Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Haha, dit maakte ik vanmiddag mee in FIFA. Het is geen goal, maar een grappige situatie. Let vooral op de 2e siding linksboven. Die spelers flippen helemaal! :7

Heb ik ook al een paar keer gezien. Vandaag deed ik een slide naar de keeper maar die lag net op de grond om de bal te nemen dus slide ik onder hem en vloog die eigenlijk in de lucht..

Hier overigens een doelpunt gemaakt door dat nieuwe Player Collission-gedoe. (Let niet op de score en opponent, het was voor een achievement :) )

Watch !

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand hoe ik de tutorial/training in de oefenarena start op de PC? Er staat dat ik op BACK moet drukken. Ik heb op Backspace gedrukt maar er gebeurt niks. :(

Op welke toets moet ik drukken?

Laat maar, probleem al opgelost.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook. Ik moet nog twee wedstrijden alleen is de kans klein dat ik kampioen wordt. 4 punten achter op FC Twente en ik zie ze geen punten verliezen tegen VVV en AZ. Dan maar voorronde Champions League en volgend jaar beter. Vooral in begin veel punten gemorst door Tactical defending. :7

De jeugdopleiding is trouwens erg nice, er komen mooie spelers uit. En verder is de transferperiode echt goed verbeterd. Veel meer aanbiedingen of spelers die opeens weg willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah.. Dat is wel echt veel. Dan had ik hem ook meteen weg gedaan.

Weet iemand misschien waar ik een beetje goedkoop FIFA 12 kan krijgen, want ik heb geen zin om de volle mep te gaan betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Man wat een bedrag. :7

Echt he :puh:

Tsjah.. Dat is wel echt veel. Dan had ik hem ook meteen weg gedaan.

Ik wou hem niet weg, ik kreeg de keuze niet om het bod te accepteren/weigeren. Hij wou per sé weg. No matter wat de de prijs ook was..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...