Jump to content

Het grote PlayStation Vita topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    16

  • martijn0126

    14

  • Dotz

    13

  • Kenny-Petrovic

    8

Ik weet ook niet zeker of die bundel wel in Nederland komt? Ik heb zelf een PSP hier liggen en dat was zeker geweldig toen ik hem net kreeg met Need For Speed _O_. Helaas speel ik sinds ik een Xbox en iPhone heb echt nooit meer op mijn PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PSV-Killzone Mercenary Bundel + 16GB Memory Card voor 180 euro besteld bij Bart Smit en 2 dagen geleden binnen gekregen. Helaas mag ik van mijn ouders nog niet spelen omdat het mijn kerstcadeau is, overigens is Assassins Creed III Liberation ook nog op weg en ben ik van plan na de kerst nog wat spellen te kopen, aanraders?

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Houd er rekening mee dat de NFS's van tegenwoordig bij lange na niet meer de kwaliteit van die van vroeger halen :puh:, ik zou toch kijken naar andere racegames. Is Ridgeracer niets? Dat was vroeger ook altijd heel gaaf, of MUD, Wipeout of Asphalt Injection? Ik heb geen reviews gelezen trouwens, ik noem maar wat op..

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er rekening mee dat de NFS's van tegenwoordig bij lange na niet meer de kwaliteit van die van vroeger halen :puh:, ik zou toch kijken naar andere racegames. Is Ridgeracer niets? Dat was vroeger ook altijd heel gaaf, of MUD, Wipeout of Asphalt Injection? Ik heb geen reviews gelezen trouwens, ik noem maar wat op..

Whipeout heb ik ook eens bekeken, ziet er ook erg leuk uit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PSV-Killzone Mercenary Bundel + 16GB Memory Card voor 180 euro besteld bij Bart Smit en 2 dagen geleden binnen gekregen. Helaas mag ik van mijn ouders nog niet spelen omdat het mijn kerstcadeau is, overigens is Assassins Creed III Liberation ook nog op weg en ben ik van plan na de kerst nog wat spellen te kopen, aanraders?

Een playstation 4. :puh:

Even alle gekheid op een stokkie.

Unit 13 is een aanrader voor op de VIta. Het enige jammere eraan is, als je je systeemtaal op engels hebt staan zal je die voor tijdens je spel naar Nederlands moeten omzetten, of heel goed in Frans zijn. Ik heb namelijk het probleem dat wanneer mijn systeemtaal op Engels staat, hij het spel in het Frans gaat afspelen.

Maar Unit 13, zeker een aanrader als je van Third person Shooters houdt.

Little Big planet: Vita Is ook een leuke als je wat meer van de platformers houdt. En het eindeloos creëren van levels is ook een goede tijdverdrijf in dit spel.

en, Playstation allstar: Battle royale. Ok, het is dus gewoon een Super Smash brawl rip-off maar dan voor de Playstation. Maar het is zeker geen mindere. In combinatie met de playstation 3 versie is dit zeker een aanrader. En het beste is, je hebt de vita versie gewoon gratis als je de Ps3 versie hebt.

Maar momenteel ik gebruik mijn vita meer voor de remote-play functies voor met me Ps4. Werkt best wel lekker. Daarnaast speel ik er meer Ps-one klassiekers en PSP klassiekers op. Jammergenoeg niet zo gek veel spellen voor de Vita. Hoop dat daar snel verandering in komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PSV-Killzone Mercenary Bundel + 16GB Memory Card voor 180 euro besteld bij Bart Smit en 2 dagen geleden binnen gekregen. Helaas mag ik van mijn ouders nog niet spelen omdat het mijn kerstcadeau is, overigens is Assassins Creed III Liberation ook nog op weg en ben ik van plan na de kerst nog wat spellen te kopen, aanraders?

Een playstation 4. :puh:

Even alle gekheid op een stokkie.

Unit 13 is een aanrader voor op de VIta. Het enige jammere eraan is, als je je systeemtaal op engels hebt staan zal je die voor tijdens je spel naar Nederlands moeten omzetten, of heel goed in Frans zijn. Ik heb namelijk het probleem dat wanneer mijn systeemtaal op Engels staat, hij het spel in het Frans gaat afspelen.

Maar Unit 13, zeker een aanrader als je van Third person Shooters houdt.

Little Big planet: Vita Is ook een leuke als je wat meer van de platformers houdt. En het eindeloos creëren van levels is ook een goede tijdverdrijf in dit spel.

en, Playstation allstar: Battle royale. Ok, het is dus gewoon een Super Smash brawl rip-off maar dan voor de Playstation. Maar het is zeker geen mindere. In combinatie met de playstation 3 versie is dit zeker een aanrader. En het beste is, je hebt de vita versie gewoon gratis als je de Ps3 versie hebt.

Maar momenteel ik gebruik mijn vita meer voor de remote-play functies voor met me Ps4. Werkt best wel lekker. Daarnaast speel ik er meer Ps-one klassiekers en PSP klassiekers op. Jammergenoeg niet zo gek veel spellen voor de Vita. Hoop dat daar snel verandering in komt.

LittleBigPlanet is echt een geweldig spel voor mij geweest, had het op mijn PSP en vond het geweldig, dus die is zeker dat die onder de boom zal liggen dit jaar! Verder heb ik gekeken op internet en overweeg om Unit 13 en Uncharted: Golden Abyss er nog bij te gaan halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan raad ik je aan om een Playstation plus abonnement te nemen, matthijs.

Als je die nu bij de GameMania haalt, kost het je ongeveer €37,49 voor een heel jaar.

Krijg je voor de Vita zowiezo Uncharted: Golden abyss mee. Plus Deze maand voor de playstation vita alleen al, Sonic All star Racing, Guacamelee, en GTA: Liberty City Stories

Moet wel eerlijk zijn,

De Game uncharted alleen kost minder dan een Ps+ abonnement voor een jaar. Maar je krijgt er wel meer voor terug vindt ik. En voor jou zit uncharted er ook gewoon bij.

Link to comment
Delen op andere websites

en, Playstation allstar: Battle royale. Ok, het is dus gewoon een Super Smash brawl rip-off maar dan voor de Playstation. Maar het is zeker geen mindere. In combinatie met de playstation 3 versie is dit zeker een aanrader. En het beste is, je hebt de vita versie gewoon gratis als je de Ps3 versie hebt.

Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Niet elke brawler is een rip-off van Super Smash Bros Brawl.. Waarom het trouwens een rip-off van Brawl, en niet van de serie in zijn geheel, zou zijn begrijp ik niet! PSASBR is de beste brawler op de markt, imo! Ik en mijn vrienden hebben altijd veel lol met de PS3-versie.. Het blijft toch een beetje een multiplayergame.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...