Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

Alright, meer BBadicts hier dus... ik vind het echt een fucking goede serie en ik ben compleet hyped al vanaf het moment dat het laatste deel van seizoen 5 een paar weken terug van start ging haha.

Als ik een voorspelling mag doen...

Ik denk dat je op dit moment mag aannemen dat Hank en Gomez dood gaan, Walt met z'n M60 achter de nazi's aan gaat en de ricin voor Jesse is bedoeld (met de flashforwards aan het begin van het seizoen in gedachte houdende). De schietscène was wel behoorlijk tenenkrommend lol, ze waren allemaal hartstikke scheel aan het knallen haha. We'll see next episode, can't wait.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

Wat een epische episode, tsjonge... Er werden dus wel degelijk mensen geraakt tijdens het vuurgevecht, we kregen het alleen vorige week niet te zien. De scènes met Walt en Hank... Hij had niet beter kunnen dood gaan, ook al klinkt dat vreemd. Niemand behalve de neo-nazi's profiteert hiervan. :puh: Jesse moet blijkbaar gaan koken met Todd nadat ie is kapotgeslagen en alles heeft verteld. De scènes met Walt, Skyler, Marie en voor Walt Jr. waren het meest toffe van de aflevering. Met het mes en ook dat Jr. er opduikt. En daarna nog het telefoongesprek tussen Skyler en Walt... Geen woorden voor, de afleveringen worden maar beter en beter, dit kan amper overtroffen worden. Walt is daarna begrijpelijk maar meedogenloos met Holly die hij afzet bij de brandweer en vlucht. Fantastisch.

Ik ga geen eens voorspellen waar Walt heengaat, gewoon op je af laten komen. :) Hoewel je ook niet goed kan voorspellen behalve dat de M16 voor de Nazi's en zijn eigen lijfbehoud is.

Zijn je gedachtes toch even compleet weg van GTA V. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jezustering wat een epische aflevering weer. In het begin al, toen je Gomez dood zag liggen. Daarna, toen Hank zei dat Walt een van de slimste mensen is die hij kent, en vlak daarna wordt doodgeschoten. Ook de scene in het huis, waar Junior tussen Walt en Skylar springt. Ook ontzettend verassend dat Walt Holly dropt bij het Firestation. Ik vraag me nu ook af wat er zal gebeuren met Jesse, zeker nadat je de foto van Brock en Andrea.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles klopte gewoon weer deze aflevering. Van begin tot eind spannend, boeiend, en toch ook gewoon steeds weer met verrassende wendingen. En dat is het grote verschil met Dexter, en waarom ik Breaking Bad echt tig keer beter vind inmiddels: Breaking Bad is constant top, iedere minuut, en Dexter eigenlijk maar heel kort per aflevering.

Bijna afgelopen nu, maar dit is echt verreweg de meest epische serie die ik ooit heb gevolgd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was toch wel weer een erg toffe aflevering. :) Weer typisch Breaking Bad, ongelofelijk niveau. Geen wonder dat de serie de Emmy heeft gewonnen. Walt die in de sneeuw in New Hampshire aan het sterven is, Jesse nog steeds in de handen van de nazi's. De scène met Andrea was erg bruut, ik hoop nu toch wel voor Jesse, maar het lijkt slecht af te lopen met 'm. Ook Skyler die bedreigt wordt door Todd was prachtig, helemaal terecht dat Anna Gunn een persoonlijke Emmy heeft gewonnen. Het gesprek tussen Walt en Junior maakte ineens een ommekeer, ik had toch even het idee dat het Walt ging lukken, maar nee dus. En Eliott op tv, zo goed dat ze hem en z'n vrouw er nog hebben ingestopt. Ik heb het idee dat Walt zijn verhalen niet helemaal apprecieerde. :puh:

Ook nog Walt die Saul wil bedreigen, maar verschrikkelijk begint te hoesten. Episch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me echt af hoe ze alles gaan afronden in 1 episode. Zo veel dingen zijn eigenlijk nog bezig, Jesse die gevangen zit, Walt die hoogstwaarschijnlijk iets gaat doen met Gretchen en Elliott, het stuk waar hij terug gaat naar zijn kapotte huis, de M60, Hank die dood is, Skylar en de kinderen etc. Kan weer niet wachten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me echt af hoe ze alles gaan afronden in 1 episode.

