Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ik ga waarschijnlijk de nieuwe iPhone 6s halen en neem dan gelijk een 64 GB model omdat die van 16 GB toch net iets te weinig is voor mij.

Maar stiekem hoop ik dat Apple ooit nog eens met een 32 GB variant komt.

Btw, mijn neefje is overgestapt van een iPhone naar een Samsung toestel. xD

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Er werd mij zonet een iPhone 6 64GB aangeboden voor 600 eur (vriendenprijs). Nu twijfel ik weer enorm of ik 800 euro zou dokken voor de 6S, of gewoon de gewone 6 binnenhaal voor 200 euro minder.

Ik zou voor die 64 GB gaan. Met 16 GB doe je echt niks. Ik gebruik m'n smartpone intensief en dan is 32 GB een must(en dan moet je zuinig zijn met het aantal video's dat je erop zet).

Ja, 16GB is voor mij nooit een optie geweest. Er waren echter geruchten dat de iPhone 6S ook een 32GB-veriant zou hebben, daar wachtte ik dan op, maar het lijkt erop dat die dus niet komt.

Achja, ik ben een van jullie. Ik heb die iPhone 6 voor 600 euro binnengehaald. Morgen ga ik ermee aan de slag :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga waarschijnlijk de nieuwe iPhone 6s halen en neem dan gelijk een 64 GB model omdat die van 16 GB toch net iets te weinig is voor mij.

Maar stiekem hoop ik dat Apple ooit nog eens met een 32 GB variant komt.

Btw, mijn neefje is overgestapt van een iPhone naar een Samsung toestel. xD

Wat was zijn reden, als ik vragen mag? :puh:

Over switchers gesproken, mijn zus ontvangt zeer binnenkort een iPhone 6, na een slechte ervaring met haar Samsung Galaxy S4. Ze heeft al meermaals gezegd dat ze het ding het liefst helemaal kapot smijt. Traag, nutteloos ding dat het is (dit zijn haar woorden, niet de mijne :roll: ). Ze gaat dus weer helemaal terug. Vóór de Galaxy S4 had ze trouwens al een iPhone 5s, maar die was gestolen. En haar provider wou deze niet vergoeden, dus moest ze maar een goedkoop alternatief nemen. En dat werd de Galaxy S4. Al na een paar weken begon het zo'n beetje. En nu is ze er echt helemaal klaar mee.

By the way, als er nog iemand is die twijfelt over wat iPhone superieur maakt ten opzichte van de concurrentie, dan is hier een onlangs gestartte campagne op Apple's website: Why there's nothing quite like iPhone. Met natuurlijk een mooie en veelzeggende afsluitende zin helemaal onderaan: 'If it's not an iPhone, it's not an iPhone'.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Btw, mijn neefje is overgestapt van een iPhone naar een Samsung toestel. xD

Wat was zijn reden, als ik vragen mag? :puh:

Ik zou de exacte reden niet weten dus zal dat een keer moeten gaan vragen aan hem.

Maar weet wel dat mijn neefje in eerste instantie mijn oude iPhone 5s wilde overnemen zodra ik de nieuwe zou gaan halen omdat hij ook graag die Apple Watch wilde hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Verwachten jullie ook een pricedrop voor de 6?

Ja en nee. Ik verwacht, naar aanleiding van de geruchten waarover te lezen is, dat Apple een iPhone 6c aankondigt (zoals ik in een eerdere post al suggereerde) en die zal dan een prijsdrop krijgen. Precies zoals met de iPhone 5c het geval was, die is qua hardware gelijk aan de iPhone 5 en kreeg een nieuw uiterlijk van polycarbonaat, maar was wel €100 goedkoper geworden vanwege de iPhone 5s die toen nieuw was. Blijven geruchten, maar die zijn wel steeds sterker geworden de afgelopen weken en het ziet er echt naar uit dat het gaat gebeuren.

Als je van plan zou zijn de iPhone 6 te gaan kopen zodra de nieuwe iPhones zijn aangekondigd, dan kan dat dus wel voor €100 minder. Echter lever je dan wel het aluminium design in voor eentje van polycarbonaat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de C serie niet zo erg mooi. Dus dat word hem al niet. Klopt het dat de C een 4 inch scherm krijgt? Zou wel een tactische zet zijn van apple.

Volgens mij is de Iphone 6 16GB nog steeds 700,- in de apple store. De 6s zal ook wel rond die prijs liggen. Ik geloof niet dat ze 2 toestellen voor dezelfde prijs verkopen. Dus de 6 zal wel omlaag moeten gaan. Of zit ik nu helemaal verkeerd?

