Jump to content

FIFA 12

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je btw ook uit je ploeg geschopt worden als je teveel rode kaarten krijgt? Dit is al de 2de keer dat ik een rode kaart kreeg, en net een week voor de beker :(.

Volgens mij niet nee, maar ik denk dat je reputatie wel omlaag gaat. Maargoed, geen idee eigenlijk.

Dus minder kans dat ze een transfer aanvragen?

• Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

72

• Visser23

46

• Kai-ShockWave

46

• End Of The Riot

45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hoe beter je reputatie, hoe beter de clubs die je willen contracteren. In FIFA 11 heb ik een mooie loopbaan gehad; begonnen bij Ajax, toen naar VFB Stuttgart, doorgestroomd naar Bayern München en daarna bij Barcelona de absolute top gehaald. Ik heb toen echter wel een tijdje gewacht met mijn eerste transfer, want ik wilde wel een echte stap omhoog doen. Je kunt na één seizoen vaak ook al wel een transfer maken naar een mooie club, maar dan kom je vaak in het tweede of op de bank terecht.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe beter je reputatie, hoe beter de clubs die je willen contracteren. In FIFA 11 heb ik een mooie loopbaan gehad; begonnen bij Ajax, toen naar VFB Stuttgart, doorgestroomd naar Bayern München en daarna bij Barcelona de absolute top gehaald. Ik heb toen echter wel een tijdje gewacht met mijn eerste transfer, want ik wilde wel een echte stap omhoog doen. Je kunt na één seizoen vaak ook al wel een transfer maken naar een mooie club, maar dan kom je vaak in het tweede of op de bank terecht.

Ach ben Beerschot beu gespeeld :7. Dus alles is beter. Btw hoe halen jullie die doelstelling het makkelijkst?

Overigens net een mail gekregen dat ik ben uitgegroeid tot een sleutelspeler, wat bedoelen ze hier mee?

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Hebben jullie ook zo vaak last van dat scorebord bovenin? Het lijkt wel alsof het in FIFA 12 langer in beeld staat zonder transparantie. Pas als de bal in de buurt komt gaat hij weg. Hetzelfde voor de statistieken onder het scorebord bovenin, ik kan vaak niet eens zien of er iemand achter staat en moet ik gewoon wachten totdat de balk gaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb net op een geweldige manier gewonnen met Norwich City-Swansea city :7

Ik speelde echt een klotewedstrijd waar bij allebei de partijen gewoon niks lukte ofzo, amper kansen en kansen die ik kreeg gingen mis of de keeper had hem.

In de 90+1 minuut was ik zo blij dat die wedstrijd was afgelopen.

Scheids fluit gewoon echt bijna af, En die speler van mij maakt een geweldig mooie schwalbe :7 :7 :7

Penalty 1-0

Ja als tegenpartij mag je je dan best klote voellen.....

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Geplaatst:

Fifa 12 vandaag besteld voor €50,-, dus ik zal 'm waarschijnlijk dinsdag binnen krijgen. Ik denk dat ik m'n carrière ga beginnen bij Queens Park Rangers, dat sinds 15 jaar weer meedoet in de Premier League. Ik heb gelezen dat een club een aardig budget heeft en spelers zoals Barton en Wright-Phillips heeft aangetrokken. Nu lijkt me dat een leuk team om mee te beginnen als coach, om zo steeds een stapje hogerop te doen.

Even een vraagje: Nu wil ik ook dat mijn Virtuele Prof meegaat in mijn carrière, maar dan kan je kiezen uit Manager of Speler/Coach. Welke moet ik dan kiezen, want ik start nooit een nieuwe carrière en het laatst dat ik dat heb gedaan is een jaar geleden, dus het is even uit m'n geheugen ontgaan? bloos.gif

Geplaatst:

Fifa 12 vandaag besteld voor €50,-, dus ik zal 'm waarschijnlijk dinsdag binnen krijgen. Ik denk dat ik m'n carrière ga beginnen bij Queens Park Rangers, dat sinds 15 jaar weer meedoet in de Premier League. Ik heb gelezen dat een club een aardig budget heeft en spelers zoals Barton en Wright-Phillips heeft aangetrokken. Nu lijkt me dat een leuk team om mee te beginnen als coach, om zo steeds een stapje hogerop te doen.

Even een vraagje: Nu wil ik ook dat mijn Virtuele Prof meegaat in mijn carrière, maar dan kan je kiezen uit Manager of Speler/Coach. Welke moet ik dan kiezen, want ik start nooit een nieuwe carrière en het laatst dat ik dat heb gedaan is een jaar geleden, dus het is even uit m'n geheugen ontgaan? bloos.gif

Je kan kiezen uit Speler, Manager en Spelermanagement.

Speler: je speelt alleen met jouw speler.

Manager: je speelt met jouw gehele selectie, en je prof zit erbij

Spelermanagement: je bent vooral manager, maar kan af en toe, wanneer jij wilt, meedoen met jouw team als één speler.

Je moet zelf weten welke je kiest :puh:

Geplaatst:

'Speler' valt dan sowieso af, want ik wil met het hele team kunnen spelen waar dan ook mijn Virtuele Prof bij zit. Maar bij welke optie kan je het transferbeleid doen en de opstellingen maken; bij 'Manager', 'Spelermanagment' of beide?

Geplaatst:

Ik heb na twee seizoenen Ajax al een aanbieding gehad van Barcelona. Uiteindelijk niet op ingegaan en gekozen voor Juventus. Barcelona gaat even iets té snel na twee seizoenen.

Geplaatst:

'Speler' valt dan sowieso af, want ik wil met het hele team kunnen spelen waar dan ook mijn Virtuele Prof bij zit. Maar bij welke optie kan je het transferbeleid doen en de opstellingen maken; bij 'Manager', 'Spelermanagment' of beide?

Bij speler kan je ook met de hele ploeg spelen.

Transferbeleid kan bij beide.

Overigens wat bedoelen ze met dat ik de Sleutelspeler ben?

Geplaatst:

Dat betekent dat je een belangrijke speler bent in het team in het team.^_^

Geplaatst:

Dat betekent dat je een belangrijke speler bent in het team in het team.^_^

Meer kans op transfer?

Geplaatst:

Lijkt me wel logisch dat als je het seizoen echt prachtig speelt dat je meer kans maakt op dikke transferaanbiedingen he :puh:

Zit op de moment bij een Italiaanse Ploeg --> Bari als bijlangrijke speler.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...