Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man wat is de Type 59 irritant en een rot tank geworden zijn, de gun penetreert nog niet eens 300 en hij bounced alleen maar, de snelheid van dat ding mogen ze ook wel is aanpassen zeg.

Ik vind dat WoT gewoon moet afblijven van die tanks en alleen die nieuwe zooi als update moet doen, man man man wat kunnen die Russen toch naaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee zeker de armor is vernakt van de Fransen. Wargaming is wel goed in het verkutten van tanks hoor. Wat zullen ze in 8.3 gaan verneuken? Nog meer premium tanks? Pakken ze de onschuldige Britten aan? Of maken ze de winsten lager? Of maken ze eindelijk is verbetering in dingen die ze verkut hebben??

Link to comment
Delen op andere websites

Die Fransen waren ( en zijn eigenlijk nog steeds een beetje ) ook wel OP,sterke front armor, 269mm pen in 10 seconden 1600 damage doen en wegwezen :bonk: ( heb het over de amx 50 ).

Tanks die de topturret ( t29/t30/t34 ) wel kunnen penetreren zijn zo'n beetje alle tier 10 TD's of een Jagttigerr op closerange, maar dat mag ook wel :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan als de turrt van T34 schuin naar beneden staan kan ik hem op zijn weakspot raken. De KV-2 is ook een sterke tank hoor MisterDM.

Damn de E-75 is echt een goede tank, vooral de gun en het pantser. Misschien moet ik toch maar eens verder gaan met de Duitsers. Ik zou wel graag de

IS-7 en E-100 in me verzameling willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, E-75 is ook goed. Heeft inderdaad een goed pantser en een goede gun.. Duitsers zijn zo slecht nog niet, die hebben zo'n beetje beste pantser in de game.

Ik denk dat de E-75 ook wel goed te anglen is, KV-2 is inderdaad ook goed. Heeft alleen beetje het pantser van een KV-1 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik de Russische stem van de Commander kan vinden? Ik wil die Engelse stem vervangen voor de Russische omdat ik die leuker vindt.

Heb het al gevonden! :)

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...