Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Je kan verschillende plugins downloaden voor FireFox. Ik gebruik DownloadHelper.

Als je op een pagina bent waar een video staat dan kan je via die knop de video downloaden. EA Sports gebruikt .flv bestanden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een klein probleempje (Ik denk dat het hier thuishoort anders, mag je hem verplaatsen.)

Ik speel FIFA 12 op de xbox 360. En ik heb soms dat bij '-mijn live gamertag- maakt verbinding met de EA servers...' dat mijn xbox dan vastloopt. Dan kan ik hem opnieuw opstarten en dan doet hij het weer wel gewoon. Maar ik vind het irritant worden.

Alvast bedankt!thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook net gekocht :D. Trouwens wat heeft de functie van standaard en steun je club?

Geen idee, gewoon een leuke toevoeging met uitdagingen etc.

Aah :puh:. Speel bij Beerschot in carrieremodus met een virtuele speler :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carrière mode gestart met PSV, ik sta nu zesde maar als ik de volgende wedstrijd win sta ik in de top 2.

Bij mij zijn er wel een paar rare transfers gebeurd. :puh:

Drogba is naar Inter.

Sneijder naar Man City

David Silva naar Arsenal (voor 45 miljoen :7 )

Káká naar Chelsea :7

Ik ben trouwens al één van mijn verdedigers kwijt, hij is out met een blessure voor 4 maanden.

Dus heb ik maar een jong talent van Inter gehuurd als vervanger. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carrière mode gestart met PSV, ik sta nu zesde maar als ik de volgende wedstrijd win sta ik in de top 2.

Bij mij zijn er wel een paar rare transfers gebeurd. :puh:

Drogba is naar Inter.

Sneijder naar Man City

David Silva naar Arsenal (voor 45 miljoen :7 )

Káká naar Chelsea :7

Ik ben trouwens al één van mijn verdedigers kwijt, hij is out met een blessure voor 4 maanden.

Dus heb ik maar een jong talent van Inter gehuurd als vervanger. :puh:

Speel enkel als speler :puh:. Jullie hebben speler/coach waarschijnlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carrière mode gestart met PSV, ik sta nu zesde maar als ik de volgende wedstrijd win sta ik in de top 2.

Bij mij zijn er wel een paar rare transfers gebeurd. :puh:

Drogba is naar Inter.

Sneijder naar Man City

David Silva naar Arsenal (voor 45 miljoen :7 )

Káká naar Chelsea :7

Ik ben trouwens al één van mijn verdedigers kwijt, hij is out met een blessure voor 4 maanden.

Dus heb ik maar een jong talent van Inter gehuurd als vervanger. :puh:

Speel enkel als speler :puh:. Jullie hebben speler/coach waarschijnlijk?

Heb al 2 seizoenen als coach erop zitten. Speel nu als speler met Virtuele Prof bij Crewe Alexandra :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een carrière mode gestart met PSV, ik sta nu zesde maar als ik de volgende wedstrijd win sta ik in de top 2.

Bij mij zijn er wel een paar rare transfers gebeurd. :puh:

Drogba is naar Inter.

Sneijder naar Man City

David Silva naar Arsenal (voor 45 miljoen :7 )

Káká naar Chelsea :7

Ik ben trouwens al één van mijn verdedigers kwijt, hij is out met een blessure voor 4 maanden.

Dus heb ik maar een jong talent van Inter gehuurd als vervanger. :puh:

Speel enkel als speler :puh:. Jullie hebben speler/coach waarschijnlijk?

Heb al 2 seizoenen als coach erop zitten. Speel nu als speler met Virtuele Prof bij Crewe Alexandra :)

Als je die coach hebt speel je dan met je hele ploeg of is dat puur spelers aannemen en dergelijke?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die coach hebt speel je dan met je hele ploeg of is dat puur spelers aannemen en dergelijke?

Manager is met spelers aannemen en af en toe mee spelen. Coach is echt als ploeg spelen, spelers kopen, alles. :)

Coach = Manager + speler right? :puh: Want snap het niet zo goed denk ik. Kan je trouwens zelf ook van ploeg verwisselen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat kan. Aan het einde van elk seizoen krijg je een aantal aanbiedingen van clubs, en het is dan aan jou om te kiezen of je je huidige ploeg trouw blijft, of wilt verkassen. De clubs waar je uit kunt kiezen zijn afhankelijk van je prestaties. Als jij in één seizoen alles wint wat er te winnen valt, is de kans groter dat Real Madrid op de stoep staat dan wanneer je er weinig van bakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je btw ook uit je ploeg geschopt worden als je teveel rode kaarten krijgt? Dit is al de 2de keer dat ik een rode kaart kreeg, en net een week voor de beker :(.

Volgens mij niet nee, maar ik denk dat je reputatie wel omlaag gaat. Maargoed, geen idee eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...