Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

De KV-5 is en was gewoon een grote weakspot tank :bonk:

kw5x.jpg

Just hit the green spots! De enige tank waar ik gewoon niet bang voor ben als KV-4 ( just stand before him and laugh at your little brother)

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Nou weet ik dat ik al dit soort reacties kreeg, maar de KV-5 wordt vaak onderschat. KV-5 heeft misschien wel veel weakspots maar is goed te angelen, maar heeft een veel beter matchmaking en fijne gun (als je ervaring met WoT hebt). Daarnaast verdient die ook meer als mijn Löwe. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou weet ik dat ik al dit soort reacties kreeg, maar de KV-5 wordt vaak onderschat. KV-5 heeft misschien wel veel weakspots maar is goed te angelen, maar heeft een veel beter matchmaking en fijne gun (als je ervaring met WoT hebt). Daarnaast verdient die ook meer als mijn Löwe. :puh:

Je kan die tank draaien wat je wilt, maar dat ronde turretje blijft alsnog in mijn vizier :D

Al begrijp ik het wel, immers gebruik je ongeveer dezelfde tactieken als bij de KV-4. Alleen zit er een grote weakspot, heeft ie een mindere gun, verdient ie meer, wellicht betere mm en ietsje vlugger.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, de tank was 'vroeger' minder sterk qua armor en gun, sindsdien is de armor veranderd ( dacht ik) en de gun sterker gemaakt.

Als ik nog een premium tank zou mogen uitkiezen zou ik sowieso niet de KV-5 of de Lowë nemen, waarom? Omdat ik op de Test Server een tijdje geleden de Lowë heb geprobeerd maar het toch niet een fijne tank vond en in mijn ogen is de KV-5 toch nog wel slecht in verband met de weak spots.

Link to comment
Delen op andere websites

De gun doet ongeveer 350 damage, maar de gun is wel goed als je een beetje de weakspots van tanks weet. Mensen zeggen vaak dat de KV-5 weinig penetratie heeft.

De armour is trouwens wel goed, deze tank is echt makkelijk te angelen, vaak ben ik als laatste over en vang ik nog iets van 40 klappen op. Veel bounces krijg je ook, zelfs op je achterkant. Ik heb eigenlijk geen tank gehad die een betere armour heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

De gun doet ongeveer 350 damage, maar de gun is wel goed als je een beetje de weakspots van tanks weet. Mensen zeggen vaak dat de KV-5 weinig penetratie heeft.

De armour is trouwens wel goed, deze tank is echt makkelijk te angelen, vaak ben ik als laatste over en vang ik nog iets van 40 klappen op. Veel bounces krijg je ook, zelfs op je achterkant. Ik heb eigenlijk geen tank gehad die een betere armour heeft.

Ik heb persoonlijk liever de 122mm van de KV-3 ( vooral nu die een verbeterde versie heeft )

Ik vind persoonlijk de KV-4 betere armor hebben ( niet die grote " raak me hier " weakspot op de voorkant ) Voor de rest vond ik vroeger de charge van de Kv-4 beter, maar nu denk ik van de KV-5. Er gaat wat mij betreft niets boven over een AMX 13 90 heen walsen met 50 km/h ( als ie van een berg afrolt )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...