NicolaB Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Alles kan op de normale suspension gezet worden als ik het goed heb, dus die gun kan volgens mij eerder Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 VK 3601 H heeft een goede matchmaking, vaak ben je toptier. Daar moet je echt gebruik van maken, ruig en aanvallend spelen kan prima. Hij heeft een redelijke snelheid en een goed kanon (inclusief herlaadtijd) voor die tier. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Alles kan op de normale suspension gezet worden als ik het goed heb, dus die gun kan volgens mij eerder Oh, dan heb ik verkeerd gerekend, dan zal ik idd eerst de gun en pas daarna de tracks doen. VK 3601 H heeft een goede matchmaking, vaak ben je toptier. Daar moet je echt gebruik van maken, ruig en aanvallend spelen kan prima. Hij heeft een redelijke snelheid en een goed kanon (inclusief herlaadtijd) voor die tier. Helaas heb ik tot nu toe 2/3 van de battles tegen tier 8 gedaan, wat niet echt makkelijk is. Verder heb je helemaal gelijk, vooral als je top tier bent kan je makkelijk aanvallend spelen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik had dit spel vroeger wel eens gespeeld om mijn PC, maar mijn PC begaf het na een tijdje.... Ik heb het spel helaas niet meer, anders had ik wel graag meegedaan. Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik had dit spel vroeger wel eens gespeeld om mijn PC, maar mijn PC begaf het na een tijdje.... Ik heb het spel helaas niet meer, anders had ik wel graag meegedaan. Je kan het gewoon weer downloaden als je een PC hebt. Reageren
MisterDM Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Als jullie problemen hebben met onderdelen te unlocken kunnen jullie ook gebruiken maken van de WoT Wiki ( http://wiki.wargamin.../World_of_Tanks ). Daar staat bij elke tank wat je als eerste moet unlocken. Land >> Type tank ( dus Light, Medium of Heavy ) >> Tank naam opzoeken >> Early Research. De Early Research staat onderaan de pagina van de tank waar naar je gezocht hebt. Bewerkt: 1 november 2014 door MisterDM Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Dat is inderdaad erg handig, daar kijk ik ook vaak op. Die site in combinatie met de 3d-modellen van WoT, krijg je veel voorkennis door Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Misschien ook maar een kijken op mijn laptop het aankan! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Ik had dit spel vroeger wel eens gespeeld om mijn PC, maar mijn PC begaf het na een tijdje.... Ik heb het spel helaas niet meer, anders had ik wel graag meegedaan. Je kan het gewoon weer downloaden als je een PC hebt. Ik heb een Macbook, en daar werkt het helaas niet op. Reageren
NicolaB Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 (bewerkt) Ik heb een Macbook, en daar werkt het helaas niet op. Nee, je zal er wel echt een Windows PC voor moeten hebben of een -gaming laptop Ik kan hem met mijn 670 GTX wel niet met alles op max kunnen draaien, wil ik een lekkere fps hebben. Maar goed, juist dan is het hardstikke leuk om een eigen setting te creëren: Weinig poespas (blur, schaduw etc.) maar wel hoge kwaliteit textures en contrasten e.d.. zodat je de enemy goed kan spotten. Ze hebben trouwens ook WoT Blitz voor op mobiele systemen, maar dat speel ik niet ;P Bewerkt: 7 november 2014 door NicolaB Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Heb zelf nu een gtx 760 waardoor ik gewoon alles op high met 45-60fps kan spelen. Echt een culture shock als je al die tijd op een laptop hebt gespeeld. De overall ervaring is stukke beter en je kan gewoon rustig spelen zonder je ergens zorgen over te maken. Ik heb trouwens ook WoT blitz gespeeld, ziet er erg goed uit en loopt erg smooth, alleen is de besturing vere van optimaal en speelt het niet echt lekker als je aan de pc versie gewend bent. P.S. De 88mm gun past dus niet op de stock suspension van de 3601h Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Heb zelf nu een gtx 760 waardoor ik gewoon alles op high met 45-60fps kan spelen. Echt een culture shock als je al die tijd op een laptop hebt gespeeld. De overall ervaring is stukke beter en je kan gewoon rustig spelen zonder je ergens zorgen over te maken. Ik heb trouwens ook WoT blitz gespeeld, ziet er erg goed uit en loopt erg smooth, alleen is de besturing vere van optimaal en speelt het niet echt lekker als je aan de pc versie gewend bent. P.S. De 88mm gun past dus niet op de stock suspension van de 3601h Komt waarschijnlijk door die 8.8 patch, waar die tank in werd veranderd... Sorry baas Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Heb nu alsnog de suspension geresearched. Wat het meer dan waar was, de tank speelt nu een stuk beter en ik heb al een paar vershillende 1.5-2k damage games gehad in die korte tijd. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Een paar klasgenoten van bevelen mij het spel aan, maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Het lijkt me een best interessant spel, hoewel het me héél erg eentonig lijkt als je het spel een tijdje langer speelt. Bovendien weet ik niet eens of mijn laptop deze game aan zou kunnen. Als het beeld steeds hapert houdt het plezier voor mij ook op. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 (bewerkt) De gameplay op zich blijft natuurlijk redelijk hetzelfde, maar omdat je online speelt tegen andere mensen zal toch elke situatie weer anders uitpakken, waardoor je heel weinig een repetitief gevoel krijgt. Verder weet ik niet hoe jouw laptop eruit ziet, maar hier kun je in ieder geval kijken of je laptop ong. aan de eisen voldoet. Verder kan ik wel zeggen dat ik zelf lange tijd op een toaster van een laptop WoT heb gespeeld op low settings met een acceptabele framerate. Zo slecht ziet dat er niet eens uit en ik kreeg maar heel zelden iets als een fps drop. http://worldoftanks.com/en/content/guide/general/system-requirements/ Bewerkt: 16 november 2014 door GrandTheftHaye Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.