Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben momenteel goed aan het spelen met mijn AT-2. Al blijf ik het moeilijk vinden om te kiezen tussen de guns. De 6 pdr. (met premiumshells) maakt gatenkaas van tanks en de 94mm komt goed van pas wanneer je kritische doelen snel moet uitschakelen (een snipende TD bijv.).

Ik heb nu er ook een spallliner erop geïnstalleerd, waardoor 30% meer armorwaarde heeft voor HE-Shells (& rammen, maar dat gebeurt toch nooit :D). Erg handig tegen 105 derpers en arty :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

105 derpers

:$ (nee, die tijd is al weer voorbij)

Al heb ik zelf geen AT-2, vind ik het persoonlijk 1 van de moeilijkste tanks om tegen te komen, kom liever een kv1s tegen die 1 tier hoger is.

Link to comment
Delen op andere websites

:$ (nee, die tijd is al weer voorbij)

Zeer effectief hoor (vooral op tier 4/5 (hetzer/m4/pz4). En zo'n beetje het enige wat altijd erg pijn doet op een AT-2 zonder de toren te raken.

Al heb ik zelf geen AT-2, vind ik het persoonlijk 1 van de moeilijkste tanks om tegen te komen, kom liever een kv1s tegen die 1 tier hoger is.

Raak de toren (cupola bovenop de tank)!

http://gamemodels3d....ks/vehicles/b34

http://gamemodels3d.com/worldoftanks/

Hierin zie je goed de zwaktepunten van tanks (klik op armor model om het in detail te zien). Dit kan erg van pas komen :)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ben van de 105'safgetapt bij de M4 naar de 76mm en bij de kv1 naar de 85mm, beide vind ik effectiever aangezien je eest gewoon op de track kan schieten en daarna gewoon om hem heen rijden. De cupola is alsnog 100mm dik en redelijk moeilijk te raken, niet onmogelijk maar alsnog. De kleine strip op de achterkant is anders maar 50mm dik.

Handige site trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben van de 105'safgetapt bij de M4 naar de 76mm en bij de kv1 naar de 85mm, beide vind ik effectiever aangezien je eest gewoon op de track kan schieten en daarna gewoon om hem heen rijden. De cupola is alsnog 100mm dik en redelijk moeilijk te raken, niet onmogelijk maar alsnog. De kleine strip op de achterkant is anders maar 50mm dik.

Handige site trouwens.

Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik in al die potjes 0x geflanked ben (ik sta meestal vooraan, met mensen achter in m'n rug).

Wat is je accountnaam, dan voeg ik je toe :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weakspots van de Britse TD lijn zijn simpel. Cupola of de platte voorkant waar een kleine gun zit ( die werkt dus niet )

Uit mijn hoofd heeft de M4 zo'n 120mm penetration wat betekent dat je de cupola precies in het midden moet raken om er door te komen, wat al wel een stuk moeilijker is als je verder dan 200m van hem vandaan bent. Hoewel je meestal geen probleem hebt met andere tanks.

Ben van de 105'safgetapt bij de M4 naar de 76mm en bij de kv1 naar de 85mm, beide vind ik effectiever aangezien je eest gewoon op de track kan schieten en daarna gewoon om hem heen rijden. De cupola is alsnog 100mm dik en redelijk moeilijk te raken, niet onmogelijk maar alsnog. De kleine strip op de achterkant is anders maar 50mm dik.

Handige site trouwens.

Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik in al die potjes 0x geflanked ben (ik sta meestal vooraan, met mensen achter in m'n rug).

Wat is je accountnaam, dan voeg ik je toe :)

Dat kan je natuurlijk ook doen. :puh:

Mijn ingame naam is HayeFinn

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand T62A S. voetbal gespeeld?

Best crap, maar na wat oefenen en een goed team kan je er best nog wat van maken XD (nooit de 3 gescoord :puh:)

Leuk, zal hem eens installeren!

Leuk! :D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mastery badge in mijn Hellcat behaald. Op Fjords: 3800 damage, 5kills en nog verloren, ging dood nadat ik vast zat achter het huisje bij de oostelijke spawn alleen tegen een VK...., IS3, KV1 en KV1s. De KV1 en 1S nog afgemaakt voordat de IS3 me te pakken kreeg.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Doe je goed, jammer dat je net dood ging dat scheelt je wat XP :puh: Ik speel de laatste tijd echt lekker in m'n Grille. Ik heb er nu 2x of 3x een masterybadge mee gehaald en ik win er ook redelijk nog wat mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vroeger wilde ik de Tier 5 Hummel kopen. Toen werd Grille tier 5 en ben ik hem blijven houden. Nu is mijn Grille wat verder, heb ik een rammer erop en een camo-net. De Grille doet nu best wel lekker wat damage (al deed ie vroeger als tier 4 hetzelfde) en dmg/min. Heeft iemand hier de USA arty tier 5 gespeeld? Dat lijkt me ook nice (iets meer damage, iets meer zoomtime).

Edit: Ik heb me rot gelachen vandaag. Steel Wall met een D1 (franse tier 2) gekregen :D

(van de 38 schoten die raakte, raakte er 30 mijn tracks ofzo). Ik stond gewoon een volle minuut onder vuur van 3 ViC's die me de hele tijd zaten te tracken (ik zag hun niet). Geniaal potje XD

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand hier de USA arty tier 5 gespeeld? Dat lijkt me ook nice (iets meer damage, iets meer zoomtime).

Ben er naar onderweg. Heb nu de tier 4 vrijgespeeld maar nog niet gekocht. Speel niet zo heel veel in arty. Aan de andere kant heb ik nu wel een T25/2, lijkt op een slechte versie van de hellcat: groter, trager, zelfde gun een tier hoger. Iemand goed advies om hier in te spelen?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...