Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 De eerste trailers van Dynasty Warriors & Smart Ass op de PlayStation Vita zijn uitgekomen Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Man, dit is een multimedia beest ! Must buy for me Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Ik ga hem ook zeker kopen, maar ik ga wel eerst 1 week ofzoiets wachten na de release, kijken of er geen problemen mee komen. Ik ga denk ik voor de WiFi versie! Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 (bewerkt) Is het goed als ik dit topic ff weer bump? Ontopic : Ik hoop dat er ook in de PS store handige app's komen zoals bijvoorbeeld android enzo ook heeft in verband met de touchscreen etc. Ik hoop ook dat je bijvoorbeeld ook kan twitteren en een youtube player enzo hebt Dan zou het pas multimedia zijn! Bewerkt: 27 juni 2011 door Zombiespeed Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 Ik denk ook wel dat ze zoiets erbij zullen doen hoor. Zijn allemaal pluspunten die niet heel moeilijk te realiseren zijn. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Weet iemand hoeveel je ongeveer moet betalen voor een maand 3G? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) Weet iemand hoeveel je ongeveer moet betalen voor een maand 3G? Ligt beetje aan de provider, in belgie betaal ik 12euro/maand voor 2GB. Bewerkt: 29 december 2011 door Shotyoudie Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Iedereen kent de nieuwe handheld van Sony al, maar welke spellen ga jij er op kopen? Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Niet één! ik ben een beetje klaar met al die handhelden bij mij gaan ze binnen een jaar al kapot en heb er op dit moment ook geen geld voor. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Dit past volgens mij beter in het PS Vita algemeen topic, niet? >>> Door Svenie: Door Kloep verplaatst en door mij samengevoegd. Hoezo teamwork?<<< Reageren
Therobster Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Geplaatst: 18 februari 2012 (bewerkt) Ik ga aanstaande woensdag 22 februari Ps vita kopen bij E-plaza de wifi versie is meer dan genoeg voor mij. vandaag uitgeprobeerd in Eplaza rotterdam centrum eerste indruk hij is vet voelt goed aan in mijn handen echt gelikt scherm Bewerkt: 18 februari 2012 door Therobster Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Geplaatst: 20 februari 2012 Ik haal aanstaande woensdag mijn vita wifi/3g versie op bij gamemania. Ik haal zelf de games: Wipeout 2048, motorstorm RC, escape plan en super stardust delta. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Zou em graag kopen maar ik wil eerst een gta voor zien, want dan moet ik em wel kopen Ben wel bang dat ze na een paar jaar alweer met een ps vita slim of go komen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) Van die PSP go heb ik ook al een heletijd niks meer gehoord. Sommige recensies zijn negatief, wat denken jullie kan ik met gerust hart er eentje aanschaffen? Bewerkt: 23 februari 2012 door xoex23 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) Mij lijkt het me echt een leuk ding. Maar ik heb er geen geld voor + dat als je het afkort dat er dan P$V komt te staan, dan hoeft het van mij al niet meer Bewerkt: 23 februari 2012 door GreyFox-Smurf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.