Kloep Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Ho, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat het met keeper op doel spectaculairder was geweest, en daar blijf ik bij. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Het was laat, ik was de letterlijke phrase vergeten en had geen zin het op te zoeken Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Woow, dat is inderdaad een prachtige goal! En ja, oefenwedstrijden zijn vaak vrij nietszeggend en saai :3 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Met keeper op goal was die bal er natuurlijk nooit ingegaan, dan moet je echt ontzettend goed zijn in een omhaal, om de bal met zoveel kracht te schieten. Overigens is dit al de tweede keer dat Zlatan vier keer scoord in een interland. Wow. ;P Reageren
Kloep Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Tjah, maar Zlatan is dan ook wel ruim de beste van het hele team. Dan krijg je dat deze vaak wordt aangespeeld, wat natuurlijk ook terecht is. Overigens vind ik die man toch wel de beste spits van de wereld. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 (bewerkt) 2 - 1 BEL : Benteke 23' ROM : Maxim 32' en Torje 66' (PEN) 0 - 0 Poor België, alé poor? Eigenlijk niet, wat we in de eerste helft zagen was GE-WEL-DIG! Wat we in de tweede helft zagen was vreselijk... Spijtig om het jaar zo af te sluiten. Maar de teleurstelling is momenteel al weg en geruchten gaan (wat ik ook bevestig) is dat het jaar 2013: Jaar van onze Rode Duivels! Laat ons hopen! Bewerkt: 9 april 2013 door geoffrey11 Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Het zou mooi zijn als België er weer bij is, want het is toch een fantastisch team. Een 2-1 nederlaag moet wel hard aankomen denk ik. Ze zullen toch beter moeten presteren.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 België heeft zeker geen slecht team en ik gun het ze ook zeker. Als ze meedoen dit jaar dan zou dat ook erg leuk zijn. Misschien krijgen we dan nog wel een finale Nederland - België? Dat zou nog eens interessant zijn. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) Update van de FIFA-Rankinglijst heeft zijn lijst gepubliceerd. Niet bepaald zo'n kerst cadeau. Zakt van plaats 20 naar plaats 21 Zakt van plaats 7 naar plaats 8 Bewerkt: 9 april 2013 door geoffrey11 Reageren
xoex23 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Nee inderdaad niet, maar wat nederland betreft vind ik het toch ook wel een beetje verdient hoor. Over belgie ga ik geen uitspraken doen want daar kijk ik bijna nooit naar. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Is wel vreemd aangezien beide teams bijna al hun wedstrijden winnen, komt waarschijnlijk door de Zuid-Amerikaanse landen die meer wedstrijden hebben gewonnen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) Ja, maar het voetbal is wel minder. Deze ranglijst gaat in iedergeval op doelpunten en prestaties op eindtoernooien. Telt naast dat er nog wat mee? Bewerkt: 29 december 2012 door xoex23 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Alle internationale wedstrijden tellen mee; vriendschappelijke wedstrijden, kwalificatie en EK en WK's. Misschien ook de Olympische Spelen, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Misschien ook de Olympische Spelen, maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt me niet dat die meetellen, omdat daar niet de A-elftallen spelen, maar de Onder-23-teams met eventueel enkele dispensatiespelers. Zou erg vreemd zijn als ze dat dan wel meetellen voor de ranking van de A-teams. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Op de site van de FIFA wordt uitgelegd hoe de puntverdeling in z'n werk gaat. Onder andere de belangrijkheid van de wedstrijd telt mee. Er zijn verschillende soorten van wedstrijden waarvoor punten gehaald kan worden, maar de Olympische Spelen worden niet genoemd -> klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.