Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Dat is echt een tank waarin je het moet vol houden. :puh: Het speelt meer als een vergrote Jackson, dan dat het de speelstijl heeft van een Hellcat. Snipen en spelen met je gundepression. Dan kan je het ook als 2e-lijns tank nemen (achter de heavies, in mappen met veel reliëfverschil). Anders gewoon snipen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

In tier 7 battles kan je gerust een beetje de leiding op je nemen, heeft niet namelijk niet zo'n lange herlaad tijd. Kan je ook makkelijk mee snipen inderdaad, maar dat zal ik wat meer in de hogere tier matches doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb nu sinds tijden een tier 7 tank. Mijn 2e tier 7 tank sinds closed beta. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat ik tijdens de beta 500 meer potjes had dan nu (ik heb er nu bijna 1000). Wellicht vond ik het leuker, omdat de progressie gewoon wat sneller ging en je elke dag graties 200 gold kreeg :puh:

Anyhow, ik heb nu de S-51 arty gekocht (30% rabatt :D). Gelukkig heb ik mn KV-2 Nog, want de gun van een KV-2 is beter dan die 1e van de S-51 >.< Ook moet ik erg wennen aan de reloadtimes, want ik heb alleen als arty een Grille met rammer, 100% crew en een Enhanced gun laying Drive module.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu bezig met de VK 30.01H, leek eerst precies op een grotere DW2 en een tier hoger, dus de eerst paar battles waren verschrikkelijk. Maar ik moet zeggen dat met de upgraded turret en 7,5/5,5 waffe gun het toch erg leuk is om er in te rijden.

Was van plan om naar de Tiger te grinden maar dat zal nog wel even duren.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger vond ik de snipende PZ-4 wel leuk om te spelen. Nu heb ik een VK 30.01(P) en wilde ik voor de Tiger P gaan, maar nu is mijn VK geüpgrade en wil ik liever een T-29. Die Waffe gun lijkt me inderdaad wel goed op een Tier 5 tank, zo kan je het ook als een sniper spelen.

AnnoVK3001P.png

VK 30.01 P

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand hier de USA arty tier 5 gespeeld? Dat lijkt me ook nice (iets meer damage, iets meer zoomtime).

Ben er naar onderweg. Heb nu de tier 4 vrijgespeeld maar nog niet gekocht. Speel niet zo heel veel in arty. Aan de andere kant heb ik nu wel een T25/2, lijkt op een slechte versie van de hellcat: groter, trager, zelfde gun een tier hoger. Iemand goed advies om hier in te spelen?

Jij hebt de T25/2 ook? :schater:

Ik zelf wil gaan voor die T110E4 en heb dus op dit moment ook die tank. Ik zelf vind het een rot tank waar je eigenlijk niets mee kan. Veel te traag en armor is zwak. Ik wil proberen om de tank gewoon te spelen als een Tank Destroyer maarja, als je telkens op mappen geplaatst wordt waar je eigenlijk niets mee kan..

Verder vond ik die Hellcat ook een vervelende tank. Ook hierbij is de snelheid gewoon bagger en de movement ook. De gun is opzich wel goed, helaas is ook bij deze tank de armor zwak. Ik wou deze tank eruit gooien omdat ik al een tier 6 had ( SU - 100) maar toen tipte een aantal clanleden dat ik de Hellcat beter kon bewaren voor Tank Compagnies.

Heb trouwens een aantal weken mijn Object 261 vrijgespeeld en ook gekocht. Goede arty als je weet hoe arty modus werkt. (Thanks to TheRiisingRun from YouTube)

Ik wil de Lorr 155 51 kopen maar kom steeds tekort qua geld, nu speel ik veel met Object 268 waarmee ik superveel damage kan doen en dus mijn average damage kan omhoog halen. Dit betekent dus dat het maar steeds niet lukt om het geld bij elkaar te sprokkelen. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Verder vond ik die Hellcat ook een vervelende tank. Ook hierbij is de snelheid gewoon bagger en de movement ook. De gun is opzich wel goed, helaas is ook bij deze tank de armor zwak. Ik wou deze tank eruit gooien omdat ik al een tier 6 had ( SU - 100) maar toen tipte een aantal clanleden dat ik de Hellcat beter kon bewaren voor Tank Compagnies.

