Jump to content

Apple - iOS 11

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kwam in een paar statusupdates op dit forum klachten tegen over de home-button die niet meer goed werkte, heeft dit soms iets te maken met de iOS 6 beta? :puh:

waar anders aan dan?

Geen idee, daarom vraag ik het ook.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

297

• MegaPilot

118

• Davedavy

88

• GolfG60

74

Geplaatst:

Ik kwam in een paar statusupdates op dit forum klachten tegen over de home-button die niet meer goed werkte, heeft dit soms iets te maken met de iOS 6 beta? :puh:

Lijkt mij stug, kan best omdat het nog maar een beta is, ikzelf raad het sowieso af om een Beta te gebruiken, vooral als het om een OS gaat.

Kan ook best zijn dat het hardware matig is, al heb ik met vele iPhones en iPods gewerkt en heb het amper meegemaakt dat de home button stuk is of amper reageert.

Van mijn huidige drie iDevices heb ik eigenlijk maar eentje die een redelijke home button en dat is een aardig misbruikte iPhone, rest is als nieuw(waaronder een iPod van 3 a 4 jaar oud en iedere dag gebruikt).

waar anders aan dan?

Waarom reageer je überhaupt als je niet eens serieus wilt of kunt reageren?

Heb je echt niks beters te doen?

Geplaatst:

>>> Door Megadreams: En nu gaan we weer naar waar dit topic voor bedoeld is, het discussiëren en vragen stellen over iOS en iCloud. Dit topic is niet bedoeld om iOS af te kraken en de eeuwig durende strijd tussen Android en iOS. De eerstvolgende die hier terug van begint af te wijken, zal het mogen voelen.<<<

Dus daarom mag ik niet mijn mening geven?

Ik kijk niet eens zo uit naar iOS 6, Siri op de iPad lijkt me alleen leuk, misschien dat het nog beter gaat worden, wie weet.

Geplaatst:

Als je homebutton vastzit, ligt het niet aan de software. :D Vriend van me heeft een homebutton die je hard moet indrukken voor ie reageert, denk dat dat best irritant is..

Geplaatst: (bewerkt)

Als je homebutton vastzit, ligt het niet aan de software. :D Vriend van me heeft een homebutton die je hard moet indrukken voor ie reageert, denk dat dat best irritant is..

Heb ik nu toevallig ook last van, dat m'n homebutton vastzit. :puh:

Gelukkig is dit eenvoudig om te lossen door AssistiveTouch te gebruiken. Het is onderdeel van de optie 'Toegankelijkheid' bij 'Instellingen'. Je kunt er veel mee: thuisknop gebruiken (ook voor openen multitasking), pinchen (voor zoomen) enz. :puh:

Uiteraard laat ik dit trouwens gewoon repareren, hoor.

Wat betreft iOS 6 (bèta), doordat het nog in bèta is, kan dit altijd veel problemen opleveren. Het heeft bij mij voor traagheid gezorgd en geleidt tot crashes. En een oorzaak is al ontdekt: er zit een LowMemory 'bug' in. Als Apple die weg zou halen, dan zou het RAM volledig kunnen worden gebruikt zodat ook de snelheid geoptimaliseerd wordt. :puh:Just to let you know.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

>>> Door Megadreams: En nu gaan we weer naar waar dit topic voor bedoeld is, het discussiëren en vragen stellen over iOS en iCloud. Dit topic is niet bedoeld om iOS af te kraken en de eeuwig durende strijd tussen Android en iOS. De eerstvolgende die hier terug van begint af te wijken, zal het mogen voelen.<<<

Dus daarom mag ik niet mijn mening geven?

Stoere anarchist. Discussiëren is okay, afkraken en ruzie maken is compleet gay. Als je dat onthoudt komt het vast wel goed.

On-topic; het lijkt mij vrij onlogisch dat een hardware knop slechter zou werken door een simpele software-update. Die home-button heeft, zo ver ik weet en dit lijkt me ook logisch, een aan of uit stand. Geen bijna aan, geen bijna uit, nee het is of aan of hij staat uit. Het lijkt mij dat het gewoon een hardware defect is, het verneuken van de home-button door middel van een software update lijkt mij dan ook redelijk raar.

Geplaatst:

Wat betreft iOS 6 (bèta), doordat het nog in bèta is, kan dit altijd veel problemen opleveren. Het heeft bij mij voor traagheid gezorgd en geleidt tot crashes. En een oorzaak is al ontdekt: er zit een LowMemory 'bug' in. Als Apple die weg zou halen, dan zou het RAM volledig kunnen worden gebruikt zodat ook de snelheid geoptimaliseerd wordt. :puh:Just to let you know.

iOS 5 zuigde enorm bij de release. Crashes, vastlopers, etc. En dat was nog niet eens een bèta..M'n iPod loopt nog steeds geregeld eens vast trouwens(dat ie 5/10 seconden blijft haperen).

Geplaatst:

iOS 5 zuigde enorm bij de release. Crashes, vastlopers, etc. En dat was nog niet eens een bèta..M'n iPod loopt nog steeds geregeld eens vast trouwens(dat ie 5/10 seconden blijft haperen).

