blackops Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Ik heb de vita, en het is geweldig! Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Ja en na 2 maanden ofzo kijk je er niet meer naar om, en zit je weer achter je tv te gamen. Reageren
blackops Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Ja en na 2 maanden ofzo kijk je er niet meer naar om, en zit je weer achter je tv te gamen. Hoe durf je dat te zeggen PC FTW Anway, nee hoor ookal heb ik alle systemen ik speelde ook met mijn DS terwijl ik ook de nieuwste HD games kon spelen Hangt gewoon van de spellen af die ik ervoor heb Reageren
myron.b Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Mij lijkt de PS Vita geweldig! Alleen koop ik hem niet. Hij is een beetje te duur. Reageren
Dotz Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Ik zit te denken om de PS4/PSV-bundel, die zo goed als bevestigd is, te kopen als deze uit is. Ik heb echter wel een vraagje over de backwards compatibility van de handheld; kan ik PSP-games op de Vita spelen? Ik zou namelijk graag LCS en Chinatown Wars spelen op de Vita! Zo ja, dan heb ik nog deze bijkomende vraag: kan ik dan ook gebruik maken van cheatdevice? Zijn er daarnaast nog andere verschillen? Ik kreeg zo snel geen eenduidig antwoord met behulp van Google, vandaar dat ik het hier vraag. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Ik weet niet of je ze kan kopen in de PS Store maar wat ik wel weet (en nu hoop ik dat ik geen onzin uitkraam ) is dat de games voor Vita nietmeer op cd'tjes staan, maar op een soort van SD-kaartje. Dus zo zal het niet lukken lijkt me.. Als ik verkeerd zit, mag je me slaan, en hard.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Ik zie die bundel ook wel zitten :$ Maar het is mogelijk om de 3 GTA's van de PSP te kopen in de PS Store. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Ja. Je kunt de stories (2 gta's) downloaden in de PS Store. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Ik weet niet of je ze kan kopen in de PS Store maar wat ik wel weet (en nu hoop ik dat ik geen onzin uitkraam ) is dat de games voor Vita nietmeer op cd'tjes staan, maar op een soort van SD-kaartje. Dus zo zal het niet lukken lijkt me.. Als ik verkeerd zit, mag je me slaan, en hard.. Ook geen stream/andere shizzle-mogelijkheid? Ja. Je kunt de stories (2 gta's) downloaden in de PS Store. Kun je dan ook gebruik maken van Cheatdevice? Ook CW. Door de taalfouten en het gebrek aan interpunctie is je bericht niet duidelijk. Is dit nou een vraag of een bevestiging? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 (bewerkt) Ezra bedoelt dat je ook GTA: Chinatown Wars kan kopen in de PS Store, dus waarschijnlijk ook kan downloaden voor de Vita. Je kan dus Grand Theft Auto Liberty & Vice City Stories en GTA Chinatown Wars kopen. Bewerkt: 3 december 2013 door Dipsie8 Reageren
Dotz Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Bedankt voor deze verheldering, Dipsie ! Als CTW in de PS Store staat, kun je hem dan ook niet spelen op een PS3? :O Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Bedankt voor deze verheldering, Dipsie ! Als CTW in de PS Store staat, kun je hem dan ook niet spelen op een PS3? :O Nee, dit werkt alleen op de Vita. En je kunt gewoon bij de Stories gebruik maken van de cheat device. Dit is ook mogelijk bij SA op de PS3. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Had ik het nu gewoon goed met die games, dat ze op zo'n kaartje staan? De Vita kan je nu al hebben voor 170 euries, dus zit ik een beetje te twijfelen om dat ding eens te gaan halen. Is dat spul de moeite? Reageren
Dotz Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Ik haal hem met de PS4/PSV-bundel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.