Jump to content

Battlefield Bad Company 2


TZG

Recommended Posts

  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    93

  • Dakendak

    34

  • commando

    29

  • Vercetti24

    27

Ik had net echt een vet team. Telkens als zo'n kratje in een huisje stond gingen we niet voor de krat maar we lieten gewoon het gebouw instorten met het hele team. :7 Gaat veel sneller. :puh:

Gewoon een UAV pakken en hem volplakken met C4, ff vliegen, BOEM, doel 1 vernietigd :puh:

Maar meestal snap je team je niet als je vol met een UAV iemand's kop in vliegt ;(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net echt een vet team. Telkens als zo'n kratje in een huisje stond gingen we niet voor de krat maar we lieten gewoon het gebouw instorten met het hele team. :7 Gaat veel sneller. :puh:

Gewoon een UAV pakken en hem volplakken met C4, ff vliegen, BOEM, doel 1 vernietigd :puh:

Maar meestal snap je team je niet als je vol met een UAV iemand's kop in vliegt ;(

Haha, ontploft die C4 ook als je heli crasht? :O

Ga ik eens proberen :puh:

Trouwens, je kan niet vande UAV computer af zonder dat je heli dan ontploft dacht ik? :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net echt een vet team. Telkens als zo'n kratje in een huisje stond gingen we niet voor de krat maar we lieten gewoon het gebouw instorten met het hele team. :7 Gaat veel sneller. :puh:

Gewoon een UAV pakken en hem volplakken met C4, ff vliegen, BOEM, doel 1 vernietigd :puh:

Maar meestal snap je team je niet als je vol met een UAV iemand's kop in vliegt ;(

Haha, ontploft die C4 ook als je heli crasht? :O

Ga ik eens proberen :puh:

Trouwens, je kan niet vande UAV computer af zonder dat je heli dan ontploft dacht ik? :puh:

Ja dat kan, druk gewoon op de uitstap knop (B op de Xbox). Ik ben nog nooit op een idee gekomen om een zelfmoord UAV te maken. Die dingen zijn echt levensgevaarlijk. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb jij de beta al en ik nog niet O.o

Maar je kan niet liggen bij Bad Company 2

ik heb me 3 dagen geleden geregristrreerd op de site en vandaag kreeg ik het mailtje met de code erbij :puh: .

heb je je al geregristreerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb jij de beta al en ik nog niet O.o

Maar je kan niet liggen bij Bad Company 2

ik heb me 3 dagen geleden geregristrreerd op de site en vandaag kreeg ik het mailtje met de code erbij :puh: .

heb je je al geregristreerd?

...

Als ik je de site aanbeveel, en nou zeg dat ik geen email krijg, dan lijkt het me redelijk duidelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de UAV hebt, en je 'stapt' uit, dan ontploft de heli. Dus dat C4 idee kan dus niet. :puh:

Iemand anders hem laten volplakken met C4? :puh:

Haha dat kan misschien ook. :puh:

Khad net btw 5 kills in 1 keer. Ik liet dat grote gebouw naast Objective A in het begin instorten. Ik had een tripple Kill en 2 teamkills. :7

Iedereen lachte uit mijn team. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb jij de beta al en ik nog niet O.o

Maar je kan niet liggen bij Bad Company 2

ik heb me 3 dagen geleden geregristrreerd op de site en vandaag kreeg ik het mailtje met de code erbij :puh: .

heb je je al geregristreerd?

...

Als ik je de site aanbeveel, en nou zeg dat ik geen email krijg, dan lijkt het me redelijk duidelijk...

lol :puh:

maargoed ik heb dan geen idee waarom ik hem eerder dan jij krijg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu level 9 en mijn k/d is 0.93(was in het begin iets van 0.24 ofzo maar dat komt steeds meer omhoog)

Op welk console heb jij BC2? Op de Xbox om rank 3 te worden heb je ongeveer 5.000.000XP nodig, wat best wel lang duurt. Als je rank 9 op de xbox hebt bereikt *cough*levenloos*cough* dan gefeliciteerd! :tu:

Hoeveel XP heb je nodig om rank 2 te bereiken op de andere consoles?

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu level 9 en mijn k/d is 0.93(was in het begin iets van 0.24 ofzo maar dat komt steeds meer omhoog)

Op welk console heb jij BC2? Op de Xbox om rank 3 te worden heb je ongeveer 5.000.000XP nodig, wat best wel lang duurt. Als je rank 9 op de xbox hebt bereikt *cough*levenloos*cough* dan gefeliciteerd! :tu:

Hoeveel XP heb je nodig om rank 2 te bereiken op de andere consoles?

lol bedoel je niet 5.000 XP? :puh: op de pc duurt het anders veel korter om rank 3 te worden dan op de xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...