Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Samenvattinkje in beeld van deze dag WOT: :puh:

Kijk, dat zijn scores waar je blij van word... helaas zie je ze niet op de normale servers ^_^

hier klopt dus weinig van, dat je door m'n drivers viewport penetreert, oke... maar dat ie dan meteen de 250mm armor erachter penetreert ( en damage oplevert ), dat is dan maar weer een minpuntje aan WOT.

best leuk tankje, die T-50, met 60 een bocht door... kijk dat is een pas Lighttank, niet zo'n slome amx-40 :D

en oja, daar hebben we ook nog een fototje van in het archief :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Was die eerste foto van de Testserver dan? Dat kan toch niet? die zijn toch al gesloten? :puh:

En ik denk dat ik deze week of anders ergens in de vakantie, toch eindelijk m'n KV-1S binnen heb. Man wat ben ik slecht :-(

EDIT: In de eerste foto zie ik de IS-6 bovenaan staan, was die tank er nog niet? komt die in 7.4 er?

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Was die eerste foto van de Testserver dan? Dat kan toch niet? die zijn toch al gesloten? :puh:

En ik denk dat ik deze week of anders ergens in de vakantie, toch eindelijk m'n KV-1S binnen heb. Man wat ben ik slecht :-(

EDIT: In de eerste foto zie ik de IS-6 bovenaan staan, was die tank er nog niet? komt die in 7.4 er?

dat klopt, de Jtig88mm van de 2e pic is er ook nog niet... het is ook van de 7.4 testserver :puh:

w1tp5f.jpg

Dit was bij Tank Compagnie.Ze deden heel lomp.

valt hier nog mee, je kan nog iemand voor zn bakkes schieten (is-3) :puh: ik heb op campingcova ( of hoe die map ook heet ) in dat zuidelijke camp gebouw een teamkiller klem gereden met mn JTiger88, die kon alleen tegen mn 250mm hull schieten :schater:

2 vs 8 nog gewonnen :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Was die eerste foto van de Testserver dan? Dat kan toch niet? die zijn toch al gesloten? :puh:

En ik denk dat ik deze week of anders ergens in de vakantie, toch eindelijk m'n KV-1S binnen heb. Man wat ben ik slecht :-(

EDIT: In de eerste foto zie ik de IS-6 bovenaan staan, was die tank er nog niet? komt die in 7.4 er?

dat klopt, de Jtig88mm van de 2e pic is er ook nog niet... het is ook van de 7.4 testserver :puh:

Dit was bij Tank Compagnie.Ze deden heel lomp.

valt hier nog mee, je kan nog iemand voor zn bakkes schieten (is-3) :puh: ik heb op campingcova ( of hoe die map ook heet ) in dat zuidelijke camp gebouw een teamkiller klem gereden met mn JTiger88, die kon alleen tegen mn 250mm hull schieten :schater:

2 vs 8 nog gewonnen :puh:

Man, die credits op de testserver verdiend wel goed, was dat maar op de echter server ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Man, die credits op de testserver verdiend wel goed, was dat maar op de echter server ^_^

het is eigenlijk ook een beetje de reden waarom ik nooit zoveel op de normale server speel, het gaat mij veel te sloom, en je moet nog betalen voor je gold ook :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat klopt, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik ben nu af en toe met me KV-1 aan het battlen, maar die tank is zo sloom dat ik moeilijk kills kan maken..

Alsnog is het een moneymaker, als ik met de KV-1 goed kan killen zit in zo in de 10.000. Maar dan moet ik ook echt geluk hebben. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat klopt, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik ben nu af en toe met me KV-1 aan het battlen, maar die tank is zo sloom dat ik moeilijk kills kan maken..

Alsnog is het een moneymaker, als ik met de KV-1 goed kan killen zit in zo in de 10.000. Maar dan moet ik ook echt geluk hebben. 0_0

Die Jtig88 ( op de laatste foto ) is een premium tank, en kreeg dus normaliter ( /10 x(2/3)) 72.600 credits, was het geen premium tank dan was het ongeveer 48k credits :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat klopt, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik ben nu af en toe met me KV-1 aan het battlen, maar die tank is zo sloom dat ik moeilijk kills kan maken..

Alsnog is het een moneymaker, als ik met de KV-1 goed kan killen zit in zo in de 10.000. Maar dan moet ik ook echt geluk hebben. 0_0

Die Jtig88 ( op de laatste foto ) is een premium tank, en kreeg dus normaliter ( /10 x(2/3)) 72.600 credits, was het geen premium tank dan was het ongeveer 48k credits :puh:

Haha :puh:

Zijn wel mooie filmpjes van Shooteros, gister heeft hij ook nog een filmpje gemaakt. Met nog een clanlid, shooteros en ik zijn we dat filmpje gaan maken.

Ik ben benieuwd wat de uitslag is :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...