Jump to content

Apple - iOS 11

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Oversized=

Opzettelijk groter dan nodig

En het is niet opzettelijk groter dan nodig. En je andere argument haal ik niet aan omdat dat helemaal niets te maken had met mijn opvatting. Ik heb helemaal geen vergelijking getrokken tussen iOS en OSX. Sterk thumbsup2.gif

Vandaag de iPad Pro gebruikt. Wat een geniaal ding emo.gif Gewoon een vervanging eigenlijk voor je MacBook.

Ik zei "virtuele machines en programmeeromgevingen" tegen dit.

Had ik "een grotere iPad" gezegd, was het dan wel goed voor meneer? emo.gif De iPad Pro is an sich gewoon een grotere iPad en die kan dus niet een MacBook vervangen, simpel. Als je zegt dat een Pro een MacBook kan vervangen, dan bedoel je indirect dat iOS OSX kan vervangen, dat spreekt voor zich. En nee, dat kan het niet.

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

297

• MegaPilot

118

• Davedavy

88

• GolfG60

74

Geplaatst: (bewerkt)

Als je zegt dat een Pro een MacBook kan vervangen, dan bedoel je indirect dat iOS OSX kan vervangen, dat spreekt voor zich. En nee, dat kan het niet.

Dat zeg ik niet, dat zeg jij. Ik vind dat een iPad pro voor mijn doen een MacBook kan vervangen. Zeker icm het toetsenbord.

De enige reden dat jij nu ligt te bashen is omdat het een iPad is van Apple. Je zal dat vast gaan ontkennen, maar het is algemeen wel bekend dat Apple niet je voorkeur geniet. Want duur, overpriced blah blah blah. Nogmaals, ik vind dat het in mijn geval een MacBook zou kunnen vervangen. Klaar.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Dat zeg ik niet, dat zeg jij. Ik vind dat een iPad pro voor mijn doen een MacBook kan vervangen. Zeker icm het toetsenbord.

De Pro is in welk opzicht een betere desktopvervanger dan de gewone iPad? Toetsenbord kon je ook aansluiten op een gewone iPad. Dat extra RAM, die 3 inch en de snellere processor veranderen bitter weinig aan de beperkte functionaliteit van iOS.

De enige reden dat jij nu ligt te bashen is omdat het een iPad is van Apple.

Ah, de argumenten zijn op.

Je zal dat vast gaan ontkennen, maar het is algemeen wel bekend dat Apple niet je voorkeur geniet. Want duur, overpriced blah blah blah.

Elke tablet van 400 euro+ geniet niet mijn voorkeur, maar Apple an sich met z'n dure producten ook niet echt, neen.
Nogmaals, ik vind dat het in mijn geval een MacBook zou kunnen vervangen. Klaar.

:tu:
Geplaatst:

Ik snap jouw probleem gewoon niet. Met de iPad pro kan ik tekst verwerken, boeken bekijken, browsen en multitasken. Meer heb ik niet nodig voor me studie. Op dat gebied is het dus een prima vervanger voor een MacBook zoals al eerder aangegeven. Maar nee, meneer gaat weer meteen uit van geavanceerde applicaties. Ik snap je argument, maar je wist goed dat ik dat niet bedoelde. Dit is gewoon mierenneuken, en de reden die weten we. Tevens heb ik zogenaamd 'indirect' gezegd dat iOS OSX kan vervangen, even voor de duidelijkheid, dat is niet waar..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Apple heeft weer eens kwartaalcijfertjes bekend gemaakt (tussen haakjes van hetzelfde kwartaal vorig jaar):

• 74,8 miljoen iPhones (74,5 miljoen)
  • 16,1 miljoen iPads (21,4 miljoen)
  • 5,3 miljoen Macs (5,5 miljoen)
  • $75,9 miljard dollar omzet ($74,6 miljard dollar omzet)
  • $18,4 miljard dollar nettowinst ($18 miljard dollar nettowinst)
  • $3,28 dollar per aandeel ($3,06 dollar per aandeel)
  • 40,1% brutomarge (39,9% brutomarge)

Interessant om daarnaast te weten: meeste Android switchers ooit, volgens Tim Cook (CEO). :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik erger me soms van het feit dat m'n MacBook Air-scherm zo nu en dan eens de aandrang heeft om (helemaal) achterover te klappen

wanneer ik een hardcase eromheen heb gedaan, zonder zo'n beschermingshoes gebeurt dit namelijk nooit.. Zijn er toevallig meerdere

gebruikers die ook tegen zo'n soortgelijke probleem aanlopen? Want ik had ooit eens van iemand gehoord dat dit een veelvoorkomend

mankement is van 't apparaat, en spijtig genoeg krijg ik het niet verholpen...

Geplaatst:

Nog nooit wat van gemerkt. Behalve als hij door een of andere reden behoorlijk schud, maar in een trein/auto oid geen last van.

Geplaatst:

Mensen, ik ben op zoek naar een app waarmee ik een logboek (voor school) kan bijhouden. Enig idee welke ik kan gebruiken? Liefst gratis natuurlijk.

Geplaatst:

Mensen, ik ben op zoek naar een app waarmee ik een logboek (voor school) kan bijhouden. Enig idee welke ik kan gebruiken? Liefst gratis natuurlijk.

Notities? :7

Even serieus, wat wil je precies met het logboek doen? Een beetje meer info kan geen kwaad.

Geplaatst:

Data bijhouden, leerdoelen en leerpunten beschrijven, activiteiten bijhouden en beschrijven.. Dit wil ik dagelijks of wekelijks bijhouden.

Geplaatst:

Evernote zou kunnen, ook de gratis versie is wat uitgebreider van Notities van iOS.

Mocht je willen betalen, dan kan je ook meer afbeeldingen etc toevoegen, mocht je dat willen.

Wat mij betreft een prima app/website.

Geplaatst:

Hmm. Geen 3.5 jack in de upcoming iPhone. Reden: om het toestel NOG dunner te maken. Ben benieuwd hoeveel telefoons gaan buigen :7

Voor diegene die hier niet bekend mee is. De iPhone 6+ wilde nog wel eens buigen in een te strakke broek o.i.d

ht_unbox_therapy_iphone_6_plus_bend_test_2_jc_140925_16x9_992.jpg

Geplaatst:

De plus werd puur gebogen doordat mensen het in de kontzak of te hoog in de broekzak hadden zitten. Wanneer je het fatsoenlijk in je kwijt kunt, is er niets aan de hand.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...