Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Dit is een mooi voorbeeld voor een cirkelredenering. Wat probeer je nu te zeggen, waarom is dit negatief?

Lijkt mij heel normaal dat je niet elk jaar 700 euro wil uitgeven terwijl dat ook voor andere dingen kan zijn, zoals vakantie.

Meeste verkopen hun vorige telefoon ook gewoon weer hoor, dus betaal je pakweg 200 euro voor een nieuwe iPhone.

Dus per maand betaal je 16,66 voor een nieuwe telefoon, sommige vinden het waard en sommige niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Als Rose Gold echt voor vrouwen is, dan is gold voor zwarten. Nogal beledigend, vind je ook niet? Daarom koppel ik kleuren dus niet aan geslacht of identiteit. Je moet zelf weten wat je voor kleur wilt, en niet nadenken over of het wel geaccepteerd zal worden als je als jongen zijnde ineens met een 'roze'* iPhone aan komt zetten.

Wat jonguh, de Champagne Gold iPhone is voor echte tattas. Niet haten.

Lijkt mij heel normaal dat je niet elk jaar 700 euro wil uitgeven terwijl dat ook voor andere dingen kan zijn, zoals vakantie.

Niet iedereen wilt geld uitgeven voor een vakantie van een (anderhalve) week. Net zoals niet iedereen zoveel wilt uitgeven voor een telefoon. Het verschilt voor iedereen.

----

Na een drietal weken nog steeds zeer tevreden over mijn overstap naar iPhone. Echt een goed ding. Enige probleempje is het scrollen in de App Store. Bij mij werkt dat enorm gaar, geen idee of het bij nog meer mensen zo is?

Link to comment
Delen op andere websites

JIj als iphone fanatic zal het wel de gewoonste zaak van de wereld vinden. Maar ik vind het van de pot gerukt om elk jaar je iphone te upgraden. Ik weet dat iPhones hun waardes behouden maar geld kan beter besteed worden dan aan telefoons.

Het vetgedrukte is echt het meest gevaarlijkste wat je ooit kunt zeggen in je leven. Buiten dat ik het met je volledig eens bent, verdien ik genoeg en vind ik het leuk genoeg om een nieuwe iPhone elk jaar te kopen. Maar ik zou je adviseren zo'n uitspraken nooit te doen, kan alleen maar negatief aflopen.

Dit is een mooi voorbeeld voor een cirkelredenering. Wat probeer je nu te zeggen, waarom is dit negatief?

Lijkt mij heel normaal dat je niet elk jaar 700 euro wil uitgeven terwijl dat ook voor andere dingen kan zijn, zoals vakantie.

Vind jij, het ligt er maar net aan hoeveel waarde je aan iets hecht. Nu kunnen we allemaal wel dit forum vol spammen met wat wij met het geld zouden doen, maar daar heeft verder helemaal niemand wat aan.

Elk jaar 700 euro doe je sowieso niet, want je verkoopt de vorige iphone gewoon :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Elk jaar 700 euro doe je sowieso niet, want je verkoopt de vorige iphone gewoon :-)

Nja, het is meer "elk jaar 200 euro" doordat de iPhone z'n waarde zo vast houdt, en dat is eigenlijk best weinig.

Het is misschien zelfs slim om elk jaar te veranderen van model. Stel dat je elke 3 jaar wisselt(bijvoorbeeld), dan is je vorige model al serieus gezakt in waarde en betaal je dus meer, misschien zelfs meer dan wanneer je elk jaar upgradet. Interessant om eens te onderzoeken. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Elk jaar 700 euro doe je sowieso niet, want je verkoopt de vorige iphone gewoon :-)

Nja, het is meer "elk jaar 200 euro" doordat de iPhone z'n waarde zo vast houdt, en dat is eigenlijk best weinig.

Het is misschien zelfs slim om elk jaar te veranderen van model. Stel dat je elke 3 jaar wisselt(bijvoorbeeld), dan is je vorige model al serieus gezakt in waarde en betaal je dus meer, misschien zelfs meer dan wanneer je elk jaar upgradet. Interessant om eens te onderzoeken. :puh:

Bij de 5S erg goed te zien, nu er meer 'smaakjes' komen zakken de vorige generaties nog sneller in prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

iOS 9.0.2 is uit. Changelog:

  • Oplossing voor een probleem met de instelling om mobiel dataverkeer voor apps in of uit te schakelen
  • Oplossing voor een probleem waardoor sommige gebruikers iMessage niet konden activeren
  • Oplossing voor een probleem waarbij een iCloud-reservekopie mogelijk werd onderbroken na het starten van een handmatige reservekopie
  • Oplossing voor een probleem waarbij het scherm mogelijk onjuist werd gedraaid bij het ontvangen van meldingen
  • De stabiliteit van Podcasts is verbeterd

Link to comment
Delen op andere websites

Zou nu wel te downloaden moeten zijn. Door server overload was er inderdaad wat vertraging. Die overload is waarschijnlijk veroorzaakt doordat ook iOS 9.0.2 en iOS 9.1 beta 3 uitgebracht zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Elk jaar 700 euro doe je sowieso niet, want je verkoopt de vorige iphone gewoon :-)

Nja, het is meer "elk jaar 200 euro" doordat de iPhone z'n waarde zo vast houdt, en dat is eigenlijk best weinig.

Het is misschien zelfs slim om elk jaar te veranderen van model. Stel dat je elke 3 jaar wisselt(bijvoorbeeld), dan is je vorige model al serieus gezakt in waarde en betaal je dus meer, misschien zelfs meer dan wanneer je elk jaar upgradet. Interessant om eens te onderzoeken. :puh:

Ik verkocht mijn 4s/5 16 gb 700 euro nieuw voor 400 na een jaar en de 5s 32gb/664gb voor 450. Veel meer krijg je er vaak niet voor. En ik heb dan nog het voordeel dat ik elk jaar de iPhone in Duitsland haal dus hem als eerste heb.

El Capitan heeft wat vertraging? :erm: Hier nog niks.

Kon hem gisteren gewoon downloaden op mijn vriendin d'r macbook, zelf hem ik de GM al enige tijd draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...