Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Heb sinds vandaag een adblocker geinstalleerd. Werkt perfect!

https://appsto.re/nl/2uU02.i

Ah kan dat nu. Ik heb mijn device ervoor gejailbreakt :7

Kan je hem nu updaten naar een legale versie... :7

Ben hem nu aan het downloaden! Werkt het ook op apps (YouTube bijv?)

EDIT: WERKT OOK IN APPS!!! :D

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals? Ik heb mijn iPhone 4 destijds ook gejailbreaked voor handige shit wat nog niet in iOS zat. Maar tegenwoordig is alles wat ik wil al ingebouwd. ^^

F.Lux _O_

iCleaner om App's caches te legen.

Geavanceerde WiFi tethering

Untrusted Hosts blocker

Whatsapp call chooser (via Whatsapp, of het nummer zelf bellen via je provider)

Whatsapp snel antwoorden zoals bij iMessage

WiFi Explorer

Btstack om een externe GPS ontvanger op me iPad aan te sluiten

Zomaar wat dingen, vergeet vast nog een hoop. En tegenwoordig is het zo makkelijk, dat ik het voor enkel F.Lux al over heb.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf aan jailbreaking gedaan. En ik kan me prima voorstellen dat er tweaks zijn waarvoor je dit zou doen. Want ik heb genoeg van zulke dingen gebruikt, omdat die niet in iOS zaten. Maar telkens merkte ik dat de prestaties en accuduur hard onderuit gingen. Dat weegt allemaal niet op tegen de voordelen van jailbreaken, in mijn ogen. Jailbreaken maakt je device daarnaast kwetsbaar voor malware. En nee, dat is geen mythe. :)

Natuurlijk moet je doen wat je zelf wilt, daar kan ik zelf niets op tegenin brengen. Het is je eigen iOS-apparaat. Maar dan hoop ik niet dat je, zoals veel mensen die iOS beta's uittesten, gaat zitten klagen als je ineens last hebt van crashende apps, slechte prestaties en een verminderde accuduur. Want jailbreaken brengt simpelweg risico's met zich mee, of je er nou in eerste instantie wel of niet iets van merkt.

Sowieso, zoals Sharingan zegt, bevat iOS inmiddels zoveel mogelijkheden dat er mijn inziens geen reden is meer tot jailbreaken. Het besturingssysteem wordt steeds opener hier en daar, en Apple brengt ook meer handige tweaks dan ooit. Dingen waar je het eerst niet van zou verwachten zijn er inmiddels. Denk aan de mogelijkheid om bestanden te uploaden via de Mail-app of via Safari, dit is nu mogelijk. Wil je een soort 'filemanager' voor iCloud Drive? Die is er nu ook als losse app. Een webpagina als PDF opslaan? Het kan. Ooit gewenst dat zoeken in Instellingen mogelijk zou worden? Niet meer nodig, want het is er eindelijk. Adblockertje in Safari gebruiken? Zelfs dát kan. En al deze wijzigingen bevinden zich alleen al in iOS 9.

Je ziet dat Apple veel flexibeler aan het worden is. Het lijkt met muizenstapjes te gebeuren, omdat Apple al die kleine tweaks nergens vermeldt. Maar ze zijn er wel. En iOS zit er letterlijk vol mee, je moet ze echter zien te vinden. Dat is het probleem. Ik vertel mijn vader geregeld over functies in iOS waar hij het bestaan niet af wist. Omdat die zo verborgen zitten. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat verhaal van de iPhone 6s over "2x zo snelle wifi" toch wel heel erg speculatief. Zowel in de iPhone 6 als in de 6s zit 802.11 AC dualband en voor de rest precies dezelfde specificaties. Tevens staat op hun pagina up to 866Mbit/s, maarja waarom had die vorige chip dat niet? Het was tenslotte AC dualband....

Overigens zijn alle claims in de keynotes altijd zorgvuldig uitgekozen. Dingen zoals "console grade GPU" en "Desktop class .." zijn eigenlijk alleen maar pure manipulatie als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat verhaal van de iPhone 6s over "2x zo snelle wifi" toch wel heel erg speculatief. Zowel in de iPhone 6 als in de 6s zit 802.11 AC dualband en voor de rest precies dezelfde specificaties. Tevens staat op hun pagina up to 866Mbit/s, maarja waarom had die vorige chip dat niet? Het was tenslotte AC dualband....

