TekaLoca Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 (bewerkt) Haha, dit maakte ik vanmiddag mee in FIFA. Het is geen goal, maar een grappige situatie. Let vooral op de 2e siding linksboven. Die spelers flippen helemaal! Heb ik ook al een paar keer gezien. Vandaag deed ik een slide naar de keeper maar die lag net op de grond om de bal te nemen dus slide ik onder hem en vloog die eigenlijk in de lucht.. Hier overigens een doelpunt gemaakt door dat nieuwe Player Collission-gedoe. (Let niet op de score en opponent, het was voor een achievement ) Watch ! Bewerkt: 30 september 2011 door TekaLoca Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 (bewerkt) Weet iemand hoe ik de tutorial/training in de oefenarena start op de PC? Er staat dat ik op BACK moet drukken. Ik heb op Backspace gedrukt maar er gebeurt niks. Op welke toets moet ik drukken? Laat maar, probleem al opgelost. Bewerkt: 2 oktober 2011 door Zaahed Reageren
GTA-top Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Hier overigens een doelpunt gemaakt door dat nieuwe Player Collission-gedoe. (Let niet op de score en opponent, het was voor een achievement ) Watch ! Ik heb het filmpje 5 keer bekeken en snap nog niet wat er gebeurd Reageren
GTA-top Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik heb met een vriend gister de instellingen zo gezet dat je 300 rent en vanaf de middenlijn erin kan schieten was heel grappig Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik heb zo die ene achievement om een omhaal te doen geboost. Door de settings van de CPU-tegenstander zo laag te zetten dat je de bal zo terugkrijgt etc.. Was zeer makkelijk Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Gebruiken jullie tacktical defending of legacy defending? Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Gewoon tactical, aangezien deze online ook wordt gebruikt. Dus gewoon om het een beetje te oefenen. Heb bijna een seizoen er op zitten trouwens Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik ook. Ik moet nog twee wedstrijden alleen is de kans klein dat ik kampioen wordt. 4 punten achter op FC Twente en ik zie ze geen punten verliezen tegen VVV en AZ. Dan maar voorronde Champions League en volgend jaar beter. Vooral in begin veel punten gemorst door Tactical defending. De jeugdopleiding is trouwens erg nice, er komen mooie spelers uit. En verder is de transferperiode echt goed verbeterd. Veel meer aanbiedingen of spelers die opeens weg willen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Zo ben ik Messi kwijtgeraakt aan Manchester City.. voelde die zich niet thuis in Spanje. Ik ontving er wel €153.000.000 voor.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Man wat een bedrag. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Man wat een bedrag. Ik wou juist zeggen. 153 miljoen, you talking 'bout big money. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Tsjah.. Dat is wel echt veel. Dan had ik hem ook meteen weg gedaan. Weet iemand misschien waar ik een beetje goedkoop FIFA 12 kan krijgen, want ik heb geen zin om de volle mep te gaan betalen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Man wat een bedrag. Echt he Tsjah.. Dat is wel echt veel. Dan had ik hem ook meteen weg gedaan. Ik wou hem niet weg, ik kreeg de keuze niet om het bod te accepteren/weigeren. Hij wou per sé weg. No matter wat de de prijs ook was.. Reageren
Venzio Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik kreeg voor Xavi een bod van Real Madrid gewoon random, 130miljoen. Heb volgens mij een nieuwe Messi gescout bij Anzhi Machatsjkala heel snel, niet zo lang. Ben benieuwd wanneer hij 16 wordt, hij is 15! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.