Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Komt me ook bekend voor, ik ben nu sinds dit seizoen dat ik bij Altético Madrid speel overgeschakeld op World Class. In het begin was het wel wennen, daarna ging het dan weer goed. Maar nu lijkt het niet meer te willen lukken. Elk foutje zorgt voor een goal, soms werkt het verdedigen ook totaal niet mee, het is echt rot. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren even opgemerkt dat, toen ik aan het verdedigen was, naast Messi liep met Kompany, alleen ben ik nu eigenaar van Vincent Kompany, en is Manchester City eigenaar van Messi (hij wou weer zonodig weg maar ditkeer voor 207 miljoen :7)

492A0001_0_JPEG_SCREENSHOT_DEt.jpg

Kompany - Messi

Vond dit wel effe grappig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil weg bij Inter, zo snel mogelijk. Gewoon weer een wedstrijd verspeelt diep in blessuretijd. Ik zit nu in de winterstop en sta 6e met 19 (!) punten achterstand. :7

Ik moet nu tegen koploper Juventus. Dit moet ik winnen.

EDIT: Ondanks rode kaart toch 2-3 gewonnen. Rete spannende wedstrijd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je moet wachten tot het einde van he seizoen of tot je ontslagen of beide. :7

Hadden ze wel mogen verbeteren.:puh: Gelukkig sta ik er wat beter voor ik sta nu 5de met een kleine achterstand, maar ik moet wel minstens 4de eindigen voor de CL te kunnen spelen wat mijn doel is. :puh:

Ik sta nu wel gelijk met Bilbao dat 4de staat, maar ik moet nog wel tegen Real Madrid.

Tegen Barcelona heb ik trouwens verloren met 5-3. :puh:

1-0 Falcao (na 6min :7)

1-1 Pedro

1-2 Messi (Penalty)

1-3 Villa

1-4 Messi

2-4 Falcao (Penalty)

3-4 Falcao (Penalty)

Na de rust:

3-5 Pedro

En toen bleef het zo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overgestapt naar Liverpool waar ze Higuain hebben. Echt een hele goede speler, in de voorbereiding al 5 keer gescoord. Sta nu na 8 wedstrijden bovenaan met een verschil van 2 punten op de tweede plaats en daar staat Manchester City. Over 2 wedstrijden moet ik daartegen en verwacht wel dat ik ga winnen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog tegen Real uit gespeeld, wel verloren met 2-1. Ik had wel genoeg kansen om er 2-2 van te maken maar oftewel gingen ze naast of waren ze niet hard genoeg. En in de CL heb ik nog 2-2 gelijk gespeeld tegen Arsenal. Maar nu ben ik wel zeker van kwalificatie voor de 8ste finales. :D

Atlético Madrid W:3 G:2 V:0 p:11

Arsenal W:3 G:1 V:1 p:10

Benfica W:2 G:1 V:2 p:7

Club Brugge W:0 G:0 V:5 p:0 :7

Ik moet nu enkel nog tegen Benfica spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt klote op het moment, ik weet niet of het ligt aan het feit dat ik heel veel shit aan men hoofd heb maar het word echt zwaar iritant.

Want ik speel nu mijn 4e seizoen en vanaf het einde van seizoen 3 lijkt het wel alsof alles in elkaar aant storten is :S

SC heereneveen-ajax 5-2

ajax-excelsior 1-1

psv-ajax 3-3

sc heerenveen-ajax 3-0

Fc twente-ajax 2-0

fc groningen ajax-6-2

Real madrid-ajax 5-0!!!

wtf?

Weet iemand nog een goede tacktiek die ik kan toepassen, en ook een goede opstelling?

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb last van een irritant probleem. Ik heb bijvoorbeeld FC Barcelona's opstelling volledig veranderd ingesteld, want de standaard opstelling vind ik niks. Als ik een oefenwedstrijd doe of iets dergelijks, speel ik automatisch met die aangepaste opstelling. Maar als ik online competitie speel, krijg ik weer automatisch de standaard opstelling, wanneer ik weer alles overnieuw kan gaan doen. Bloedirritant. Waarschijnlijk kan het niet anders, maar ik vraag het toch maar even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt klote op het moment, ik weet niet of het ligt aan het feit dat ik heel veel shit aan men hoofd heb maar het word echt zwaar iritant.

Want ik speel nu mijn 4e seizoen en vanaf het einde van seizoen 3 lijkt het wel alsof alles in elkaar aant storten is :S

SC heereneveen-ajax 5-2

ajax-excelsior 1-1

psv-ajax 3-3

sc heerenveen-ajax 3-0

Fc twente-ajax 2-0

fc groningen ajax-6-2

Real madrid-ajax 5-0!!!

wtf?

Weet iemand nog een goede tacktiek die ik kan toepassen, en ook een goede opstelling?

Geen idee, ik heb er ook last van in me 4e seizoen. Sta 25 punten achter. Ik heb zelfs spelers omgeruild in de winterstop maar niks helpt. Het kan me ook geen reet meer schelen, ik ga alle overige competitiewedstrijden simuleren. Alleen Champions League en beker speel ik nog. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oke nieuw dieptepunt bereikt.

VVV-AJAX 5-1

Volgende Wedstrijd

AJAX-FC Twente 4-0

Er is geen touw aan vast te knopen :cab:

Jezus, 5-1 tegen VVV. Hoe krijg je het voor elkaar haha :puh: .

EDIT : Gaat goed met Liverpool. Arsenal 1 - 3 Liverpool

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...