Overigens zijn alle claims in de keynotes altijd zorgvuldig uitgekozen. Dingen zoals "console grade GPU" en "Desktop class .." zijn eigenlijk alleen maar pure manipulatie als je het mij vraagt.

Dat over Wifi is hier idd eerder besproken en eigenlijk als onnodig bestempelt wat imo klopt.

En console grade, tja, GTA VC draait op de iPhone 5S beter en mooier dan op de Xbox toentertijd, dus die GPU is in principe ook al console grade.

Ze zeggen alleen niet welke console, en daar zit het hem juist in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat verhaal van de iPhone 6s over "2x zo snelle wifi" toch wel heel erg speculatief. Zowel in de iPhone 6 als in de 6s zit 802.11 AC dualband en voor de rest precies dezelfde specificaties. Tevens staat op hun pagina up to 866Mbit/s, maarja waarom had die vorige chip dat niet? Het was tenslotte AC dualband....

Overigens zijn alle claims in de keynotes altijd zorgvuldig uitgekozen. Dingen zoals "console grade GPU" en "Desktop class .." zijn eigenlijk alleen maar pure manipulatie als je het mij vraagt.

Dual-band is anders dan MIMO (wat dus in de 6s zit). Met MIMO zijn er twee antenne's in plaats van maar eentje. Dual-band heeft te maken met de frequentie.

En Apple gebruikt inderdaad altijd termen die je nogal aan het denken zetten. Ik had aanvankelijk ook mijn twijfels, omdat de A7-chip al 'desktop-class' prestaties naar de iPhone brengt, de A8-chip ging een stap verder dankzij verbeterde efficiëntie en het volledig benutten van de rekenkracht over een langere periode. Ben dus enorm benieuwd naar de specificaties van de A9-chip. Om nog maar te zwijgen over die A9X-chip van de iPad Pro, want dat ding heeft blijkbaar maar liefst 4 GB aan werkgeheugen. En het gerucht gaat dat er een quad-core processor in zit. Lees- en schrijfsnelheden zijn eveneens flink verhoogd. Feit dat de A9-chip 70% sneller is in CPU-taken en 90% sneller in GPU-taken zegt te weinig vind ik. Bij de iPhone 5s en iPhone 6 hadden ze het zelfs nog over het aantal transistors, deze keer zeiden ze alleen dat de transistor-architectuur veranderd is. Dan ben ik wel benieuwd naar wat er veranderd is.

Neemt niet weg dat ik nog altijd meer geef om de praktische prestaties, en daar veranderen hun marketingtermen niets aan, maar ik ben dan weer iemand die erg geïnteresseerd is in de techniek achter zoiets. Anandtech weet zoiets altijd goed te beschrijven, vind ik (A8-chip analyse). Kijk dan ook erg uit naar hun review van de A9-chip.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Jailbreaken maakt je device daarnaast kwetsbaar voor malware. En nee, dat is geen mythe. :)

Klopt, maar daarbij geldt hetzelfde als bij Android: geen onbetrouwbare apps installeren. Overigens heb ik geen last van mindere accuduur, crashes ed. Sterker nog, door onnodige effecten uit te zette gaat die zelfs langer mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht interessant voor degenen die echt graag 2 GB RAM in de iPhone 6s willen zien: http://www.dutch-tec...-de-iphone.html

Om het nog gekker te maken, de iPad Pro heeft zelfs 4 GB RAM. :puh:

Ja ben benieuwd hoeveel verschil het geeft, over minder dan 2 weekjes kom ik erachter ^^

Ik vind dat verhaal van de iPhone 6s over "2x zo snelle wifi" toch wel heel erg speculatief. Zowel in de iPhone 6 als in de 6s zit 802.11 AC dualband en voor de rest precies dezelfde specificaties. Tevens staat op hun pagina up to 866Mbit/s, maarja waarom had die vorige chip dat niet? Het was tenslotte AC dualband....

Overigens zijn alle claims in de keynotes altijd zorgvuldig uitgekozen. Dingen zoals "console grade GPU" en "Desktop class .." zijn eigenlijk alleen maar pure manipulatie als je het mij vraagt.

Dat is niet manipulatie, dat is gewoon marketing ten top en dat doen ze verdomd goed. Super interessant doen met allemaal worden en percentages die feitelijk helemaal niks zeggen, kan er wel mee lachen elke keynote.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...