Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik ben met head to head bezig :7

Vannacht nog wat wedstrijden gespeeld.

6-0

5-0

3-1

3-3

En heb een keertje verloren, nou het is op die wedstrijd na nogsteeds te makelijk XD

Zorg maar dat je in een hoge competitie komt ;) Dan wordt het vanzelf moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik schrok me straks kapot ik dacht dat ik voortaan fifa voor niks aan't doen was.

Mijn XP stopte met groeien, maakte niet uit hoeveel wedstrijden ik speelde.

En toen kwam ik erachter dat je maar een bepaald aantal per dag kunt verdiennen :7

ik zit BTW al op Skill level 29, 87.000+ punten ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar kan ik FC Eindhoven niet normaal gebruiken, zonder dat het idiote gefilter namen als Ruud van der Rijt in J Janssen veranderd.

Ik heb zelfs betaald om het team in career mode te gebruiken, en dan krijg ik deze onzin op mijn beeldscherm getoverd.

Wat is dit dan voor klantonvriendelijke zooi? Ze kunnen de pot op met de rest van hun dlc als dit niet gefixed word.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar kan ik FC Eindhoven niet normaal gebruiken, zonder dat het idiote gefilter namen als Ruud van der Rijt in J Janssen veranderd.

Ik heb zelfs betaald om het team in career mode te gebruiken, en dan krijg ik deze onzin op mijn beeldscherm getoverd.

Wat is dit dan voor klantonvriendelijke zooi? Ze kunnen de pot op met de rest van hun dlc als dit niet gefixed word.

rustig, D Fifa is toch een schijtgame ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat nou voor een idiote opmerking? Wat doe je dan in dit topic?

Ik had wel een reactie verwacht, maar dergelijke trieste reacties laat je maar thuis.

o sorry. maar over Fifa zijn de meningen verdeeld ;)

Dan alsof slaat die reactie nergens op. Enige argumenten?

Ik ben met Tottenham in carriere geklommen van de beschamende 15e plek naar de 5 plaats, op wereldklasse. Begin van het seizoen ging echt dramatisch. Ik moest veel spelers missen vanwege blessures (drie van 3 maanden out). Assou-Ekotto geblesseerd, Albiol geblesseerd, Vd Vaart, en Botia. Ging echt nergens over..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in divisie 5 nog nooit gedegradeed ;D

Heb nu wel al 3 wedstrijden achter elkaar verloren omdat ik tijdens het spelen steeds aan andere dingen denk :7

nja da's wel kut mja :puh:

Divisie 5, gaat wel lekker. Zit ik ook in, één gespeeld, één verloren. :puh:

Denk je normaal niet aan andere dingen dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in divisie 5 nog nooit gedegradeed ;D

Heb nu wel al 3 wedstrijden achter elkaar verloren omdat ik tijdens het spelen steeds aan andere dingen denk :7

nja da's wel kut mja :puh:

Divisie 5, gaat wel lekker. Zit ik ook in, één gespeeld, één verloren. :puh:

Denk je normaal niet aan andere dingen dan? :puh:

Best raar soms, maar soms zit ik gewoon te dagdromen terwijl ik Fifa speel en toch scoor en win ik wedstrijden. :7

@Shorty-D: Dus als ik het goed snap hebben sommige spelers in het team waar jij meespeelt (FC Eindhoven) een verkeerde naam?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in divisie 5 nog nooit gedegradeed ;D

Heb nu wel al 3 wedstrijden achter elkaar verloren omdat ik tijdens het spelen steeds aan andere dingen denk :7

nja da's wel kut mja :puh:

Divisie 5, gaat wel lekker. Zit ik ook in, één gespeeld, één verloren. :puh:

Denk je normaal niet aan andere dingen dan? :puh:

Best raar soms, maar soms zit ik gewoon te dagdromen terwijl ik Fifa speel en toch scoor en win ik wedstrijden. :7

@Shorty-D: Dus als ik het goed snap hebben sommige spelers in het team waar jij meespeelt (FC Eindhoven) een verkeerde naam?

Jep. Heb meteen op google gezocht met de woorden "profanity filter" en "creation centre" en voila. Speelt zich waarschijnlijk al af sinds FIFA 11. Dan te bedenken dat je betaalt om dergelijke teams in career mode te gebruiken, is te belachelijk voor woorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in divisie 5 nog nooit gedegradeed ;D

Heb nu wel al 3 wedstrijden achter elkaar verloren omdat ik tijdens het spelen steeds aan andere dingen denk :7

nja da's wel kut mja :puh:

Divisie 5, gaat wel lekker. Zit ik ook in, één gespeeld, één verloren. :puh:

Denk je normaal niet aan andere dingen dan? :puh:

Best raar soms, maar soms zit ik gewoon te dagdromen terwijl ik Fifa speel en toch scoor en win ik wedstrijden. :7

@Shorty-D: Dus als ik het goed snap hebben sommige spelers in het team waar jij meespeelt (FC Eindhoven) een verkeerde naam?

Jep. Heb meteen op google gezocht met de woorden "profanity filter" en "creation centre" en voila. Speelt zich waarschijnlijk al af sinds FIFA 11. Dan te bedenken dat je betaalt om dergelijke teams in career mode te gebruiken, is te belachelijk voor woorden.

Vreemd is me nog nooit opgevallen eigenlijk, vroeger had je wel met het Nederlandse elftal allemaal van die verzonnen spelers, maar dat kwam wel omdat ze toen nog niet de juiste licenties hadden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...