Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Alleen dat? :(

Let op het stukje 'problemen opgelost, inclusief...'. Met andere woorden, er zijn meer dingetjes opgelost. Wat er allemaal opgelost is moeilijk te zeggen. Ik hoor hier en daar wel dat Safari 'snappier' is, maar goed.. Dat zeiden sommigen bij iOS 8.1.1 en iOS 8.1 ook al. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

  • 4 weken later...

Meh. Heb mn oplader in een zatte bui paar dagen terug in drinken gegooid. Kwam er gisteren pas achter. Lighting port is helemaal geoxideerd. :v Gelukkig had ik nog 30 euro op m'n Mediamarkt giftcard staan en heb er dus 2 besteld. Moest wel 8 euro zelf bijleggen maar who cares.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk effectief een verschil bij die opladers? Verschillende mensen en sites zeggen dat als je je iPhone oplaadt met een iPad oplader, dat die namelijk rapper opgeladen is.

Ja, een iPad lader geeft meer ampères, namelijk 2,4 ampère vs 1 ampère voor de iPhone lader.

Nadeel is dat de batterij minder kan hebben als je een iPhone vaker met een iPad lader doet laden, en andersom duurt het tig uren om een iPad te laden met een iPhone lader.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk effectief een verschil bij die opladers? Verschillende mensen en sites zeggen dat als je je iPhone oplaadt met een iPad oplader, dat die namelijk rapper opgeladen is.

Ja, een iPad lader geeft meer ampères, namelijk 2,4 ampère vs 1 ampère voor de iPhone lader.

Nadeel is dat de batterij minder kan hebben als je een iPhone vaker met een iPad lader doet laden, en andersom duurt het tig uren om een iPad te laden met een iPhone lader.

Is gewoon eens om te weten hoor :Y

Ik vind dat het al redelijk snel gaat als je je iPhone gewoon oplaadt hoor, met die Lightning.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk effectief een verschil bij die opladers? Verschillende mensen en sites zeggen dat als je je iPhone oplaadt met een iPad oplader, dat die namelijk rapper opgeladen is.

Ja, een iPad lader geeft meer ampères, namelijk 2,4 ampère vs 1 ampère voor de iPhone lader.

Nadeel is dat de batterij minder kan hebben als je een iPhone vaker met een iPad lader doet laden, en andersom duurt het tig uren om een iPad te laden met een iPhone lader.

Is gewoon eens om te weten hoor :Y

Ik vind dat het al redelijk snel gaat als je je iPhone gewoon oplaadt hoor, met die Lightning.

Daar kan ik me bij aansluiten. Ik heb bij mijn iPhone 6 uiteraard gewoon een normale iPhone-lader (1 Ampère), toch laadt hij wel enorm snel op. Zeker als ik het vergelijk met hoe langzaam het voorheen met mijn iPhone 4S ging. En als je bedenkt dat de accucapaciteit van de iPhone 6 hoger ligt (1432 mAh tegen 1810 mAh). Maar het komt wellicht ook wel door de technologie in de Lightning-connector. Terwijl de iPhone 4S een 30-pens connector heeft. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk effectief een verschil bij die opladers? Verschillende mensen en sites zeggen dat als je je iPhone oplaadt met een iPad oplader, dat die namelijk rapper opgeladen is.

Ja, een iPad lader geeft meer ampères, namelijk 2,4 ampère vs 1 ampère voor de iPhone lader.

Nadeel is dat de batterij minder kan hebben als je een iPhone vaker met een iPad lader doet laden, en andersom duurt het tig uren om een iPad te laden met een iPhone lader.

Is gewoon eens om te weten hoor :Y

Ik vind dat het al redelijk snel gaat als je je iPhone gewoon oplaadt hoor, met die Lightning.

Daar kan ik me bij aansluiten. Ik heb bij mijn iPhone 6 uiteraard gewoon een normale iPhone-lader (1 Ampère), toch laadt hij wel enorm snel op. Zeker als ik het vergelijk met hoe langzaam het voorheen met mijn iPhone 4S ging. En als je bedenkt dat de accucapaciteit van de iPhone 6 hoger ligt (1432 mAh tegen 1810 mAh). Maar het komt wellicht ook wel door de technologie in de Lightning-connector. Terwijl de iPhone 4S een 30-pens connector heeft. :puh:

De 6 is voor mij écht het ideale formaat.. maar mijn 5S is nog maar van April 2014 dus ik denk niet dat ik snel ga switchen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De 6 is voor mij écht het ideale formaat.. maar mijn 5S is nog maar van April 2014 dus ik denk niet dat ik snel ga switchen :puh:

In dat geval zou ik inderdaad even niet switchen. Het lijkt me slimmer om te wachten op de volgende iPhone. Die krijgt wellicht meer werkgeheugen; dat de iPad Air 2 het eerste iOS-apparaat is met 2 GB RAM is een mogelijk bewijs hiervoor. En de processor en camera krijgen vast en zeker ook wel een upgrade.

Ik ben in ieder geval dik tevreden met mijn iPhone 6. Voorheen was ik eigenlijk nooit zo'n voorstander van grotere schermen, 4 inch leek me al zat. En ik zou het dan ook prima hebben gevonden als Apple een iPhone 6 met 4-inch display had uitgebracht. Maar sinds ik de iPhone 6 heb (met 4,7-inch display dus) kan ik die woorden terugnemen. Het grotere scherm is gewoon heerlijk in het dagelijks gebruik. Niet te groot, laat staan te klein. Perfect dus! En de prestaties en de camera zijn eveneens super. Sowieso vergeleken met de iPhone 4S.

