-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 In 1 tegen 1 seizoenen ben ik zo de klos. Ben nooit gedegradeerd maar er is nu wel gevaar.. Ik heb W3-G0-V3.. Dit is hetzelfde seizoen dat ik 0-7 vernedering kreeg :') Had ook een wat stroeve start in divisie 7, twee keer verloren. Ben inmiddels overgestapt naar Chelsea en heb even mijn tijd genomen voor het kiezen van een goede tactiek. De daaropvolgende twee wedstrijden heb ik relatief makkelijk gewonnen, dus het huidige team biedt perspectief... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Ik speel eigenlijk bijna nooit met hetzelfde team ik probeer altijd wel wat af te wisselen tot ik een ploeg vindt die me goed ligt of als ik echt in de gevarenzone zit. Meestal speel ik in zo'n geval dan met OL Lyon, Arsenal of Anzi () en in het slechtste geval kies ik Man. City. @-Matthijs-: Welk team gebruikte je voor Chelsea? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 @-Matthijs-: Welk team gebruikte je voor Chelsea? Eerst Bayern en daarna Atletico Madrid. Had net nog twee wedstrijden nodig voor een puntje, maar tweemaal weer zo schlemielig en onnodig verloren. Genoeg kansen, maar achterin is het echt een gatenkaas bij mij. Dat verdedigen heb ik bij lange na nog niet onder de knie. En elke wedstrijd begin ik vurig, combinatie hier, een-tweetje daar, maar hoe meer de wedstrijd vordert, hoe inspiratielozer ik word. Kan de bal dan nergens meer kwijt, alle spelers lijken naar binnen te trekken in plaats van naar de flanken en vaak geef ik wedstrijden door die besluiteloosheid nog uit handen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 (bewerkt) Daarstraks online gespeeld, gastje neemt Barça, en ik had eens zin om met een Portugese ploeg te spelen dus nam ik FC Porto. Hij komt na 10min. op voorsprong maar wedstrijd eindigde in 3-1 winst voor mij. Had nog een dikke kans via een vrije trap die ik had gepakt met Hulk, raak ik de paal.. Ondanks de enorme lagg toch nog gewonnen en ook gelijk een 'nieuw' ploegje ontdekt om mee te spelen In 1 tegen 1 seizoenen ben ik zo de klos. Ben nooit gedegradeerd maar er is nu wel gevaar.. Ik heb W3-G0-V3.. Dit is hetzelfde seizoen dat ik 0-7 vernedering kreeg :') Mijn notes waren van het seizoen telde een winst minder dan dat ik had gepost.. Wist het nietmeer zo goed. Sta nu W3-G1-W3. Twee wedstrijden gespeeld, 1 gewonnen (OSC Lille 1 - 2 FC Porto, twee late doelpunten van mij 82e min en 90e min.) en 1 keer gelijk (Napoli 3 - 3 FC Porto, waar ik ook op de 90e min de gelijkmaker er inkrul met Hulk ) Ik heb nu 10 punten, er rest mij nog 3 wedstrijden te spelen om te promoveren (ik reken er niet op) maar ik kan in ieder geval nietmeer degraderen Bewerkt: 6 januari 2012 door TekaLoca Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 (bewerkt) Net een paar potjes gedaan tegen Visser23 W-2 G-2 V-0 is de tussenstand op dit moment tussen ons. Sinds kort speel ik ook maar online, ben pas bezig en promoveer bijna naar Divisie7. Bewerkt: 6 januari 2012 door GTA-fan2 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Ik heb nu 10 punten, er rest mij nog 3 wedstrijden te spelen om te promoveren (ik reken er niet op) maar ik kan in ieder geval nietmeer degraderen Dit was echt mijn lucky day, 3 wedstrijden resterend, moest nog 6 punten voor promotie en ik heb mijn promotie gekregen met ruime winst in de twee wedstrijden namelijk 9-1 (tegen Juventus) en 9-2 (tegen Tottenham). Dit is ook gelijk een persoonlijk recordje Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Net een paar potjes gedaan tegen Visser23 W-2 G-2 V-0 is de tussenstand op dit moment tussen ons. Sinds kort speel ik ook maar online, ben pas bezig en promoveer bijna naar Divisie7. Haha, beetje jammer @Teka: Beste winst! Welke divisie was dat? