Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Ik las eerder in de changelog van 7.1 dat dit een optie bij Toegankelijkheid zou zijn. Echter vind ik het niet en is mijn vraag aan de kenners in dit topic of jullie weten of dit op mijn iPhone 4 kan en waar ik dit kan inschakelen precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen ja, maar na het bekijken van screenshots zie ik toch wel degelijk een zwart toetsenbord zonder dat de kleuren om zijn gedraaid, ik neem aan dat dat dan helaas niet op mijn iPhone is in te stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Filmpje gezien en gevolgd wat hij deed in de instellingen, mijn eerste reactie was dat ik deze optie dus niet had, maar later las ik bij de reacties dat ze de 'Dark Keyboard' optie dus eruit hebben gehaald, jammer :(

Toch bedankt voor de hulp, Errwins :)

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

We leven in een tijd dat zelfs Apple's ecosysteem niet veilig genoeg is. Maar dat geldt voor alle besturingssystemen/software. Zolang men er op tijd een oplossing voor biedt (zoals bij het onlangs uitgebrachte iOS 7.1.1 een kritiek beveiligingslek gedicht werd door Apple) valt er verder niets over te klagen, toch? :)

Voor wie trouwens geïnteresseerd is in geavanceerde veiligheidsinformatie over iOS 7.1.1: http://support.apple.com/kb/HT6208. Gelijk nog even een linkje bij naar de versie over iOS 6.1.1 (Apple TV): http://support.apple.com/kb/HT6209.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...