Jump to content

Het grote PlayStation Vita topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Dan raad ik je aan om een Playstation plus abonnement te nemen, matthijs.

Als je die nu bij de GameMania haalt, kost het je ongeveer €37,49 voor een heel jaar.

Krijg je voor de Vita zowiezo Uncharted: Golden abyss mee. Plus Deze maand voor de playstation vita alleen al, Sonic All star Racing, Guacamelee, en GTA: Liberty City Stories

Moet wel eerlijk zijn,

De Game uncharted alleen kost minder dan een Ps+ abonnement voor een jaar. Maar je krijgt er wel meer voor terug vindt ik. En voor jou zit uncharted er ook gewoon bij.

Ik neem aan dat je dit als reactie op mij bedoelde haha :puh: (kijk naam ;) ). Nu je me zegt dat er ook Liberty City voor de PS Vita is wil ik er toch wel over denken om een Ps+ abbo te nemen , want ik weet niet of LCS los verkrijgbaar is (in de winkel).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    16

  • martijn0126

    14

  • Dotz

    13

  • Kenny-Petrovic

    8

Dan raad ik je aan om een Playstation plus abonnement te nemen, matthijs.

Als je die nu bij de GameMania haalt, kost het je ongeveer €37,49 voor een heel jaar.

Krijg je voor de Vita zowiezo Uncharted: Golden abyss mee. Plus Deze maand voor de playstation vita alleen al, Sonic All star Racing, Guacamelee, en GTA: Liberty City Stories

Moet wel eerlijk zijn,

De Game uncharted alleen kost minder dan een Ps+ abonnement voor een jaar. Maar je krijgt er wel meer voor terug vindt ik. En voor jou zit uncharted er ook gewoon bij.

Ik neem aan dat je dit als reactie op mij bedoelde haha :puh: (kijk naam ;) ). Nu je me zegt dat er ook Liberty City voor de PS Vita is wil ik er toch wel over denken om een Ps+ abbo te nemen , want ik weet niet of LCS los verkrijgbaar is (in de winkel).

Sorry, weet niet hoe ik de naam matthijs in me hoofd had XD

Maar Liberty city stories is wel los verkrijgbaar in de Playstation store. maar dan is hij alsnog €14,99.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er over dat er bij sommige games die je op Vita en PS3/4 hebt je savegames kunt uitwisselen. Dus ik moet je telleurstellen, Minecraft komt alleen op PS3 ;)

Het is nog niet bekend of er savebestanden uitgewisseld kunnen worden tussen de verschillende PlayStation-platformen, zoals bij sommige spellen het geval is die zowel op PS3 als PS Vita verkrijgbaar zijn. Minecraft verscheen eerder al voor PC, iOS, Android, Windows Phone en Xbox 360.
Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er over dat er bij sommige games die je op Vita en PS3/4 hebt je savegames kunt uitwisselen. Dus ik moet je telleurstellen, Minecraft komt alleen op PS3 ;)

Het is nog niet bekend of er savebestanden uitgewisseld kunnen worden tussen de verschillende PlayStation-platformen, zoals bij sommige spellen het geval is die zowel op PS3 als PS Vita verkrijgbaar zijn. Minecraft verscheen eerder al voor PC, iOS, Android, Windows Phone en Xbox 360.

Ik zag toenstraks ook nog het artikel van Tweakers (http://tweakers.net/nieuws/90832/minecraft-komt-naar-playstation-3-ps4-en-vita.html). Hoop dat dit waar is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ezra, wat je nu zegt klopt ook niet helemaal.

Voor nu bekend is, Minecraft komt morgen naar de Playstation 3.

Jij zegt dat Minecraft niet naar de playstation vita komt. Dit is niet waar.

Minecraft komt immers wel naar de playstation vita (en playstation 4). Alleen deze versie van Minecraft is vertraagd. De PS Vita en Ps4 versie van Minecraft komt in 2014.

Dus kort samengevat, Minecraft: Ps Vita edition, komt wel maar niet morgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ezra, wat je nu zegt klopt ook niet helemaal.

Voor nu bekend is, Minecraft komt morgen naar de Playstation 3.

Jij zegt dat Minecraft niet naar de playstation vita komt. Dit is niet waar.

Minecraft komt immers wel naar de playstation vita (en playstation 4). Alleen deze versie van Minecraft is vertraagd. De PS Vita en Ps4 versie van Minecraft komt in 2014.

Dus kort samengevat, Minecraft: Ps Vita edition, komt wel maar niet morgen.

Bron?

Link to comment
Delen op andere websites

Ezra, wat je nu zegt klopt ook niet helemaal.

Voor nu bekend is, Minecraft komt morgen naar de Playstation 3.

Jij zegt dat Minecraft niet naar de playstation vita komt. Dit is niet waar.

Minecraft komt immers wel naar de playstation vita (en playstation 4). Alleen deze versie van Minecraft is vertraagd. De PS Vita en Ps4 versie van Minecraft komt in 2014.

Dus kort samengevat, Minecraft: Ps Vita edition, komt wel maar niet morgen.

Bron?

Om ook nog aan Venzio toe te voegen

Playstation blog

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...