Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

En vanwaar die keuze? Als je nog geen Iphone hebt snap ik het wel. Maar als je nu een Iphone 6 bezit, waarom dan? Er is (in mijn ogen) niet heel veel veranderd.

Ik ben in bezit van een iPhone 5s. ;)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Overigens, wat betreft de discussie omtrent het snellere wifi: ik hoop toch niet dat jullie denken dat Apple-gebruikers echt zo dom zijn dat ze denken dat webpagina's meteen twee keer zo snel laden. Want dat is natuurlijk je reinste kul. Het is vooral MIMO, dat het bereik moet vergroten waardoor de kwaliteit van de verbinding optimaal blijft. Het resultaat is dat webpagina's sneller laden, zelfs wanneer je bijvoorbeeld verder van een router zit. Een verschil van twee keer de snelheid zal het zeker niet zijn, maar geloof me... Apple zit niet zomaar wat uit z'n duim te zuigen. Het wordt simpelweg verkeerd geïnterpreteerd door sommigen.

Bij iPhone 5 => iPhone 6 was de Wifi 3 x zo snel, in theorie, ja. In de praktijk niet. Ze zuigen inderdaad niks uit hun duim, technisch gezien is het correct, realistisch gezien is er geen fluit van waar. Maar ze verkopen het wel op hun website met "up to 3x faster speeds". En nu doen ze net hetzelfde, maar met 2x de snelheid als voorheen. Again, technisch correct, maar de iPhone 6S z'n wifi zal in de realiteit niet significant beter zijn dan die van de iPhone 5. En als we Apple z'n rekensommetje volgen(6 3 x sneller dan de 5 en de 6S 2 x sneller dan de 6), dan zou de 6S maar liefst 6 keer sneller zijn dan de 5(!). Again, technisch correct, in de realiteit helemaal niks van aan.

Het is net hetzelfde als de autofabrikant X die zeggen dat het normverbruik bij 1 van onze auto's <4l/100 km is. Dat het in de realiteit niet realiseerbaar is zonder je banden steenhard op te pompen, 40 seconden te doen in het optrekken naar 100 km/h, auto in te smeren met glijmiddel, etc zeggen ze er natuurlijk ook niet bij. Klopt hun normverbruik dan? Ja. Is het onzin? Jazeker.

Link to comment
Delen op andere websites

De rede dat mensen het ook kopen is omdat ze denken dat hun WIFI dan 3x sneller is, terwijl dat, zoals inmiddels al gezegd is, geen fluit uitmaakt als je geen snelle WIFI verbinding hebt. :7 Maar als je een iPhone kunt betalen met 128GB, heb je denk ik ook wel een redelijke verbinding. Misschien dat je dan wel een verschil krijgt? (Al is het maar 5 à 10mbps)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop toch niet dat jullie denken dat Apple-gebruikers echt zo dom zijn dat ze denken dat webpagina's meteen twee keer zo snel laden.

Ben je dat filmpje vergeten waarin men dacht dat Android de nieuwe iOS9 was? Dus ja, ik denk dat de gemiddelde gebruiker zo dom is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom ik er net achter dat ik tot volgend jaar oktober met mijn 5S moet doen. Dat wordt dus voor de 7 gaan puh2.gif
Hoezo, je komt er net achter?
Ik dacht dat ik in April al kon veranderen, maar dat bleek oktober te zijn :duh:

Bijna, toch - nog even volhouden! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als Apple nu eens komt met GIF support (om op te slaan) in IOS9 ben ik happy. :puh:

Dan wees blij. Want ik kan gifjes opslaan EN afspelen op mijn iphone. Zonder apps van derden.

Hoe dat dan? Kan het nogsteeds niet. D:

Kwam er laatst toevallig achter op 9gag. De telefoon speelt het dan af als video. Volgens mij gaat gifjes opslaan via google of whatever nog niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...