Bewerkt: door Together
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de C serie niet zo erg mooi. Dus dat word hem al niet. Klopt het dat de C een 4 inch scherm krijgt? Zou wel een tactische zet zijn van apple.

Volgens mij is de Iphone 6 16GB nog steeds 700,- in de apple store. De 6s zal ook wel rond die prijs liggen. Ik geloof niet dat ze 2 toestellen voor dezelfde prijs verkopen. Dus de 6 zal wel omlaag moeten gaan. Of zit ik nu helemaal verkeerd?

Het is inderdaad zo dat Apple mogelijk voor een 4-inch iPhone 6c gaat. Dan heb je toch een iPhone met kleiner scherm, en met dezelfde hardware als de grotere iPhone 6.

iPhone 6s gaat de iPhone 6 sowieso vervangen. 16 GB van dat model wordt dan dus €699, 64 GB is €799 en 128 GB kost €899. Voor de iPhone 6s Plus betaal je €100 erbovenop. En de iPhone 6/6c gaat de prijs krijgen van de iPhone 5s. Zo gaat het al jaren bij Apple, en ik verwacht niet dat het gaat veranderen. Er is een mogelijkheid dat de iPhone 6s duurder wordt, omdat de body van 7000-serie aluminium zal zijn gemaakt. En dit type aluminium kost een stuk meer dan wat nu gebruikt wordt. Kans op prijsverhoging is klein, maar niet uit te sluiten. Apple heeft het al eens gedaan. Er is een tijd geweest dat iPhone vanaf €599 te koop was. Sterker nog, de allereerste iPhones kon je voor €499 krijgen. :puh:

Maar zoals Fandroids vaak zeggen: iPhones zullen toch wel worden verkocht aan iSheeps, ongeacht hoe duur de toestellen zijn (al moet ik wel even zeggen dat de iPhone 6 en 6 Plus meer verkocht zijn aan switchers van Android dan van upgraders).

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een 4 inch scherm word hem niet voor mij. Ik heb nu al een S3 en die heeft een 4,7 inch scherm. Dat is net de perfecte maat voor mij. Ik kan gewoon overal komen met mijn vingers, dus dat is geen probleem. Ik zal wel zien wat de Iphone 6 64GB gaat doen qua prijs. 16 is echt te weinig voor mij. Dat heb ik nu ook met een SD kaart van 8GB. En dat heb ik bijna al helemaal vol. Het scherm van de 6 is te vergelijken met de S3 toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ie nog krijsvrij zijn (en je wilt deze zo houden) raad ik je een leathercase van apple zelf aan. Kost wel 45 euro maar je hebt wel een degelijk lederen hoesje. Binnen en buitenkant, dus de achterkant blijft krasvrij.

Ik ben zelf totaal geen fan van aftermarket (plastic) hoesjes. Blijft er zand achter hangen heb je gewoon krassen. Heb je met de leathercase geen last van.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ben wezen kieken wat ze daar hadden maar er zat niks leuks tussen. Heb net een flip case gekocht (voor als ik ga werken) en ga misschien die siliconen bumpercase kopen van Apple, aan 35 eur. In totaal dan voor 55 eur aan hoesjes, lijkt me wel genoeg zo :puh:

Hij is volledig nieuw btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen hoesje, YOLO!

Tot voor ik de iPhone 6 had gebruikte ik ooit nooit een hoesje. Sterker nog, ik ben er altijd nogal tegenstander van geweest. Echter, vanaf het moment dat ik de iPhone 6 in m'n handen had, merkte ik hoe glad de achterkant is. Ik had het idee dat hij nogal fragiel aanvoelde. Vanwege de angst hem te laten vallen besloot ik toch maar een hoesje te kopen, zo'n siliconen van Apple. En die loste het probleem in één klap op. :)

Nogmaals, ik heb eigenlijk niets met hoesjes en ik hoop dan ook dat Apple er iets aan doet om te zorgen dat de iPhone 6s een minder gladde achterkant heeft. Zo lang het zo blijft, krijgt m'n iPhone 6s dadelijk ook een hoesje. Ach ja, zo erg is het eigenlijk niet. Enige nadeel is dat je het design dan niet meer echt ziet. iPhones pronken juist op dat punt uit, dat elimineert het hele idee van dat je een hoesje nodig hebt. Als het preventief bedoeld is, dan moet het helaas toch maar. Zelfde als toen de iPhone 4 last bleek te hebben van antennagate. Door een bumper of andere case te gebruiken was het probleem alweer opgelost. Maar dan zat je wel vast aan die bumper.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...