Ezra24rct3 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Wie kent deze? iPad Air! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 De iPad air is bijna hetzelfde als de ipad 4, op het gewicht na en de batterijduur. Ik vond de batterijduur van de ipad 3 al lang. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 De iPad air is bijna hetzelfde als de ipad 4, op het gewicht na en de batterijduur. Ik vond de batterijduur van de ipad 3 al lang. Ehm, je vergeet iets dat voor veel huidige iPad-gebruikers dé reden is om voor de iPad Air te gaan: het design. Die is namelijk ook flink vernieuwd ten opzichte van de vierde generatie. Nagenoeg gelijk aan dat van de iPad mini. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Ehm, je vergeet iets dat voor veel huidige iPad-gebruikers dé reden is om voor de iPad Air te gaan: het design. Die is namelijk ook flink vernieuwd ten opzichte van de vierde generatie. Nagenoeg gelijk aan dat van de iPad mini. Precies daarom vind ik de iPad Air zo'n mooi toestel. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Had dat filmpje eerder al gezien en besloot zelfs een te proberen of ik die icoontjes kon namaken. En grappig genoeg lukte het ook vrijwel helemaal goed. 't Is wel een beetje flauw om op die manier uit te halen naar Apple (zeker voor degenen die maar blijven zeuren dat het design van iOS 7 gekopieerd is van Android ofzo), maar het is leuk dat je met tekstverwerkingssoftware zulke icoontjes na kunt maken. Bewerkt: 24 oktober 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Als ik het goed heb, is het enige verschil tussen de nieuwe iPad Mini en de iPad Air de schermresolutie/grootte? Dat lijkt mij een sterke zet van Apple voor mensen die het iets kleiner, maar even krachtig willen. Reageren
Sublime Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Had dat filmpje eerder al gezien en besloot zelfs een te proberen of ik die icoontjes kon namaken. En grappig genoeg lukte het ook vrijwel helemaal goed. 't Is wel een beetje flauw om op die manier uit te halen naar Apple (zeker voor degenen die maar blijven zeuren dat het design van iOS 7 gekopieerd is van Android ofzo), maar het is leuk dat je met tekstverwerkingssoftware zulke icoontjes na kunt maken. Het was ook geen haat, ik deelde het omdat hij skills had om zoiets na te maken! Ik ga niet in op het Android gedeelte, daar ging het filmpje ook niet over Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Als ik het goed heb, is het enige verschil tussen de nieuwe iPad Mini en de iPad Air de schermresolutie/grootte? Dat lijkt mij een sterke zet van Apple voor mensen die het iets kleiner, maar even krachtig willen.Klopt! En dat is in mijn ogen inderdaad een goede zet. Ze hebben voor het eerst een processor 'overgeslagen', en dat is de A6-chip. De nieuwe iPad mini heeft nu gewoon dezelfde processor als de iPhone 5s en iPad Air. Het is nu nog de vraag hoeveel RAM-geheugen beide apparaten hebben en hoe het zit met de kloksnelheid. Als daar nou ook verbetering in zit, dan zijn het echt concurrenten voor de huidige tablets. Alhoewel, dat is eigenlijk al zo, maar de populariteit is de afgelopen tijd merkbaar afgenomen door het gebrek aan innovatie. En dit kan nog steeds geen innovatie worden genoemd, maar het is goed dat Apple een flinke voorsprong qua hardware en design heeft gemaakt. Overigens, de resolutie van beide iPads is hetzelfde. De grootte is wel anders; 7,9 inch tegenover 9,7 inch. Maar de resolutie is dus gewoon gelijk: 2048 × 1536 pixels (326 ppi). Bewerkt: 24 oktober 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Even tussendoor: Apple heeft iOS 7.0.4 uitgebracht die 'verbeteringen en oplossingen voor problemen, onder andere voor een probleem waardoor sommige gebruikers geen FaceTime-gesprekken konden voeren' bevat. Update is erg klein en kan daarom dus ook snel binnengehaald worden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Ik heb je bericht op Facebook gedeeld Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Zag het ja, bedankt daarvoor. --- Heb de update al een beetje kunnen testen op de iPhone 4 en vijfde generatie iPod touch. De iPhone lijkt iets vloeiender te reageren. Kan zijn omdat hij net nog vers geüpdated is, maar dat zal allemaal op de langere termijn wel blijken hoe het echt zit. Vooralsnog ziet het er in ieder geval prima uit. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Nog geen verschil gemerkt Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Maar jij hebt een iPad, toch? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Overigens, de resolutie van beide iPads is hetzelfde. De grootte is wel anders; 7,9 inch tegenover 9,7 inch. Maar de resolutie is dus gewoon gelijk: 2048 × 1536 pixels (326 ppi). Daar zit je wel fout. De resolutie is gelijk, maar bij de iPad Air wordt ie gestretched over 9,7 inch. Daardoor is de ppi van de iPad Air "slechts" 264 ppi. Dusja, de iPad Mini 2 is dus wel degelijk scherper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.