Kortom, het is echt een prachtdingetje! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De 6 is voor mij écht het ideale formaat.. maar mijn 5S is nog maar van April 2014 dus ik denk niet dat ik snel ga switchen :puh:
In dat geval zou ik inderdaad even niet switchen. Het lijkt me slimmer om te wachten op de volgende iPhone. Die krijgt wellicht meer werkgeheugen; dat de iPad Air 2 het eerste iOS-apparaat is met 2 GB RAM is een mogelijk bewijs hiervoor. En de processor en camera krijgen vast en zeker ook wel een upgrade. Ik ben in ieder geval dik tevreden met mijn iPhone 6. Voorheen was ik eigenlijk nooit zo'n voorstander van grotere schermen, 4 inch leek me al zat. En ik zou het dan ook prima hebben gevonden als Apple een iPhone 6 met 4-inch display had uitgebracht. Maar sinds ik de iPhone 6 heb (met 4,7-inch display dus) kan ik die woorden terugnemen. Het grotere scherm is gewoon heerlijk in het dagelijks gebruik. Niet te groot, laat staan te klein. Perfect dus! En de prestaties en de camera zijn eveneens super. Sowieso vergeleken met de iPhone 4S. Kortom, het is echt een prachtdingetje! :)

Slim. Tegen dat de nieuwe iPhone uitkomt, is mijn 5S vast al bejaard :Y

Al weet ik wel niet hoe Apple kan verder gaan met hun telefoons. Ze hebben nu al de grens van tablet- smartphone érg dun gemaakt, dus vraag ik mij af wat hun volgende stap gaat zijn. Aangezien de 5S en de 6 allebei al 64-bit architectuur-chips gebruiken is dat ook al niet de volgende stap..

Link to comment
Delen op andere websites

De 6 is voor mij écht het ideale formaat.. maar mijn 5S is nog maar van April 2014 dus ik denk niet dat ik snel ga switchen :puh:
In dat geval zou ik inderdaad even niet switchen. Het lijkt me slimmer om te wachten op de volgende iPhone. Die krijgt wellicht meer werkgeheugen; dat de iPad Air 2 het eerste iOS-apparaat is met 2 GB RAM is een mogelijk bewijs hiervoor. En de processor en camera krijgen vast en zeker ook wel een upgrade. Ik ben in ieder geval dik tevreden met mijn iPhone 6. Voorheen was ik eigenlijk nooit zo'n voorstander van grotere schermen, 4 inch leek me al zat. En ik zou het dan ook prima hebben gevonden als Apple een iPhone 6 met 4-inch display had uitgebracht. Maar sinds ik de iPhone 6 heb (met 4,7-inch display dus) kan ik die woorden terugnemen. Het grotere scherm is gewoon heerlijk in het dagelijks gebruik. Niet te groot, laat staan te klein. Perfect dus! En de prestaties en de camera zijn eveneens super. Sowieso vergeleken met de iPhone 4S. Kortom, het is echt een prachtdingetje! :)

Slim. Tegen dat de nieuwe iPhone uitkomt, is mijn 5S vast al bejaard :Y

Al weet ik wel niet hoe Apple kan verder gaan met hun telefoons. Ze hebben nu al de grens van tablet- smartphone érg dun gemaakt, dus vraag ik mij af wat hun volgende stap gaat zijn. Aangezien de 5S en de 6 allebei al 64-bit architectuur-chips gebruiken is dat ook al niet de volgende stap..

Dat is inderdaad een goeie, hoe Apple verder kan gaan. :puh: Ze kunnen wel een extra rekenkern toevoegen aan de processor (dan wordt het dus een tri-core processor, zoals bij de iPad Air 2), een hogere kloksnelheid en zoals eerder gezegd meer RAM-geheugen. En een betere camera, bijvoorbeeld met meer megapixels (alleen om de bashers eindelijk eens tevreden te stellen). Maar voor de rest is het echt gissen. Of het moet zijn dat ze weer met zo'n bijzondere feature komen, zoals de vingerafdrukscanner dat met de iPhone 5s geïntroduceerd werd, en zoals Apple Pay op de iPhone 6 (Plus) dankzij de toevoeging van NFC.

Helaas zal pas in de tweede helft van dit jaar weer een nieuwe iPhone aangekondigd worden. Wel krijgen we in juni natuurlijk iOS 9, met vernieuwingen die wellicht een idee geven van wat de volgende iPhone aan hardware krijgt. Dat is wel vaker te zien in bèta's van een nieuwe iOS-versie. Zo werd een tijd geleden nog ondekt dat er in iOS 8 een soort split screen multitasking zit op de iPad. Helaas is het nog altijd onduidelijk wanneer dit naar iOS gaat komen. Kan zijn dat de functie helemaal van de baan is, of dat het met iOS 8.3 / iOS 9 komt.

Maar dat is allemaal nog redelijk ver weg. We zitten nog aan de bèta van iOS 8.2 (momenteel draai ik deze op mijn iPhone 6), en dat doet het voorlopig prima. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...