Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 De iPad Air is niet verouderd, en hij zal ongetwijfeld nog inderdaad vlotjes werken. Echter zijn er al meteen wat zaken die ervoor zorgen dat de tablet sneller zal verouderen. En daar moet je dus die afweging gaan maken. Wil je vier jaar met je iPad gaan doen, dan zou ik persoonlijk voor de iPad Air 2 gaan. Want die beschikt net weer over die flinke prestatieboost waardoor deze langer mee zal gaan. Daarnaast mist de iPad Air een belangrijke functie die vooral voor 'power users' fijn is: Split View (twee apps naast elkaar kunnen gebruiken). Is natuurlijk maar net wat je er zelf mee wilt doen, maar op dit moment is het wel één van de unique selling points. Nadeel is alleen wel weer dat je bij de Air 2 meteen de 64 GB variant moet pakken. Want er is er geen verkrijgbaar met 32 GB opslag. Het prijsverschil bedraagt in dit geval maar liefst €150. Of dat een betere investering is dan voor een goedkopere, minder krachtige en minder functionele iPad te gaan, dat is geheel aan jou. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Ik heb nergens beweerd dat hij niet vlot zou werken, wel dat hij verouderd is. Het is 2 jaar na de release van de Air, is het dan slim om er eentje te kopen? Dat is bij zo goed als elk elektronisch product hetzelfde antwoord: neen. Dan spendeer je beter een paar 100 euro meer(je bent toch al bezig met een uitgave van 300+euro) om enkele jaren extra gebeiteld te zitten. iPad 4 kopen op de release en na 3 jaar nog snel zijn? Verbaast me niet. Air nu nog snel? Verbaast me niet. Maar reken eens mee, als Together ook 3 jaar wil kunnen pochen met een snelle iPad, dan betekent dat in zijn geval 5 jaar na de release(want we zijn nu al 2 jaar na de release). Toevallig is de eerste iPad nu 5 jaar oud, is die nog snel naar hedendaagse normen? Dacht 't niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Ik kocht de 4 enkele maanden voordat de Air uitkwam. Dat viel dus wel mee. De iPad Air 2 is nog altijd het nieuwste 10 inch model en die is ook al 1 jaar oud.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Ik kocht de 4 enkele maanden voordat de Air uitkwam. Dat viel dus wel mee. De iPad Air 2 is nog altijd het nieuwste 10 inch model en die is ook al 1 jaar oud.. Ook inderdaad belangrijk mee te nemen in je overweging, Together. Apple bracht dit jaar geen iPad Air 3 uit, maar een iPad Pro. Die is groter, sneller, biedt ondersteuning voor een speciaal toetsenbord en voor een pen enzovoort. De verwachting is dat Apple voorlopig ook niet met een nieuwe iPad Air komt, al durf ik hier geen zekerheid over te bieden. In ieder geval, alleen al om deze reden is het dan aan te raden echt voor de iPad Air 2 te gaan. Ook als Apple over een maand ineens alsnog een nieuw model uit zou brengen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Tja, 350 euro vind ikzelf ook wel veel, 100 euro meer en je hebt de Air 2 met 16GB, of 200 euro meer en heb je de Air 2 met 64GB. Voor die prijs zou ik hem laten liggen, maar niet omdat ie verouderd is, ding kan nog prima mee. Nieuwste van het nieuwste hebben is iets wat tegenwoordig erg leeft maar vaak niet nodig, oudere hardware kan prima werken maar daar moet de prijs naar zijn. Mijn Mac Mini van 2009 doet het ook nog prima en vooral gezien ik ervoor een i7 game pc had staan. Reageren
Together Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Dus ik zou beter voor de Air 2 kunnen gaan als ik een Ipad aanschaf? Ik heb nu een Ipad 2, en de Air (2) lijkt me dus een goede upgrade. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Zou ik in jouw geval wel doen ja Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 (bewerkt) Probeer anders nog een leuk prijsje te krijgen voor de iPad 2? Zo heb je wat extra cash voor deze aankoop, of om later je spaarrekening mee terug te vullen. Of gaat de ipad naar een familielid o.i.d ? Bewerkt: 22 november 2015 door .Sharingan Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Of kijk anders misschien op Tweakers.nl tussen 'vraag en aanbod' voor een Air 2. Wel 2e hands, maar wel iets goedkoper. Reageren
Together Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Probeer anders nog een leuk prijsje te krijgen voor de iPad 2? Zo heb je wat extra cash voor deze aankoop, of om later je spaarrekening mee terug te vullen. Of gaat de ipad naar een familielid o.i.d ? De Ipad is van ons gezin.. Dus ik kan hem niet verkopen Het heeft ook geen haast dus ik kan ook wel wachten op de air 3. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Of kijk anders misschien op Tweakers.nl tussen 'vraag en aanbod' voor een Air 2. Wel 2e hands, maar wel iets goedkoper. Vaak worden ook tablets aangeboden die bijv. bij een abonnement of verzekering oid als 'cadeau' zijn gekregen. Gewoon, nieuw in doos. Ik heb al heel vaak door deze trick het nieuwste toestel kunnen kopen voor veel minder dan de nieuwprijs. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Probeer anders nog een leuk prijsje te krijgen voor de iPad 2? Zo heb je wat extra cash voor deze aankoop, of om later je spaarrekening mee terug te vullen. Of gaat de ipad naar een familielid o.i.d ? De Ipad is van ons gezin.. Dus ik kan hem niet verkopen Het heeft ook geen haast dus ik kan ook wel wachten op de air 3. Dan luidt mijn advies: wacht inderdaad op de iPad Air 3. Nóg betere investering wat mij betreft. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Weet iemand of dit de officiële eerste generatie oortjes zijn? https://www.gadgetbay.nl/producten/oortjes-micrfoon-earphone-iPod-iPhone?utm_source=leguide&utm_medium=cpc-leguide&utm_campaign=leguide Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Dat zijn de eerste generatie oortjes ja, maar officieel in de zin van origineel Apple, ik denk het niet eigenlijk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ben er vrij zeker van dat het namaak is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.