Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

Ik ben net weer begonnen met kijken, afl. 5 seizoen 3. Geweldige serie, maar walking dead staat toch nog op no 1.

Beide van AMC.

Ja dus...

Dus? Het komt er op neer dat AMC gewoon goede series neer zet. Dat dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Echt een aanrader deze serie! In ieder geval voor de mensen die een beetje van het 'crime' genre houden, maar dat kan ook bijna niet anders op een gtaforum. Ik heb nu alle vijf seizoenen gekeken en heb me kostelijk vermaakt. Deze zomer de laatste acht afleveringen en dan is het gebeurd!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Nog 4 dagen! Eigenlijk 5 voor ons, maar we hoeven niet meer lang te wachten. :D

Wat verwachten jullie van het tweede deel van het laatste seizoen? Nog voorspellingen? Nog 8 episodes en dan weten we hoe deze epische serie eindigt. Jammer dat het afgelopen is, maar ABC melkt de serie tenminste niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de serie al lang al af gezien. Op internet is ie compleet te downloaden.

Spoiler voor de mensen die willen weten hoe het afloopt:

Hank gaat naar walter toe en vertelt over de drugs zaak en heeft initialen van de maker van de meth. (W.W)

Na een tijdje gaat hank naar de wc en pakt een boek dat daar ligt. Dat boek is van Gale, en er staat in de omslag:

Voor mijn vriend Walther White. Op dat moment weet hank dat walther de meth maakt en dan is het einde serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanwege de minieme kans dat het waar is open ik je spoiler maar niet, maar ik geloof er geen reet van. Van alle tv-series die ik kijk (en dat zijn er veel) is het in de afgelopen jaren nog nooit gebeurd dat er een aflevering vroegtijdig te zien was online. Laat staan 8 afleveringen die nog moeten komen. Ook van Breaking Bad kan ik op 't moment nog niets vinden, buiten wat previews en spoiler alerts wat betreft het verhaal, die ik dan ook niet heb aangeklikt. Het kan zijn dat je dat laatste wel hebt bekeken en je daarop baseert wat betreft het einde, dus misschien is wat in je spoiler staat wel waar, maar ik geloof absoluut niet dat jij de laatste 8 afleveringen al hebt gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn twee delen van seizoen 5. :puh: Waar jij het over hebt is het einde van het eerste deel van het vijfde seizoen wat vorig jaar is uitgezonden. Zondag (in de VS) begint het tweede deel van seizoen 5. Vorig jaar kregen we 8 episodes, nu hetzelfde aantal. Je hebt dus nog 8 epische episodes van Breaking Bad voor de boeg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh wut... Ik dacht dat dat het einde van de gehele serie was :7 lees net op wikipedia dat er nog meer afleveringen zijn dan ik dacht.

Dan heb je ook niet heel goed op zitten letten, want seizoen 5 opent met Walt die in z'n eentje zijn 52e verjaardag 'viert' in zo'n diner, waarna hij naar buiten loopt en een auto met wapens koopt. Dat was een preview van de toekomst, want even later zitten we bij z'n 51e verjaardag gewoon thuis, en die scène van z'n 52e verjaardag zien we in de eerste 8 afleveringen nergens terug. Dus, je had kunnen weten dat er nog meer kwam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, we zijn weer begonnen hoor :D

Erg toffe 'eerste' aflevering, vond ik. Hank die uiteraard volledig ondersteboven is en meteen als een malle aan het werk gaat om alle puzzelstukjes goed te kunnen plaatsen. En dat gaat natuurlijk een stuk makkelijker als je het belangrijkste puzzelstukje gevonden hebt.

Die scène in Hanks garage, dat Walt bij hem langs kwam, dat vond ik echt fantastisch. Ze weten allebei precies hoe het zit nu, en dagen elkaar eigenlijk een beetje uit. Gezien de vooruitblikken in de eerste aflevering van dit seizoen en in deze zal Walt wel op de vlucht slaan, en ik denk dat 't de komende afleveringen een soort kat-en-muis-spel gaat worden. En we hebben allemaal genoeg Tom & Jerry gezien om te weten dat er dan eentje flinke klappen gaat krijgen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komen er nog meer mensen aanwandelen in dit topic, dit gaat echt een bruut einde worden. :D

De eerste scènes al. Zo ontzettend goed gedaan. Eerst de vooruitblik, dan het heden met de buurvrouw. Walt begroet haar twee keer op dezelfde manier en de reactie in de eerste scène: Geweldig met een hoofdletter. :D

Na die twee gebeurtenissen zat ik er alweer als vanouds lekker voor, alleen nam de episode even een stapje terug. Het werd lichtelijk saai en vele stiltes zoals in de scènes met Jesse. Het verhaal van Badger tegenover Skinny Pete over Star Trek, weer heerlijke en typische 'Breaking Bad-humor'. :puh: Daarna nog Jesse die al het 'vuile' geld weggooit en aan een zwerver geeft. Hij heeft helemaal door hoe het met Mike is afgelopen, dat gaat zeker nog botsen met Walt.

En inderdaad, de laatste, toch soort van cliffhanger, scène was ook fantastisch. Wat een acteerprestatie van beide heren zeg, pfoe. Toen de garagedeur geleidelijk dicht ging had je al het gevoel dat het fout zou gaan, maar toch niet op deze meedogenloze manier. :D Het was een beetje een inkomertje, maar vanaf volgende week kan het nog extremer losgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een ijzersterke serie is het toch ook. Ouderwets genieten met Breaking Bad. Garage scene was erg goed, vooral het acteerwerk. Dat heb ik ook wel een beetje gemist, goed acteerwerk. Daar kan Breaking Bad wat van. Jesse kan niet van het geld genieten door de manier waarop hij eraan is gekomen en strooit er letterlijk mee. Walter White is tevens letterlijk busted. De vooruitblik in de eerste scene is ook zo geweldig. Het hele huis wordt volgens mij ondersteboven gehaald door de DEA en Walter White is een soort van op de vlucht. Al denk ik niet dat Hank hem direct aanhoudt, maar eerst genoeg bewijzen probeert te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...