Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Wellicht interessant voor degenen die echt graag 2 GB RAM in de iPhone 6s willen zien: http://www.dutch-tec...-de-iphone.html

Om het nog gekker te maken, de iPad Pro heeft zelfs 4 GB RAM. :puh:

Ja ben benieuwd hoeveel verschil het geeft, over minder dan 2 weekjes kom ik erachter ^^

Zo, dus jij gaat de iPhone 6s zeker in Duitsland halen? :)

Ik wacht gewoon netjes totdat hij in Nederland voorbesteld kan worden en dan doe ik dat bij Typhone. Zij zijn echt enorm betrouwbaar en snel. Vorig jaar had ik een dag voor de release in Nederland mijn iPhone 6 besteld, en ik kreeg hem netjes op de release geleverd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Eentje voor de echte Apple pro's, liefhebbers, fanboys waar ik echt benieuwd naar ben, aangezien ik net een leuke actie ben tegengekomen. Kan je het verschil in kwaliteit tussen iPad Air en Air-2 uitdrukken in een bedrag van euro's?

Je bedoelt dus, of de iPad Air 2 het verschil ten opzichte van de iPad Air waard is? Als dat zo is, dan zal onderstaande vergelijkingstabel (zelf even in elkaar gezet) vast wel helpen deze vraag beantwoord te krijgen:

post-109071-0-66204600-1442342857.png

Vanuit het perspectief van een gebruiker kan ik ook wel bevestigen dat de iPad Air 2 een relatief groot verschil is ten opzichte van de iPad Air. Heb er zelf geen, maar mijn vader wel. En het ding is merkbaar sneller dan mijn iPhone 6 en is vooral efficiënter met o.a. tabbladen in Safari en applicaties die in de achtergrond draaien; vernieuwen van content is veel minder vaak nodig. iPad Air 2 is enorm 'future proof', om het zo maar te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vast niet meer nodig, maar ik doe het toch:

iOS 9 is vanaf nu officieel beschikbaar

Updaten doe je door naar Instellingen > Algemeen > Software-update te gaan. Op het moment van schrijven zijn er een hoop problemen en die blijven naar verwachting nog wel even aanhouden. Voor de Apple Watch wordt ook nog een update verwacht, watchOS 2. De release is helaas uitgesteld in verband met een grote bug.

iOS 9 wordt ondersteund op de volgende apparaten:

  • iPhone 4s
  • iPhone 5
  • iPhone 5c
  • iPhone 5s
  • iPhone 6
  • iPhone 6 Plus
  • iPhone 6s*
  • iPhone 6s Plus*
  • iPod touch (5e generatie)
  • iPod touch (6e generatie)
  • iPad 2
  • iPad (3e generatie)
  • iPad (4e generatie)
  • iPad Air
  • iPad Air 2
  • iPad Pro*
  • iPad mini
  • iPad mini 2
  • iPad mini 3
  • iPad mini 4

* Voorgeïnstalleerd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...