Daarom zijn ze toen o.a. met iOS 5.0.1 gekomen. :puh: Zoiets blijf je altijd krijgen, problemen. Inmiddels is het batterijprobleem van iOS 5 nog niet opgelost, maar er wordt nu minder over geklaagd dan voorheen. Toen vond je namelijk dagelijks tientallen boze reacties op iPhoneclub over de accu die snel leegloopt met iOS 5. Of dit in iOS 6 gefixt zal zijn, weet niemand. :puh:

Geplaatst:

Daarom zijn ze toen o.a. met iOS 5.0.1 gekomen. :puh:Zoiets blijf je altijd krijgen, problemen. Inmiddels is het batterijprobleem van iOS 5 nog niet opgelost, maar er wordt nu minder over geklaagd dan voorheen. Toen vond je namelijk dagelijks tientallen boze reacties op iPhoneclub over de accu die snel leegloopt met iOS 5. Of dit in iOS 6 gefixt zal zijn, weet niemand. :puh:

Daar ben ik het niet mee eens, iOS 4 was veel stabieler en daar had ik amper problemen mee.

Daarom zijn ze toen o.a. met iOS 5.0.1 gekomen. :puh:Zoiets blijf je altijd krijgen, problemen. Inmiddels is het batterijprobleem van iOS 5 nog niet opgelost, maar er wordt nu minder over geklaagd dan voorheen. Toen vond je namelijk dagelijks tientallen boze reacties op iPhoneclub over de accu die snel leegloopt met iOS 5. Of dit in iOS 6 gefixt zal zijn, weet niemand. :puh:

Daar ben ik het niet mee eens, iOS 4 was veel stabieler en daar had ik amper problemen mee.

Maar updates worden steeds groter. Ter vergelijking: de bestandsgrootte van iOS 5 op een iPhone 4 is 774 MB en iOS 6 bèta op de iPod touch van de vierde generatie is 824 MB. Op een iPod touch is dat alleen maar vreemder, omdat deze minder mogelijkheden bevat. Zo heb je bij iOS 6 op de iPhone extra telefoonfuncties. En op de iPod touch heb je geen telefoonfunctie. :puh:

Opzich geen grote verschillen. Maar een bèta-versie tegenover een voor het publiek uitgebrachte update dat kleiner is, lijkt me best vreemd, niet? :puh: Tenminste, iOS 6 bèta bevat nog niet alle features, heb ik gemerkt. Het kan best zijn dat het bij de publiekelijke release verkleind wordt (door alle bugs die er momenteel in zitten), maar zelf verwacht ik er niet veel van.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ooooh, de batterij duur wordt verkleind door deze update. Nja, maakt niet uit, stuur hem maar de wereld in.

Wat de fuck? Als één van de grootste bedrijven ter wereld kan je het toch niet maken om je flagship product te updaten naar iets wat gewoon minder lang meegaat? Hebben ze het niet getest bij hun? Was het ze niet opgevallen dat de batterij veel minder lang meeging dan daarvoor? Okej, als het een select aantal mensen waren die last hadden van een verlaagde batterijduur, dat is nog acceptabel. Maar zoals ik het hoor zijn het er redelijk veel mensen. Dat kan je toch gewoon totaal niet maken tegenover je klanten?

En dan daarna niet eens fixen ook. Wat een geweldig bedrijf is het toch.

Ooooh, de batterij duur wordt verkleind door deze update. Nja, maakt niet uit, stuur hem maar de wereld in.

Wat de fuck? Als één van de grootste bedrijven ter wereld kan je het toch niet maken om je flagship product te updaten naar iets wat gewoon minder lang meegaat? Hebben ze het niet getest bij hun? Was het ze niet opgevallen dat de batterij veel minder lang meeging dan daarvoor? Okej, als het een select aantal mensen waren die last hadden van een verlaagde batterijduur, dat is nog acceptabel. Maar zoals ik het hoor zijn het er redelijk veel mensen. Dat kan je toch gewoon totaal niet maken tegenover je klanten?

En dan daarna niet eens fixen ook. Wat een geweldig bedrijf is het toch.

En dan te bedenken dat hun smartphones tot de duurste behoren en de iPhone bezitters steeds bezig zitten over 'kwaliteit'.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Oh, luister jochies, mijn mama zei dat appelsap lekker is, ik weet het niet want ik heb het nog nooit gehad, maar appelsap is heul lekker hoor.

...

en dan vraag je aan mij of ik serieus wil reageren? En dat antwoord was niet sarcastisch want een update die je button hardware matig kapot maakt lijkt me niet echt mogelijk (tenzij apple echt slecht bezig is).

Geplaatst:

Oh, luister jochies, mijn mama zei dat appelsap lekker is, ik weet het niet want ik heb het nog nooit gehad, maar appelsap is heul lekker hoor.

...

en dan vraag je aan mij of ik serieus wil reageren? En dat antwoord was niet sarcastisch want een update die je button hardware matig kapot maakt lijkt me niet echt mogelijk (tenzij apple echt slecht bezig is).

Punt een, die opmerking, was naar Megapilot gericht, maargoed.

Punt twee, een knop, die je aanraakt en dus fysiek is, kan ook stuk gaan door vuil, vallen, verkeerd gebruik,het lijkt mij ook stug dat het door een update komt.

En ik heb de iOS'en meegemaakt van ongeveer 3.1.2 tot 5.1.1, en eigenlijk nog nooit klachten gehad over batterij duur.

Mijn huidige iPhone 4, laad ik soms een nacht niet op(vergeet ik) en de volgende dag heb ik nog steeds genoeg sap erin om de dag om te krijgen zonder dat ie uitvalt, tenzij ik spelletjes erop heb gedaan of ga doen.

Geplaatst:

Punt één: mijn suggestie over de button was niet naar jouw gericht.

Punt twee: De button moet software aansturen, dus het wel degelijk goed mogelijk dat de update de functionaliteit van de knop trashed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...