-5 meter en er zijn 1. geen vleugelstukken gevonden. 2 geen stoelen en 3 de mensen die zelf in de Pentagon hebben gewerkt die dag bijvoorbeeld zij:http://www.youtube.com/watch?v=5IK7qfHQy7M

Het is een getuigen die daar zelf die dag gewerkt heeft. Dus als zij zelf zegt geen vliegtuig gehoord te hebben dan is het echt vreemd verhaal.

En bovendien, waarom zou de FBI alle 82 tapes gepakt hebben van de beveiligings camera's en willen ze het niet vrijgeven? Potverdorie dat moet toch genoeg zeggen? Sorry hoor maar tegenwoordig denkt men echt heel kleinschalig. En daar bedoel ik jou niet mee maar als dit een ander land was. Bijvoorbeeld Frankrijk had men allang toegegeven dat het niet deugd en het hele verhaal vol met gaten zit.

Daar zijn ten eerste helemaal geen wrakstukken van gevonden. Je hebt mensen op televisie dat horen zeggen, dat kunnen ook net zo goed CIA agenten zijn die de boel beetje omdraaien. En bovendien heeft de geheime dienst meteen dat hele gebied laten blokkeren en geen media toegelaten. Je kon helemaal niks zien en er zijn een aantal beelden te vinden en die laten alleen een zwart gat in de grond zien.

Over dat bellen. Er is volgens mij nooit bewezen dat er mensen op televisie hun verhaal over gedaan hebben. Het is altijd makkelijk om te claimen dat er iemand vanuit het vliegtuig gebeld heeft. Dat is niet genoeg bewijs om het verhaal hard te maken.

En over WTC7 daar heb ik een vraagje over.

Waarom zijn bijna alle gebouwen rondom de WTC torens niet neergestort en het WTC7 wel? Die het verst vanaf stond?

Alle andere grote en kleine gebouwen zijn ook zwaar beschadigd geraakt maar niet eens ingestort en de WTC7 stort binnen 6 seconden in?

Lol dan kunnen die Amerikanen echt voor geen meter gebouwen bouwen. Want als er door een beetje brand zo'n moderne sterke stalen gebouw binnen 6 seconden plat gaat, dan moeten we al bang zijn voor iemand die even een peukje opsteekt op kantoor.

Wat mij betreft bullshit en hoop nonsense.

Dus gast doe beter onderzoek. De helft van jullie valt direct aan met onzinnige posts.

Als je het verhaal niet onderzocht hebt ga dan niet bijdehand meneer de betweter lopen spelen want dan zet je je zelf ermee voor schud.

En nog iets.

Als er Pietje nou 30 kilo weegt en Jantje 120 kilo en ze zitten allebei op een wip wap.

Pietje springt vanaf boven op het zitje, denk je dan dat Jantje ook maar een beetje omhoog gaat? Nee dat is precies hetzelfde verhaal als bij de WTC torens. Een klein gedeelde wat misschien 15% van de toren is kan GEEN 900.000 duizend ton staal binnen 9 - 10 seconden naar beneden halen en het hele beton verpulveren.

Jongens leer nou eens dat je geen leugens kunt bewijzen. Daar zit het hele 9/11 verhaal vol mee. Dingen die de natuurscheikunde tegenspreken. Waar je eigenlijk niet mee kunt discusseren etc.

Jullie halen telkens oude reports op van de NIST of FEMA die allang gedibunked zijn. De laatste bewijzen wat erop wijzen dat het officiele verhaal niet klopt daar zijn de NIST en FEMA nooit op ingegaan.

Zelfs op FOX uitzending bleek meer dan 44% van de mensen het officiele verhaal niet te geloven.

Maar goed gedaan mensen, geloof de regering maar, geloof alles wat ze zeggen.

Het nu telefoons afluistere, iemand oppakken zonder bewijs, nieuwe paspoorts inchippen met de RFID chip, al je gegevens opslaan in een internationaal systeem.

Als we met z'n allen niet eens vragen gaan stellen blijft dit precies zo door gaan en dan wordt je een slaaf, die op het laatst niks te zeggen heeft.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

grote lap tekst met gelul

Maargoed geen behoefte om meer hier te posten. Heb mijn mening duidelijk gemaakt.

Jongens, ik hou hierover op.

Houd je er dan ook aan. Of zit hier ook een grote theorie achter waarvan niemand de waarheid weet... :tu:

Als we met z'n allen niet eens vragen gaan stellen blijft dit precies zo door gaan en dan wordt je een slaaf, die op het laatst niks te zeggen heeft.

Ja, want mensen van ongeveer 16 jaar oud hebben veel inbreng. :tu: Ga toch je ouders irriteren man

Link to comment
Delen op andere websites

grote lap tekst met gelul

Maargoed geen behoefte om meer hier te posten. Heb mijn mening duidelijk gemaakt.

Jongens, ik hou hierover op.

Houd je er dan ook aan. Of zit hier ook een grote theorie achter waarvan niemand de waarheid weet... :tu:

Als we met z'n allen niet eens vragen gaan stellen blijft dit precies zo door gaan en dan wordt je een slaaf, die op het laatst niks te zeggen heeft.

Ja, want mensen van ongeveer 16 jaar oud hebben veel inbreng. :tu: Ga toch je ouders irriteren man

Het feit dat zo'n flapdrol als jij niet eens een tekst wil lezen omdat ie verschrikkelijk lui is, zegt genoeg over jou denk niveau.

Als je een discussie niet aankunt en niet feiten kunt ontkrachten ga dan niet meteen huilen of onzinnge dingen posten.

Zie dit filmpje Loose Change vs (wat jullie telkens zeggen hier) Popular Mechanics. Loose Change ontkracht elk punt wat Popular Mechanics zeggen. En je zult ook merken zodra ze het te heet wordt onder hun voeten gaan ze precies dezelfde kinderachtige reacties geven als sommigen hier in dit topic die totaal geen kennis over basic physics hebben.

http://www.youtube.com/results?search_query=loose+change+debate&aq=f

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...