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Divisie 7 was dat.. Weet niet wat die twee kerels deden in die divisie.. Oh en btw, die 9-1 tegen Juventus.. de score kon eigenlijk alleen maar groter worden want die gast leavede de game op de 60e of 70e minuut.. Voor de 9-2 tegen Napoli Tottenham (sorry ) moest ik wel een hele wedstrijd spelen, chill dat hij wél gebleven is Bewerkt: 7 januari 2012 door TekaLoca Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Ben nu met AC Milan bezig met het tweede seizoen. Ik heb de voorbereiding en de eerste twee wedstrijden al gehad. Even een overzichtje. Dit is op dit moment mijn opstelling: Transfers uit (vertrekkende spelers) (seizoen 1 & 2) Alexandre Pato naar Real Madrid (81.500.000) Winterstop seizoen 1 Antonio Cassano naar ? (8.500.000) Winterstop seizoen 1 Marco Amelia naar ? (?) Winterstop seizoen 1 Zlatan Ibrahimovic naar Lazio Roma (29.000.000) Voorbereiding seizoen 2 John Guidetti naar Levante UD (2.800.000) Voorbereiding seizoen 2 Nick Eggert (eigen prof) naar FC Groningen (3.300.300) Voorbereiding seizoen 2 * En nog een paar spelers, maar dat weet ik niet meer. Voor sommige spelers die ik heb gekocht heb ik het budget aangepast. Transfers in (spelers die komen) (seizoen 1 & 2) Eden Hazard naar AC Milan (50.000.000) Voorbereiding seizoen 1 Cristiano Ronaldo naar AC Milan (105.000.000) Winterstop seizoen 1 John Guidetti naar AC Milan (1.500.000) Winterstop seizoen 1 Joe Hart naar AC Milan (30.500.000) Voorbereiding seizoen 2 Neymar naar AC Milan (70.500.000) Voorbereiding seizoen 2 Heb in het eerste seizoen de competitie en de Coppa Nazionale gewonnen. In de voorbereiding van het tweede seizoen was ook de Supercopa. Die heb ik gewonnen van Inter met 2-1. Bewerkt: 7 januari 2012 door MostWantedKid Reageren
MisterDM Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Ook betere graphics heh Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Zonet wat gespeeld, heb voor het eerst verloren met FC Porto.. kereltje had AC Milan, 3-1. Daarna een wedstrijdje gewonnen, FC Porto 3 - 0 CSK Moskou. Man van de match: Helton (keeper) 10/10, 9 saves Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 (bewerkt) Nu ben ik erachter dat fifa 12 online te makelijk is. Straks 6 wedstrijden gespeeld Wed 1 0-0 ( had hem per ongeluk op handmatig gezet de hele besturing Wed 2 5-0 Wed 3 5-0 Wed 4 7-0 :7 Wed 5 2-0 Wed 6 3-2 To easy ^^ Bewerkt: 9 januari 2012 door GreyFox-Smurf Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Nu ben ik erachter dat fifa 12 online te makelijk is. Straks 6 wedstrijden gespeeld To easy ^^ Bij de Head-to-head competitie is het slechts een kwestie van tijd tot je iemand treft die gelijkwaardig/beter is, dus misschien is het leuk om daar eens aan beginnen? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik ben met head to head bezig Vannacht nog wat wedstrijden gespeeld. 6-0 5-0 3-1 3-3 En heb een keertje verloren, nou het is op die wedstrijd na nogsteeds te makelijk XD Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik zit nu in de 7de divisie en ik merk wel dat het moeilijker wordt, ik win vaak nog wel (en soms ook met groot verschil zoals: 4-0, 3-1). Maar het gebeurd ook wel dat ik soms gelijk speel of verlies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.