Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

België Stijgt daar een historische plaats op plaats 15! :klap: (Na winst tegen de VS is er bij de volgende Ranking plaats 12)

Nederland Blijft staan op plaats 9!

united_states_of_america_64.png2 - 4 belgium_64.png



BEL: Mirallas 8', Benteke 57' en 71' en Fellaini 65'



USA: Cameroen 24' en Dempsey (PEN) 80'

Bewerkt: door BelgiumRedDevils
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Louis van Gaal heeft aangekondigd er na het WK mee te stoppen. Sowieso bij Oranje, maar waarschijnlijk gaat hij helemaal met pensioen. Enkel als er nog een goede Premier League-club komt wil hij nog wel doorgaan, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

Toch mooi dat zo'n grote coach (zo goed als zeker) een eindtoernooi met een land gaat halen. Hopelijk draait dat niet op een teleurstelling uit, maar de kwartfinale halen moet mogelijk zijn. Mits de loting een beetje meezit en we geen Portugal of zo treffen in de achtste finale :puh:

Oh, en de opvolger: ik voorspel Ronald Koeman.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, België lijkt stilletjesaan wel zeker te zijn van een kwalificatie. Iets interessantere groepen zijn dan Groep H, met Montenegro aan de leiding, Engeland pas tweede en Polen en Oekraïne die achterop moeten hinken op 3 en 4. Een beetje hetzelfde voor Groep G waar Bosnië alle andere landen wat achter zich laat en de groep van niks, E. Met de volgende ploegen in volgorde: Zwitserland, Ijsland, Albanië, Noorwegen, Cyprus en Slovenië. De groepen lijken soms wat vreemd ingedeeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de wedstrijd van België gezien, maar wat ongelofelijk slecht hoor.

Beasley (oud PSV) normaal als aanvallende linksbuiten nu als linksback! Topspeler Donovan speelde ook niet, het niveau was bedroevend van de VS maar dat van België ook.

Had op meer verwacht en gehoopt, snap toch echt niet dat een op papier zo'n sterk team toch niet zo goed presteert hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, het was een vrienschappelijke match, dus het niveau lag sowieso al wat lager dan normaal. Courtois ook al niet in de goal, maar was inderdaad een vrij zwakke wedstrijd in het algemeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, en de opvolger: ik voorspel Ronald Koeman.

Dat hoop ik toch niet. Sympathieke man, maar Feyenoord is pas de eerste club waar hij ogenschijnlijk een beetje gedijt. En dat heeft hij met name te danken aan Pellè, Guidetti en het feit dat hij noodgedwongen aangewezen was op jeugdspelers. Dat heeft goed uitgepakt, maar hij moet zich in mijn ogen eerst nog (meer) bewijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, en de opvolger: ik voorspel Ronald Koeman.

Dat hoop ik toch niet. Sympathieke man, maar Feyenoord is pas de eerste club waar hij ogenschijnlijk een beetje gedijt. En dat heeft hij met name te danken aan Pellè, Guidetti en het feit dat hij noodgedwongen aangewezen was op jeugdspelers. Dat heeft goed uitgepakt, maar hij moet zich in mijn ogen eerst nog (meer) bewijzen.

Hoop het ook zeker niet, een nare kwal. (Vind ik ook van LvGaal trouwens hoor).

Ik zie liever een sympathiek persoon, wel een Nederlander natuurlijk.

Liever een Frank de Boer, Philip Cocu, Mark van Bommel (allemaal misschien te weinig ervaring op FdB na?).

Link to comment
Delen op andere websites

Ronald Koeman was ook mijn eerste gedachte. Heeft iemand al aan Frank Rijkaard gedacht? Die schijnt nu ook zonder werk te zitten en lijkt mij ook een serieuze kandidaat.

Frank de Boer zal overigens netjes zijn meerjarencontract bij Ajax (nogmaals verlengen en) uitzitten, dus die hoef je niet te verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, het was een vrienschappelijke match, dus het niveau lag sowieso al wat lager dan normaal. Courtois ook al niet in de goal, maar was inderdaad een vrij zwakke wedstrijd in het algemeen.

Vond je? Ik vind het nog ça va, al erger meegemaakt!

Bewerkt: door BelgiumRedDevils
Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat straks de oefeninterland tegen Indonesië kijken? De wedstrijd begint om 15u en is zowel op tv als internet te zien bij SBS. Zal wel weer een hele tamme wedstrijd gaan worden met een legio aan debutanten, maar goed...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zappen tussen Indonesië-Nederland en Djokovic-Nadal :)

Hopelijk kan Nederland snel scoren en krijgen we een grote uitslag. Maar ik vrees dat het een typische oefenwedstrijd zal zijn, waar weinig te genieten valt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wellicht gewoon kijken naar België-Servië. Hoewel dat zo'n match à la Nederland-Indonesië best interessant klinkt, heb Indonesië echt nog nooit zien voetballen. Tennis interesseert me maar bar weinig dus daar heb ik vandaag geen last van. Het zal dus een voetbalavondje worden hier.

@Nandro: Dat is interessant!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga wellicht gewoon kijken naar België-Servië. Hoewel dat zo'n match à la Nederland-Indonesië best interessant klinkt, heb Indonesië echt nog nooit zien voetballen. Tennis interesseert me maar bar weinig dus daar heb ik vandaag geen last van. Het zal dus een voetbalavondje worden hier.

Nederland speelt straks om 15:30 al, dus geen enkele overlap met de wedstrijd van België ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heb Indonesië echt nog nooit zien voetballen.

En daarin ben je dan weer niet de enige. Ik ga niet kijken, ik zoek zo de zon op en ik blijf lekker buiten tot ik vanavond wel weer naar binnen moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...