Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Mja, de Fransozen hebben totaal geen splash damage vergeleken met de Russen. Ik heb op het moment nog steeds de 212A welke ik fantastisch vind. De Russen hebben goede firepower en ook splash damage, de tanks zijn wel sloom vergeleken met de Fransozen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Ben sinds kort ook begonnen WoT te spelen. Heb nu bijna 900 battles gehad, mijn hoogste tier tanks is nu nog de Hellcat (heb nog geen zin om de t25/2)te kopen. Ben een beetje aan het kijken wat ik het leukst vindt om te spelen. Iemand misschien een idee wat een goede tank is om de game mee te leren?

Link to comment
Delen op andere websites

Begin met een Amerikaanse heavy, en daarmee de non-autoloaders. Dan leer je een beetje save spelen, die hebben goeie turret-armor. Dus je zit ook niet te fucken dat je je turret moet beschermen, je moet alleen zuinig zijn op je hull-armor.

Link to comment
Delen op andere websites

Begin met een Amerikaanse heavy, en daarmee de non-autoloaders. Dan leer je een beetje save spelen, die hebben goeie turret-armor. Dus je zit ook niet te fucken dat je je turret moet beschermen, je moet alleen zuinig zijn op je hull-armor.

Okay, bedankt voor de tip. Heb nu de m3lee en genoeg xp om of de M4 of T1Heavy te krijgen. Ik zat erover te denken om via de M4 naar de M4A3E2 en dan terug naar de T29 of gewoon via de T1 en M6 te gaan. Welke zou makkelijker/beter zijn?
Link to comment
Delen op andere websites

De heavy's hebben natuurlijk betere armor alleen zijn niet zo mobiel als de mediums, dit is echt puur je eigen keuze, elke lijn heeft z'n eigen voor en nadelen. Zelf ben ik voor de heavy's gegaan, waarom weet ik ook niet meer. Misschien is het voor je beter om met de heavy's te beginnen vanwege de armor.. oh.. en je kan ook makkelijker side-scrapen.

Gewoon je voorkant van je tank tegen een muur planten en je tank zoveel graden neerzetten zodat je alle kogels van je zijkant ziet afbouncen. Ik kan je het een keer laten demonstreren in een trainingskamer, of je probeert het gewoon in een random battle bij een rots ofzo. Gewoon een beetje uitvogelen is het.

Ik raadt je ook aan om misschien eens op Twitch te kijken naar de livestreams van Circonflexes, QuickyBaby, Merlanthous en misschien nog naar de livestreams van Wargaming zelf. Er zijn zoveel livestreams van WoT om op te noemen, ik zou zeggen.. kijk even rond :D. Op Youtube kan je ook veel filmpjes over tips and tricks vinden dus dat word geen probleem toch? :)

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

De heavy's hebben natuurlijk betere armor alleen zijn niet zo mobiel als de mediums, dit is echt puur je eigen keuze, elke lijn heeft z'n eigen voor en nadelen. Zelf ben ik voor de heavy's gegaan, waarom weet ik ook niet meer. Misschien is het voor je beter om met de heavy's te beginnen vanwege de armor.. oh.. en je kan ook makkelijker side-scrapen.

Gewoon je voorkant van je tank tegen een muur planten en je tank zoveel graden neerzetten zodat je alle kogels van je zijkant ziet afbouncen. Ik kan je het een keer laten demonstreren in een trainingskamer, of je probeert het gewoon in een random battle bij een rots ofzo. Gewoon een beetje uitvogelen is het.

Ik raadt je ook aan om misschien eens op Twitch te kijken naar de livestreams van Circonflexes, QuickyBaby, Merlanthous en misschien nog naar de livestreams van Wargaming zelf. Er zijn zoveel livestreams van WoT om op te noemen, ik zou zeggen.. kijk even rond :D. Op Youtube kan je ook veel filmpjes over tips and tricks vinden dus dat word geen probleem toch? :)

Ik kijk al wel een hele tijd naar youtubers zoals Jingles(sinds ik een jaar geleden WT ging spelen) en QB en ook idd livestreams op twitch, waardoor ik gelukkig al een groot deel heb opgestoken van speelstijlen en tactieken etc. Dus dat zit wel goed, ik probeer nu gewoon een gevoel te krijgen voor de game en kijken wat ik zelf het leukst vind.

Mijn voorkeur gaat naar iets met een beetje snelheid (waarvan de Hellcat een extreem voorbeeld is). Ik denk dat ik daarom voor de mediums ga, goede combinatie van speed en armor. Ben al wel langs de Russische Heavy tanks gegaan en zit momenteel bij de KV1, wat ook wel een goede tank is om te leren.

Link to comment
Delen op andere websites

De heavy's hebben natuurlijk betere armor alleen zijn niet zo mobiel als de mediums, dit is echt puur je eigen keuze, elke lijn heeft z'n eigen voor en nadelen. Zelf ben ik voor de heavy's gegaan, waarom weet ik ook niet meer. Misschien is het voor je beter om met de heavy's te beginnen vanwege de armor.. oh.. en je kan ook makkelijker side-scrapen.

Gewoon je voorkant van je tank tegen een muur planten en je tank zoveel graden neerzetten zodat je alle kogels van je zijkant ziet afbouncen. Ik kan je het een keer laten demonstreren in een trainingskamer, of je probeert het gewoon in een random battle bij een rots ofzo. Gewoon een beetje uitvogelen is het.

Ik raadt je ook aan om misschien eens op Twitch te kijken naar de livestreams van Circonflexes, QuickyBaby, Merlanthous en misschien nog naar de livestreams van Wargaming zelf. Er zijn zoveel livestreams van WoT om op te noemen, ik zou zeggen.. kijk even rond :D. Op Youtube kan je ook veel filmpjes over tips and tricks vinden dus dat word geen probleem toch? :)

Ik kijk al wel een hele tijd naar youtubers zoals Jingles(sinds ik een jaar geleden WT ging spelen) en QB en ook idd livestreams op twitch, waardoor ik gelukkig al een groot deel heb opgestoken van speelstijlen en tactieken etc. Dus dat zit wel goed, ik probeer nu gewoon een gevoel te krijgen voor de game en kijken wat ik zelf het leukst vind.

Mijn voorkeur gaat naar iets met een beetje snelheid (waarvan de Hellcat een extreem voorbeeld is). Ik denk dat ik daarom voor de mediums ga, goede combinatie van speed en armor. Ben al wel langs de Russische Heavy tanks gegaan en zit momenteel bij de KV1, wat ook wel een goede tank is om te leren.

Leuk dat je actief bezig bent met de game :) En ook goed dat je je keuze hebt gemaakt, de Russen zijn inderdaad ook wel de tanks waar je goed mee kan spelen. Die tanks zijn misschien aan de trage kant maar hebben op zich goeie armor.

Heb je misschien de Duitsers al uitgeprobeerd? Iets dat je leuk lijkt om te spelen?

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...