Jump to content

FIFA 12

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben vanochtend begonnen met PSG (Paris Saint Germain) gaan spelen. Na een tijdje spelen kwam ik erachter dat ik dat blijf doen omdat het echt een goed team is :O. Heeft iemand nog een goede opstelling en/of tactiek voor PSG?

• Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

72

• Visser23

46

• Kai-ShockWave

46

• End Of The Riot

45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ligt het aan mij of is Lukaku echt zo lomp in FIFA 12?

Ik vind hem juist vreselijk overrated. :7

Bij manager mode heeft Real Madrid van Barcelona gewonnen met 2-0.

Terwijl ik 2-1 verloor tegen Real, maar Barcelona mij wel ownde met 5-3. :7

Geplaatst:

Overgestapt van het mislukte Inter naar Rangers. Ik kreeg geen betere aanbieding helaas. :7 Ik heb wel in de laatste wedstrijd de beker nog gewonnen na penaltys bij Inter (+ nationale cup bij start), toch nog iets. :7

Geplaatst:

Lekker gaat het bij mij, ik kom eindelijk eens verder dan 4 seizoennen overlijdt mijn Playstation 3 :cry::cry:

Kan ik binnekort weeeeeeeeeeeer overnieuw beginnen, mja eerst maar zorgen dat ik een nieuwe ps3 krijg...

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Zonet tegen een vriend gespeeld en het ging wel gelijk op..

1) Bayern Munchen (ik) 1 - 1 (vriend) Chelsea

2) FC Barcelona (ik) 2 - 3 (vriend) Chelsea

3) AC Milan (ik) 5 - 1 (vriend) Chelsea

Totaalaantal doelpunten: 8 - 5, daar is het dus wel zwaar in mijn voordeel :)

Bewerkt: door TekaLoca
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Pfff..

Daarjuist 4 online matches gespeeld:

2-1 verloren

1-0 gewonnen (maar de speler vertrok na de match :duh:)

2-0 (weeral hetzelfde: speler vertrekt na de match) :duh:

en 2-2 gelijk gespeeld

Ik haat het echt dat die 2 matchen niet meetellen, want ze waren eigenlijk voorbij.

Geplaatst:

Met Barcelona online spelen is zo simpel, je hebt soms het gevoel dat je bijna niks hoeft te doen. Bij het verdedigen positioneren je spelers zich zo goed dat je zelf niks hoeft te doen en trucjes doen met speler zoals Messi is zo simpel. :7

Geplaatst:

Met Barcelona online spelen is zo simpel, je hebt soms het gevoel dat je bijna niks hoeft te doen. Bij het verdedigen positioneren je spelers zich zo goed dat je zelf niks hoeft te doen en trucjes doen met speler zoals Messi is zo simpel. :7

Daarom speel ik ook nooit tegen Barcelona of Spanje. :) Real Madrid trouwens ook niet..

Geplaatst:

Spelen met een wat kleinere club is altijd het leukst. Na Ajax had ik helemaal geen uitdaging bij Inter, nu bij Rangers is het leuk om europese wedstrijden als underdog te spelen en proberen grote ploegen te verslaan. Afgelopen week 3e geworden in Champions League groepsfase en nu in de Europa League Manchester City verrassend verslagen met 4-1, nu de uitwedstrijd nog. Tegen Chelsea in CL was ik namelijk na 1-1 thuis, kansloos met 4-0 uit. :7

Geplaatst:

Normaal speel ik ook nooit met Barcelona, maar omdat mijn tegenstander altijd met Real Madrid speelt heb ik Barcelona maar is geprobeerd.

Ik ben bij coach mode trouwens met PSV gestart maar na 2 seizoenen werd ik dat beu omdat je van het bestuur kampioen moet worden. Dus ben ik naar Atlético Madrid gegaan waar ik top 4 moet spelen, wat wel een leuke uitdaging is. :puh:

Geplaatst:

Van t weekend ben ik tot 3 x toe ingemaakt door Visser, maarja wat verwacht je van een newby. :puh:

4-1, 4-0 en 3-0 als t goed is, toch Visser?

Geplaatst:

Van t weekend ben ik tot 3 x toe ingemaakt door Visser, maarja wat verwacht je van een newby. :puh:

4-1, 4-0 en 3-1 :) Ik vond het wel grappig eigenlijk. :D

Geplaatst:

4-1, 4-0 en 3-1 :) Ik vond het wel grappig eigenlijk. :D

Was t ook wel jammer dat me 2 headsets t niet deden. Zaterdag weer he

Geplaatst:

Nog steeds vind ik het erg moeilijk. Ik speel nooit online, ten eerste heb ik geen aansluiting en ten tweede vermaak ik me prima met singleplayer of multiplayer met bekenden. Nu kan ik op het niveau waar ik begon (semi-pro of zo) wel winnen, maar moeilijker niveau hoef ik echt niet te proberen. Beetje jammer als je vorige game op Legendarisch speelde... En wat ook jammer is, is hoe overdreven ze soms vallen. Als een bal afgepakt wordt, vallen ze IRL lang niet zo vaak, en zeker niet ZO overdreven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...