Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Zojuist nog een goed potje gehad met de AMX12t voor de Lorraine 155 50, heb hem dan ook meteen vrij kunnen spelen. Nu nog even 3 ton sparen en dan kan ik genieten van een snelle arty. smile3.gif

Overwinning!

Gevecht: El Halluf dinsdag 9 april 2013 14:44:00

Voertuig: AMX 12t

Ervaring ontvangen: 2.368

Credits ontvangen: 46.759

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

Vandaag is Update 8.6 uitgebracht, zojuist gespeeld en ik moet zeggen dat het wel een leuke update geworden is. Er zijn nieuwe voices toegevoegd, met name bij het unlocken van een target.

Daarnaast heb ik de Objekt 261 vlak voor de update nog kunnen krijgen en mag ik weer een tier X aan mijn collectie toevoegen, ben benieuwd als er nog meer mensen zijn die het spelen/uitkeken naar de update. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje uitgekeken ben bij WoT. Waarschijnlijk komt dat doordat het allemaal een beetje hetzelfde is: Het is altijd tank tegen tank. Het leuke aan tankplay vind ik eigenlijk, dat het is bedoeld om te ondersteunen en niet zelf te dragen. Maar ze kunnen wel zelf een spearhead vormen ( tot aan een stad, dan zijn het weer sitting ducks, mits in combinatie met infanterie ).

Even een paar missies, waar ik het 'tank element' redelijk goed terug zie in games:

http://www.youtube.com/watch?v=cGkC2a6hJkk

http://www.youtube.com/watch?v=tXRyk2LIQss

helaas vind ik ( behalve soms in multiplayer ) de combinatie van infantry / tanks weinig tot z'n recht komt in games ( behalve in sommige gedeeltes van Arma / OFP ) .

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb pas geleden de Tiger ll gekocht, nog niet veel battles mee gedaan. Ik kan bijna de IS-8 unlocken, de Hummel is ook al unlocked ( tier 6 (VI) arty ). Nu ben ik eens van plan om te sparen voor de IS-8 als ie namelijk unlocked is.

Link to comment
Delen op andere websites

Defeat!

Map: Mines

Date: vrijdag 9 augustus 2013 14:04:01

Vehicle: M4 Sherman

Exp: 1.527 + Credits: 342.508

Achievements: : Pool's Medal, Top Gun, Defender, Ranger

Lekker dat event van 30 kills binnen 24uur = 300k credits bonus! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist een heel goed potje gehad op Vliegveld:

Overwinning!

Gevecht: Vliegveld zaterdag 10 augustus 2013 19:03:42

Voertuig: Lorraine 40 t

Ervaring ontvangen: 2.061

Credits ontvangen: 98.057

Gevechtsprestaties: Top Gun, Meesterschapsbadge: Tank Aas

Ben trouwens ook in een video te vinden van Highflyer15 a.k.a. theriisingsun: (seconde 50)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Severogorsk vind ik zo standaard, tanks gaan west de berg op en tanks gaan oost de berg op.. spelers maken amper gebruik van het dorpje midden op de map omdat je gewoon weet dat je ten dode bent opgeschreven.

Spelers zullen nooit met een andere tactiek komen om hun vijand op een andere manier te pakken. De tactiek is het zelfde op Sacred Valley, ze gaan west en oost de berg op, maar als je door het dorpje gaat word je zo volgepompt met lood.

Dat is ook het zelfde met Arctic Region, als je west en oost gaat zit je goed. Maar kom niet in het midden, op de map Arctic Region heb je dan nog geluk omdat je niet geblokkeerd word door huisjes die je snelheid verminderen. Maar in het open rijden is ook geen goed plan als je gespot word. Meestal gaan light tanks door het midden om te spotten, maar als je zelf gespot word zit je niet veilig daar. Aan de bergkant kan je dan amper gehit worden omdat ze je toch niet kunnen raken, maar je kan wel geraakt worden aan de andere kant, waarvan ze vanaf een heuveltje staan te campen op je. Je moet geluk hebben als jouw team daar alles al veilig gemaakt heeft en door gepushed heeft. Dan hoef jij misschien alleen de arty te pakken en ze te flanken aan de bergkant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Alweer een tijdje geleden dat hier is gepost. In de tussentijd (gisteren) is update 8.8 uitgekomen, wat vinden jullie van deze update tot nu toe?

Zelf vind ik de nieuwe stemmen het spel zoveel leuker maken en ook is er na mijn idee veel meer gebalanceerd wat ook minder frustraties oplevert.

De nieuwe Russische lijn ga ik waarschijnlijk binnenkort spelen, maar eerst zorg ik dat ik mijn 5e tier X binnen haal (Objekt 268). Er zijn ook al wat speculaties over wat de volgende update komen gaat, waarschijnlijk wordt dat de 2e Duitse TD-lijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...