Ik ook. Het kan naar mijn idee bijna niet om alles nog in die 45 minuten te laten passen en af te ronden, maar ik heb er bij deze serie wel vertrouwen in dat het degelijk afgerond wordt. 'Hoogtepunt' van deze aflevering vond ik toch wel de scène van Todd met Andrea. Zo vriendelijk, en dan doodeenvoudig neerschieten, en dat ook nog 's terwijl Jesse toekijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Top einde, beter kan niet. Het plan wordt perfect uitgevoerd, Eliott en Gretchen zullen na de epische bedreigingen van Walt het geld afleveren. Gelukkig kreeg Walt dit keer geen hoestbui. :puh: Erg vet dat Badger en Skinny Pete nog voor één maal terugkeerde en dat Walt afscheid kon nemen van zijn familie. Ik had graag een scène met Junior gezien, maar dat werd een beetje moeilijk met de politie. Mooi dat hij eindelijk tegenover Skyler toegaf dat hij het allemaal voor zichzelf deed en het leuk vond. Daarna de langverwachte scène met de nazi's, het mechanisme werkte en Jack mocht net zoals Hank zijn zin niet afmaken. Todd moest natuurlijk ook dood, hoewel ik het verrassend vond dat de ricin uiteindelijk voor Lydia gebruikt werd. Ik heb nog even teruggespoeld en het was niet te zien dat Walt het in haar stevia stopte. Jesse verdiende het natuurlijk het meeste om te ontsnappen, die gaat gelijk naar Brock.

De laatste scène van Walt in het lab was ongelofelijk mooi, hij gaat dood waar hij zich het levendigst voelde.

Link to comment
Delen op andere websites

10/10. Heb nooit iets beters gezien. Hoe hij Elliott en Gretchen bezocht, het gesprek met Todd en Lydia, de ricin in de koffie, En natuurlijk het vetste van allemaal, de M60 in de kofferbak. Wat een einde.

Helemaal mee eens, fantastische serie, van begin tot eind :)

En nu dan? Wat doe ik volgende week maandag in een vrij uurtje? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Top einde, beter kan niet. Het plan wordt perfect uitgevoerd, Eliott en Gretchen zullen na de epische bedreigingen van Walt het geld afleveren. Gelukkig kreeg Walt dit keer geen hoestbui. :puh: Erg vet dat Badger en Skinny Pete nog voor één maal terugkeerde en dat Walt afscheid kon nemen van zijn familie. Ik had graag een scène met Junior gezien, maar dat werd een beetje moeilijk met de politie. Mooi dat hij eindelijk tegenover Skyler toegaf dat hij het allemaal voor zichzelf deed en het leuk vond. Daarna de langverwachte scène met de nazi's, het mechanisme werkte en Jack mocht net zoals Hank zijn zin niet afmaken. Todd moest natuurlijk ook dood, hoewel ik het verrassend vond dat de ricin uiteindelijk voor Lydia gebruikt werd. Ik heb nog even teruggespoeld en het was niet te zien dat Walt het in haar stevia stopte. Jesse verdiende het natuurlijk het meeste om te ontsnappen, die gaat gelijk naar Brock.

De laatste scène van Walt in het lab was ongelofelijk mooi, hij gaat dood waar hij zich het levendigst voelde.

Ik neem aan omdat Walt al wist dat ze een afspraak zouden hebben in dat cafe dat hij vantevoren al naar binnen is geweest en dat zakje in het bakje heeft gezet. In het begin als Lydia gaat zitten zoomen ze ook in op het bakje en hoe ze het daarna aan het sorteren is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan omdat Walt al wist dat ze een afspraak zouden hebben in dat cafe dat hij vantevoren al naar binnen is geweest en dat zakje in het bakje heeft gezet. In het begin als Lydia gaat zitten zoomen ze ook in op het bakje en hoe ze het daarna aan het sorteren is.

Ik vermoed hetzelfde. Lydia had zoveel routines dat ze waarschijnlijk ook bij hetzelfde tafeltje is gaan zitten en Walt wist dat ze Stevia wilde. Het werd inderdaad erg benadrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

10/10. Heb nooit iets beters gezien. Hoe hij Elliott en Gretchen bezocht, het gesprek met Todd en Lydia, de ricin in de koffie, En natuurlijk het vetste van allemaal, de M60 in de kofferbak. Wat een einde.

Helemaal mee eens, fantastische serie, van begin tot eind :)

En nu dan? Wat doe ik volgende week maandag in een vrij uurtje? :{

Bij afleering 1 weer beginnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kom nu wel in een BB dip, het was haast traditie om na een druk dagje heerlijk te relaxen en een aflevering te kijken van Breaking Bad en daarna niet kunnen wachten op volgende week om weer een aflevering te kunnen zien. Is nu voorbij... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...