Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

10/10. Heb nooit iets beters gezien. Hoe hij Elliott en Gretchen bezocht, het gesprek met Todd en Lydia, de ricin in de koffie, En natuurlijk het vetste van allemaal, de M60 in de kofferbak. Wat een einde.

Helemaal mee eens, fantastische serie, van begin tot eind smile3.gif

En nu dan? Wat doe ik volgende week maandag in een vrij uurtje? nosmile.gif

Nooit meer TV series kijken omdat zowat alles een abominatie is vanaf nu. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Ik zit nu zo ongeveer aan het einde van het eerste seizoen. Heerlijke serie inderdaad, vooral die onverwachte plot twists/cliffhangers op het einde maken dat je je eigenlijk niet meer kunt bedwingen om de volgende episode er nog achteraan te kijken. :puh: Ja, dit wordt nog eventjes genieten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste seizoen vond ik vrij matig en wou bijna niet meer verder kijken maar het wordt seizoen bij seizoen beter.

Ik was vanaf de eerste aflevering al verkocht aan het verhaal, een geweldige serie.

Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ik het af heb gekeken maar ik zou het iedereen aanbevelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...



Dit filmpje kreeg ik vanavond toegestuurd, het leek me wel leuk om het hier te delen met de Breaking Bad-fans alhier... Ik zal niet te veel verklappen, see it for yourself. icon_mrgreen.gif Heeft verder weinig te doen met de serie/verhaallijn zelf.

Zelf heb ik gisteravond aflevering 10 van seizoen 3 uitgekeken. Heerlijke serie, wordt alsmaar beter en heftiger.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...