Ben het daar toch niet met je eens. Baggere snelheid? Het is de snelste TD in de game(al is de acceleratie iets minder dan bv. de E25). Armor is inderdaad zwak, maar als je uberhaupt beschoten wordt doe je al iets fout. Je hebt een geweldige camo rating en view range dus kan je makkelijk op lange afstand schieten(goede gun en goede penetration) en dan je snelheid gebruiken om weg te vluchten als ze te dicht bij komen.

BTW heeft de Hellcat ook goede gun depression en een redelijk goede mantlet, waardoor je makkelijk hulldowm kan gaan.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn KV-2 gunner is verliefd op Hellcats, mijn KV-2 loader en driver vinden het allemaal maar onzin en mijn KV-2 commander doet dit als hij een hellcat ziet:

Hij kan irl wel sneller (88km/h) dan de gelimiteerde 20 m/s van de wot-engine. Toen ik het speelde vond ik het een erg leuke tank om te spelen, maar er gaat niets boven ze 1-shotten met een KV-2 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Verder vond ik die Hellcat ook een vervelende tank. Ook hierbij is de snelheid gewoon bagger en de movement ook. De gun is opzich wel goed, helaas is ook bij deze tank de armor zwak. Ik wou deze tank eruit gooien omdat ik al een tier 6 had ( SU - 100) maar toen tipte een aantal clanleden dat ik de Hellcat beter kon bewaren voor Tank Compagnies.

Ben het daar toch niet met je eens. Baggere snelheid? Het is de snelste TD in de game(al is de acceleratie iets minder dan bv. de E25). Armor is inderdaad zwak, maar als je uberhaupt beschoten wordt doe je al iets fout. Je hebt een geweldige camo rating en view range dus kan je makkelijk op lange afstand schieten(goede gun en goede penetration) en dan je snelheid gebruiken om weg te vluchten als ze te dicht bij komen.

BTW heeft de Hellcat ook goede gun depression en een redelijk goede mantlet, waardoor je makkelijk hulldowm kan gaan.

Ehh sorry, ik bedoelde daarmee het bewegen van je koepel en tank zelf. Daarvan is de snelheid slecht, de hellcat is inderdaad een snelle TD.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt het al een stuk begrijpelijker. Maar eigenlijk vind ik dat ook geen groot probleem, vanwege de grotere afstand die ik meestal houd tussen mij en mijn target van minstens 250m en meer, dan draait de turret al snel genoeg om je doelwit te volgen. En zo niet kan je alsnog de hull draaien, je hebt een supersnelle 1.7sec aiming time dus kan je snel weer op je doelwit richten. Alleen als je dicht bij komt wordt dit een probleem, je moet vooraf al je turret draaien in de richting waar je wilt gaan schieten.

En als ze toch te dichtbij komen en achterlangs dan is het gedaan. Maarja als de turret ook nog snel zou draaien dan zou de Hellcat wel verschrikkelijk over powered zijn. :clown:

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt het al een stuk begrijpelijker. Maar eigenlijk vind ik dat ook geen groot probleem, vanwege de grotere afstand die ik meestal houd tussen mij en mijn target van minstens 250m en meer, dan draait de turret al snel genoeg om je doelwit te volgen. En zo niet kan je alsnog de hull draaien, je hebt een supersnelle 1.7sec aiming time dus kan je snel weer op je doelwit richten. Alleen als je dicht bij komt wordt dit een probleem, je moet vooraf al je turret draaien in de richting waar je wilt gaan schieten.

En als ze toch te dichtbij komen en achterlangs dan is het gedaan. Maarja als de turret ook nog snel zou draaien dan zou de Hellcat wel verschrikkelijk over powered zijn. :clown:

De Hellcat blijft een leuke Peek-a-boo tank :puh: Dat is ook het sterkste punt van die tank, overal opduiken waar je hem niet verwacht (op een flank). Iedereen in verwarring brengen en dan is ie weg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...