Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ik heb nu mijn tweede abonnement. Een iPhone 5S voor 100 euro, 3GB internet en onbeperkt bellen en smsen voor 47,50 in de maand :)

Wat ik betaal voor wat ik bij Simpel heb is €12,50 per maand (sorry, vergat ik in m'n vorige post te vermelden). :puh:

--

Ik ben in elk geval benieuwd naar wat het echt wordt, betreffende de formaten voor de volgende iPhone. We zullen het eind augustus/begin september te weten gaan komen. Meestal weet Apple toch wel met iets te verassen. Er gaan geruchten over een barometer in de iPhone 6, maar dit soort uitspraken kun je volgens mij gerust met een korreltje zout nemen. De M7-coprocessor in de iPhone 5s was wel iets dat pas op het laatste moment uitgelekt werd, geloof ik. We zullen zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Ik heb nu mijn tweede abonnement. Een iPhone 5S voor 100 euro, 3GB internet en onbeperkt bellen en smsen voor 47,50 in de maand :)

Wat ik betaal voor wat ik bij Simpel heb is €12,50 per maand (sorry, vergat ik in m'n vorige post te vermelden). :puh:

En welke iPhone heb je ? Deze dan ook los gekocht?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu mijn tweede abonnement. Een iPhone 5S voor 100 euro, 3GB internet en onbeperkt bellen en smsen voor 47,50 in de maand :)

Wat ik betaal voor wat ik bij Simpel heb is ¤12,50 per maand (sorry, vergat ik in m'n vorige post te vermelden). :puh:

En welke iPhone heb je ? Deze dan ook los gekocht?

Ik heb de iPhone 5S, zoals ik vermelde in de post die je gequote hebt. Deze telefoon hoorde bij het abonnement en moest ik eenmalig 100 euro voor neerleggen. Dit toestel was na betaling volledig van mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu mijn tweede abonnement. Een iPhone 5S voor 100 euro, 3GB internet en onbeperkt bellen en smsen voor 47,50 in de maand :)

Wat ik betaal voor wat ik bij Simpel heb is ¤12,50 per maand (sorry, vergat ik in m'n vorige post te vermelden). :puh:

En welke iPhone heb je ? Deze dan ook los gekocht?

Ik heb de iPhone 5S, zoals ik vermelde in de post die je gequote hebt. Deze telefoon hoorde bij het abonnement en moest ik eenmalig 100 euro voor neerleggen. Dit toestel was na betaling volledig van mij.

Het laatste bericht wat ik gequote had was de post van TOM. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb de iPhone 4s (8 GB), los gekocht. Had het geld, omdat ik m'n iPod touch 5G verkochtte. Die leverde me bijna ¤200 op. En later heb ik nog ¤100 verdiend aan m'n oude iPhone 4. Grappige is dat ik die maar een half jaar had. Door iOS 7 was ik 'm al meteen zat. Was gewoon niet meer te harden. :puh:

De iPhone 4s doet het gelukkig wel prima, zelfs met iOS 8. En voor het eerst zijn alle features in een nieuwe versie beschikbaar voor het laagst ondersteunde apparaat, viel me al op. Uitgezonderd van de hardware-gebaseerde functies, zoals AirDrop (hiervoor is een dual-band WiFi-chip nodig, die de 4s niet heeft), Touch ID-integratie voor third-party apps enzovoort. Dat is een goed teken van Apple, vind ik.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ok nice nice!

Mijn moeder heeft op het moment mijn oude 4. Zij is van de oude stempel en kan dus met een trage telefoon goed overweg. (terwijl ik de telefoon zelf inmiddels al tegen de muur had gegooid :puh:) Maar is iOS8 wel aan te raden voor een 4? En in hoeverre is de layout veranderd en whatnot? Heb er zelf nog niet echt onderzoek naar gedaan, omdat ik zelf android heb :v

@ ERRWINS, geen enkel probleem! ^_^

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf overgestapt van Android naar iOS en daarmee heb ik een verstandige keuze gemaakt, althans dat vind ik.

Ik vind het belangrijk dat ik kan appen, facebooken en snel dingen kan opzoeken. Een simpele telefoon die gewoon doet wat je er van verwacht. Android staat bekend om het rooten van de telefoon zodat je deze tot in de gekste dingen kunt aanpassen. Dat heb ik niet nodig.

Wil je een telefoon die doet wat je ervan verwacht? Mooie OS en bovendien super snel? Koop een iPhone.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok nice nice!

Mijn moeder heeft op het moment mijn oude 4. Zij is van de oude stempel en kan dus met een trage telefoon goed overweg. (terwijl ik de telefoon zelf inmiddels al tegen de muur had gegooid :puh:) Maar is iOS8 wel aan te raden voor een 4? En in hoeverre is de layout veranderd en whatnot? Heb er zelf nog niet echt onderzoek naar gedaan, omdat ik zelf android heb :v

@ ERRWINS, geen enkel probleem! ^_^

Die keus hoef je niet te maken, want de 4 wordt niet meer ondersteund door ios8.

Laten we verder niet al te diep ingaan over abbonementen, maar 47,50 is ook niet echt goedkoop aangezien dat na 2 jaar 1140 euro is ;). Ik koop mijn iPhones altijd los en pak sim-only, dat bespaart meestal een paar honderd euro vergeleken met een abbonement.

Tevens haal ik de iPhone meestal in Duitsland waardoor ik hem 2-3 weken eerder heb dan Nederland :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok nice nice! Mijn moeder heeft op het moment mijn oude 4. Zij is van de oude stempel en kan dus met een trage telefoon goed overweg. (terwijl ik de telefoon zelf inmiddels al tegen de muur had gegooid :puh:) Maar is iOS8 wel aan te raden voor een 4? En in hoeverre is de layout veranderd en whatnot? Heb er zelf nog niet echt onderzoek naar gedaan, omdat ik zelf android heb :v @ ERRWINS, geen enkel probleem! ^_^

iOS 8 zal helaas niet op de iPhone 4 beschikbaar komen, ben ik bang. Alleen de iPhone 4s en later, iPad 2 en later, iPad mini en later en tot slot de iPod touch van de vijfde generatie zullen iOS 8 gaan ondersteunen.

EDIT: En Limbolander was me voor. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk snapt Apple zelf dat het geen zin heeft om een grotere iPhone te maken. Veel mensen willen het wel, maar dan krijg je dadelijk dat hele gezeur dat het van andere fabrikanten gekopieerd is. Ik begrijp ook niet waarom mensen echt een tablet als smartphone willen gebruiken. :7

Wat? :7

http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2014/15/apple-consumenten-willen-wat-wij-niet-hebben

Apple snapt juist héél goed dat de iPhones groter moeten, marketingonderzoeken liegen niet. 4.7 inch is overigens niet zo groot hoor, als je de bezels klein houdt, is het echt doenbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen ben ik bang dat de 6 lang niet zo goed verkocht gaat worden als de 5 en 5S :puh:

Oh, maar dat zei men ook van de 4S en de daaropvolgende modellen. Talloze reacties op iPhoneclub dat ze iets anders gingen kopen, en toch braken de verkoopscijfers weer records.

Ik denk juist dat ze met een 4,7 inch en een 5,5 inch model serieus veel zullen verkopen. Een normaal model een een phablet model, dan zit je rechtstreeks in het vaarwater van de concurrenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...