Jump to content

Battlefield Bad Company 2


TZG

Recommended Posts

Deze game word zeker een must-have voor mij. Als hij uitkomt, ligt hij zeker op mijn bureau. Ik wacht nog tot de beta voor de PC gratis is, dan test ik hem wel even uit. Ik vind EA zoiezo bitch-dom dat je het spel eerst moet pre-orderen om een beta-key te bemachtigen. Tja... ik koop liever me games in de winkel en niet opgelicht worden op het internet voor een kleine €44,99.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    93

  • Dakendak

    34

  • commando

    29

  • Vercetti24

    27

Ik vraag me af hoe de multiplayer van deze game nu is. Zijn er veel unlocks zoals in Mw2, en hoe veel rangen zijn er?? Is de multiplayer zo uitgebreid als die van mw2?

Ik heb gameplay filmpjes gezien, het ziet er erg goed uit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe de multiplayer van deze game nu is. Zijn er veel unlocks zoals in Mw2, en hoe veel rangen zijn er?? Is de multiplayer zo uitgebreid als die van mw2?

Ik heb gameplay filmpjes gezien, het ziet er erg goed uit. ^_^

Je hebt attachements (smoketube, RDS, zelfs op snipers, sniper scope met een grote inzoom afstand, ACOG etc etc), equipment (defibrilator, C4 etc etc) en "perks" (betere body armor, meer voertuig bepantsering, een secundary geweer voor voertuigenetc etc). Ik weet niet hoe hoog de ranks gaan, dus daar kan ik jou geen antwoord geven. Je hebt niet zo veel vrijheid met classes, maar de maps zijn enorm en camper onvriendelijk, zeker omdat als je in een hoekje verbergt altijd een gevaar bestaat dat een tank recht door die muur waar jij achter zit ramt en weg is je camping spot. Teamwork is ook veel belangrijker in BC2.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst weer een aantal potjes gespeeld van Battlefield Bad Company 2, ik kan er geen genoeg van krijgen. Wanneer ik BC2 speel heb ik meer het gevoel dat ik in een oorlog zit, bij MW2 niet. Misschien komt dat door de grootschaligheid, de voertuigen, het geluid van de wapens... hmmm ik ben er nog niet helemaal uit.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe de multiplayer van deze game nu is. Zijn er veel unlocks zoals in Mw2, en hoe veel rangen zijn er?? Is de multiplayer zo uitgebreid als die van mw2?

Ik heb gameplay filmpjes gezien, het ziet er erg goed uit. ^_^

Je hebt attachements (smoketube, RDS, zelfs op snipers, sniper scope met een grote inzoom afstand, ACOG etc etc), equipment (defibrilator, C4 etc etc) en "perks" (betere body armor, meer voertuig bepantsering, een secundary geweer voor voertuigenetc etc). Ik weet niet hoe hoog de ranks gaan, dus daar kan ik jou geen antwoord geven. Je hebt niet zo veel vrijheid met classes, maar de maps zijn enorm en camper onvriendelijk, zeker omdat als je in een hoekje verbergt altijd een gevaar bestaat dat een tank recht door die muur waar jij achter zit ramt en weg is je camping spot. Teamwork is ook veel belangrijker in BC2.

wat een heerlijke gedachte is dta nou :7 jammer dta ik de demo niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de beta sign up geval krijg ik steeds dit als ik op Sign Up druk...

* You need to enter a valid email address.

* You need to sign-up for the Battlefield Newsletter to submit your entry.

* You need to select a country.

* Enter your Date of Birth.

Terwijl ik die wel heb ingevuld, was dit bij jullie ook zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de beta sign up geval krijg ik steeds dit als ik op Sign Up druk...

* You need to enter a valid email address.

* You need to sign-up for the Battlefield Newsletter to submit your entry.

* You need to select a country.

* Enter your Date of Birth.

Terwijl ik die wel heb ingevuld, was dit bij jullie ook zo?

ik heb niet eens een beta want ik weet niet hoe je die GRATIS kan krijgen :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel.

Je gaat naar de Xboxlive marketplace of playstation store en je download hem :D

en wat als ik nou op de PC speel?

Ik heb even mijn goede vriend google gevraagd dit op te zoeken

Klik

en dan staat er get acces to the beta :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...