Jump to content

Apple - iOS 11

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn IPad 4 is nog gewoon snel genoeg hoor :puh:

Wel raar dat de update verschillende grootse heeft...

Heeft allemaal te maken met welke features de apparaten wel of niet krijgen. Zo hebben de iPad 4 en iPad mini AirDrop gekregen bij iOS 7, terwijl de oudere iPads de feature niet hebben gekregen. Net als blurred layers (het effect dat je krijgt wanneer je bijvoorbeeld controlecentrum of berichtencentrum opent). Wat betreft de kleinere updates kan het erom gaan dat er ook nog achter de schermen op de oudere apparaten veel is gedaan om het stabieler te laten lopen. De iPhone 5 kan iOS 7 prima aan, maar de iPhone 4 was toch echt het traagste beestje van allemaal. Het kost dan ook veel meer moeite om die een beetje in lijn te krijgen met de iPhone 4s qua snelheid. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

297

• MegaPilot

118

• Davedavy

88

• GolfG60

74

Geplaatst:

Batterijduur staat volledig los van snelheid, hé. :)

Trouwens, dat hij langer meegaat heeft er onder andere mee te maken dat er minder processen gebruikt worden. Simpele voorbeeldjes: iPhone 4s en later ondersteunen 'blurred layers', AirDrop (vanaf iPhone 5), live filters bij het fotograferen, beter en sneller wi-fi (met name de iPhone 5, die dual-band ondersteunt) en nog heel wat meer. Bij iPhone 4 zijn veel features weggelaten, waardoor de batterij simpelweg langer meegaat. Het is sowieso bekend dat de accu van de iOS-apparaten na de iPhone 4 niet erg verbeterd zijn. Op sommige punten is het zelfs achteruit gegaan.

Dus eigenlijk zegt dit toch weer waarom de iPhone 4/4s superieur zijn tegenover de 5. Hoe het met de 5s zit durf ik niet te zeggen, maar ik heb meermaals gelezen dat die wel weer een flink verbeterde batterijduur heeft. Ook de 5c die qua hardware nagenoeg hetzelfde is als de 5 kreeg een verlengde batterijduur.

Ik heb prachtige problemen met mijn IPad, die me bijna mijn kop gaan kosten.

Ik kan nog gewoon internetten, maar als ik Facebook of een andere app wil openen, zegt ie netwerk fout. Ik heb mijn router ook al aan/uit gezet, werkt niet. IPad aan/uit, nog steeds geen effect.

Plz help!

EDIT: Het is GODZIJDANK weer opgelost! Moest gewoon even geduld hebben, en dat heb ik niet...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

De app opnieuw installeren of heb je dit bij elke app? Zoja, gewoon een keertje fabrieksherstel.

Het is al weer genezen :)

Geplaatst:

Heeeeeuyy..... Mijn iPhone 4S wil niet meer aan. Sinds ik de update heb gedownload gaat het alleen maar bergafwaarts met mijn telefoon. Het lijkt of hij trager wordt, sommige programma's starten niet meer op, batterij gaat minder lang mee en nu als kers op de taart wil hij niet meer aan. Heb hem al een volle dag aan de oplader liggen en weet niet wat ik er mee moet doen. Heb eerlijk gezegd ook geen tijd om even een winkel te bezoeken en misschien weet iemand hier wat er mee aan de hand is? Als iemand weet wat er mee is, graag antwoord haha. :)

Een oplossing, welke wellicht nogal 'drastisch' zal zijn, is dat je je iPhone herstelt naar de fabrieksinstellingen. Gebruik hiervoor iTunes op je pc. Zorg wel dat je even een backup maakt. Omdat je je iPhone echter niet meer aan kunt krijgen, zul je wel eerst de DFU-modus moeten activeren. Meer informatie daarover kun je hier vinden.

Mocht het je toch lukken je iPhone weer werkend te krijgen, maar hij is alsnog erg traag en de batterij gaat minder lang mee, raadpleeg dan eens het recent geüpdate artikel op mijn blog over het verbeteren van de batterijduur van je iPhone. Het artikel is bedoeld voor iOS 7-gebruikers, maar de meeste tips zijn ook te gebruiken onder iOS 6 en mogelijk zelfs met iOS 5. Hoewel de tips vooral gericht zijn op het verbeteren van de batterijduur kun je in sommige gevallen ook de algemene performance verbeteren.

Geplaatst:

Geen probleem! Als het niet lukt, laat dan alsjeblieft een reactie achter hier. Want ik wil je graag van dienst zijn. ;)

Komt helemaal goed man. :)

Telefoon doet het weer. Had hem gisteren aan de computer gelegd met een kabeltje en hij sprong opeens weer aan. Had helemaal geen back-up nodig. :) Toch bedankt voor je hulp, Tom!

Bewerkt: door MostWantedKid
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Apple heeft vanavond iOS 7.0.3 uitgebracht die de volgende verbeteringen/vernieuwingen met zich meebrengt:

• iCloud-sleutelhanger is toegevoegd om uw accountnamen, wachtwoorden en creditcardnummers bij te houden op alle apparaten die u daarvoor toestemming geeft
  • Er is een wachtwoordgenerator toegevoegd, zodat Safari suggesties kan doen voor unieke, moeilijk te raden wachtwoorden voor uw online-accounts
  • Het bijgewerkte toegangsscherm geeft 'schuif om te ontgrendelen' met vertraging weer als Touch ID wordt gebruikt
  • Het is nu weer mogelijk om via Spotlight op het web en in Wikipedia te zoeken
  • Oplossing voor een probleem waarbij sommige gebruikers geen berichten via iMessage konden versturen
  • Oplossing voor een probleem waardoor iMessage niet kon worden geactiveerd
  • Verbeterde systeemstabiliteit bij gebruik van de iWork-apps
  • Oplossing voor een kalibratieprobleem met de versnellingsmeter
  • Oplossing voor een probleem dat ertoe kon leiden dat Siri en VoiceOver een stem met lagere kwaliteit gebruikten
  • Oplossing voor een probleem dat het mogelijk maakte de toegangscode op het toegangsscherm te omzeilen
  • De instelling 'Verminder beweging' minimaliseert beweging en animatie beter
  • Oplossing voor een probleem met overmatige gevoeligheid bij VoiceOver-invoer
  • De instelling 'Vette tekst' werkt nu ook met tekst op het beltoetsenpaneel
  • Oplossing voor een probleem waarbij beheerde apparaten niet langer beheerd waren als software werd bijgewerkt

Hoofdpost is ook bijgewerkt met de nieuwe informatie.

Klopt, momenteel werkt het alleen als je via iTunes de update binnen haalt. ;) Dat heb je als iedereen als een dolle stier gaat lopen te updaten, haha.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...