Djmaddox Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 10/10. Heb nooit iets beters gezien. Hoe hij Elliott en Gretchen bezocht, het gesprek met Todd en Lydia, de ricin in de koffie, En natuurlijk het vetste van allemaal, de M60 in de kofferbak. Wat een einde. Helemaal mee eens, fantastische serie, van begin tot eind En nu dan? Wat doe ik volgende week maandag in een vrij uurtje? Nooit meer TV series kijken omdat zowat alles een abominatie is vanaf nu. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik heb net de serie afgezien, en ik vond het echt een onverwacht maar geweldig einde. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 1 woord geweldig dit is zeker de beste serie ooit Reageren
Faenty. Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Ik zit een beetje random te youtube, zie ik dit: http://www.youtube.com/watch?v=h1DHuP_rgbY Hadden we Saul goodman dus als Micheal gekend x) Reageren
Wesley Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Misschien zullen sommige mensen dit wel interessant vinden: http://www.vice.com/nl/Fringes/the-real-walter-white Reageren
TrueSkum Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Paar maanden geleden heel Breaking Bad in een paar weken doorheen geknald! Wat een geweldige! Beste serie die ik ooit heb gezien! Inderdaad 10/10 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Ik zit nu zo ongeveer aan het einde van het eerste seizoen. Heerlijke serie inderdaad, vooral die onverwachte plot twists/cliffhangers op het einde maken dat je je eigenlijk niet meer kunt bedwingen om de volgende episode er nog achteraan te kijken. Ja, dit wordt nog eventjes genieten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Misschien zullen sommige mensen dit wel interessant vinden: http://www.vice.com/...al-walter-white Dat is geen toeval lijkt mij. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Eerste seizoen vond ik vrij matig en wou bijna niet meer verder kijken maar het wordt seizoen bij seizoen beter. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Eerste seizoen vond ik vrij matig en wou bijna niet meer verder kijken maar het wordt seizoen bij seizoen beter. Ik was vanaf de eerste aflevering al verkocht aan het verhaal, een geweldige serie. Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ik het af heb gekeken maar ik zou het iedereen aanbevelen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Dit filmpje kreeg ik vanavond toegestuurd, het leek me wel leuk om het hier te delen met de Breaking Bad-fans alhier... Ik zal niet te veel verklappen, see it for yourself. Heeft verder weinig te doen met de serie/verhaallijn zelf. Zelf heb ik gisteravond aflevering 10 van seizoen 3 uitgekeken. Heerlijke serie, wordt alsmaar beter en heftiger. Reageren
JJ-B Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik heb er een aflevering van gezien, maar het trok me niet zo. Daarbij heb ik ook geen zin om zo'n hele serie te volgen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik heb er een aflevering van gezien, maar het trok me niet zo. Daarbij heb ik ook geen zin om zo'n hele serie te volgen. Welke aflevering heb je gezien? Reageren
JJ-B Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Eentje uit het eerste seizoen volgens mij. Een vriend raadde het me aan om te kijken. Standalone nog geen eens heel slecht ofzo, maar vond het niet leuk genoeg om de hele serie te kijken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Naja, als je het helemaal kijkt, ga je misschien zeggen van "Damn, al een geluk dat ik het helemaal heb doorgekeken", maar dat is jouw keuze. Het is het geld helemaal waard, vooropgesteld dat je zo'n toppertje koopt en niet downloadt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.