Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb net een grappig filmpje gevonden op Youtube van Hitler over WorldofTanks. :puh:

Hij wordt boos omdat die opnieuw moet beginnen met WoT en omdat die veel geld moet uitgeven aan een tank.

Ik snap niet waarom hij een Amerikaanse heavy/medium wilt kopen, waarom zou hij dat doen?

Als je een Duitser bent kan je toch beter een Löwe kopen of niet dan? xD

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Hij had op de BETA versie volgens mij ook een KV-3 , toen dacht ik: waarom heb je geen Tiger omdat je een Duitser bent?

Overigens nog maar 2,5 XP voor Batchat en ongeveer 60.000 credits ervoor. Ga ooit nog wel een keer premium kopen zodat ik veel tanks nieuw kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net een grappig filmpje gevonden op Youtube van Hitler over WorldofTanks. :puh:

*media*

Hij wordt boos omdat die opnieuw moet beginnen met WoT en omdat die veel geld moet uitgeven aan een tank.

Ik snap niet waarom hij een Amerikaanse heavy/medium wilt kopen, waarom zou hij dat doen?

Als je een Duitser bent kan je toch beter een Löwe kopen of niet dan? xD

Die heeft ie natuurlijk allemaal al, die Amerikaanse tanks wilt ie gewoon hebben om de vijandelijke technologie te bestuderen :clown:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij zit op Amerikaanse server en wilt naar de Europese server maar hij wilt zijn tanks niet kwijtraken,is het mogelijk om over te gaan naar een andere server zonder opnieuw te hoeven beginnen.

Nee, wanneer je van sever veranderd zal je sowieso altijd opnieuw moeten beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aah zie dat er hier ook nog steeds gespeeld wordt :) goed om te zien! Je kunt overigens altijd proberen even contact te leggen met de support, meestal doen ze niet zo moeilijk. :)

Heb nog een leuk filmpje gemaakt voor de liefhebber:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uNWHAwKo9ZA

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Net een leuk potje gehad met SU-8, gisteren haalde ik met Type 59 elke keer 50.000 en 78.000 credits binnen.

ictory!

Battle: El Halluf zondag 4 november 2012 18:35:17

Vehicle: SU-8

Experience received: 8.295 (fine for causing damage to allies: 90; x5 for the first victory each day)

Credits received: 50.031 (fine for causing damage to allies: 3.690)

Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Heb ook al de Batchat en spaar nu voor IS-8, en omdat World of Tanks The Golden Joystick Victory heeft gewonnen kregen we 3 dagen premium,daar maak ik natuurlijk gebruik van. Wil ook nog beste gun voor Batchat, ISU-152 en als ik IS-8 hebt daarvoor ook beste gun.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...