Jump to content

Apple - iOS 11

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Soms heb ik het gevoel alsof ik een thuisbioscoop in m'n broekzak heb, dat wil ik niet meer emo.gif

Dat gevoel heb ik wel bij m'n 5.5 inch smartphone. Dat is gewoonweg niet met 1 hand te bedienen. Enige nadeel is als ie in de broekzak zit, eruit zou ik echt niks kleiner meer willen. Maar groter dan 5.5 inch: no way.

4.7 inch vond ik imo wel ideaal, maar 5.5 inch is wel leuker voor video's te kijken.

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

297

• MegaPilot

118

• Davedavy

88

• GolfG60

74

Geplaatst:

Bij de 4 inch kun je pefect overal bij. De 4.7 inch wordt het krap en dat vind ik persoonlijk niet echt fijn. Dat er een mogelijkheid op zit waardoor je scherm naar beneden gaat, zegt al genoeg.

Geplaatst:

Ik vermoed dat mijn iPhone 6 connector kapot is. Ik dacht dat het aan mijn kabel lag en kocht zonder te denken een nieuwe kabel, de kabel lijkt niet goed verbinding te maken met de telefoon. Iemand enig idee of dit een garantie geval is of niet?

Geplaatst:

Ik vermoed dat mijn iPhone 6 connector kapot is. Ik dacht dat het aan mijn kabel lag en kocht zonder te denken een nieuwe kabel, de kabel lijkt niet goed verbinding te maken met de telefoon. Iemand enig idee of dit een garantie geval is of niet?

Volgens mij wel. :Y Sowieso altijd proberen wat betreft garantie, niet geschoten is altijd mis.
Geplaatst:

Nja ze zullen wel weer gaan zeuren. Hij is al 1,5 jaar oud, en volgens Apple heb je op een telefoon van 700+ euro maar 'recht' op 1 jaar :7 Natuurlijk zijn ze verplicht 2 jaar te geven, maar toch. Eer je ze zo ver hebt tot actie over te gaan is die al bijna ouder dan 2 jaar :puh:

Nja ze zullen wel weer gaan zeuren. Hij is al 1,5 jaar oud, en volgens Apple heb je op een telefoon van 700+ euro maar 'recht' op 1 jaar emo.gif Natuurlijk zijn ze verplicht 2 jaar te geven, maar toch. Eer je ze zo ver hebt tot actie over te gaan is die al bijna ouder dan 2 jaar puh2.gif

Zeker bij Apple online gekocht? Bij winkels heb je dat soort gezeik niet en sowieso 2 jaar. Geloof dat er zelfs een Apple-reseller is die zomaar 3 jaar geeft, zonder bijbetalen.

Geloof niet dat ze een reparatie kunnen weigeren om eerlijk te zijn, 1 jaar garantie gaat helemaal in tegen de Europese wetgeving.

Edit: Gatverdamme. Net even de site van Apple gecheckt, als Belg heb je gewoon 2 jaar op de site van Apple, als Nederlander echter niet(???). http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Bewerkt: door MegaPilot

Hoe lang heb je de telefoon? (ik ben blind) Mijn iPhone 6 vertoonde het zelfde probleem 3 maanden na aankoop. Ben er mee naar de lokale apple boer geweest en hun hebben de connector voor mij opgeschoond. Stof uit je broekzak wilt nog wel eens ophopen in de connector en aux. Ik heb het door hun "professioneel" laten verwijderen, $20 (belachelijk imo) en het werkte weer goed.

Je kunt dit natuurlijk ook zelf voorzichtig doen met een tandenstoker (geen metaal obviously) en een busje perslucht.

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Stof uit je broekzak wilt nog wel eens ophopen in de connector en aux. Ik heb het door hun "professioneel" laten verwijderen, $20 (belachelijk imo) en het werkte weer goed.

Goede tip! Even proberen, en als het dan nog niet werkt ga ik gewoon zeuren bij Apple tot ze het oplossen :puh:

• 3 weken later...

Zojuist maar me iPhone aan iTunes geslingerd en 9.3.1 erop gezet. De laggy 9.0.2 was de Jailbreak niet meer waard. Ik zal best 'n paar handige Tweaks missen maar Night Shift heeft bijv. alweer F.Lux vervangen puh2.gif

Oh en @hierboven: nog bedankt! Stof was inderdaad ( :7 ) het probleem.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik wist niet eens dat de laatste versies ook nog gejailbreakt werden. Laatst jb voor mij is op mijn 3gs en 4 geweest. Toen iOS nog heul erg kaal was :puh:

Davy, weet je toevallig of er een tweak bestaat om het aantal notificaties aan te passen in het berichtencentrum? Tot iOS9 kon je instellen hoeveel notificaties werden weergeven. 1, 2 en 5. De optie bestaat nu niet meer en word strontziek van het gescroll in berichtencentrum. Mocht deze tweak bestaan wil ik een jailbreak wel overwegen.

Zo te zien niet. Vreemd dat ze die optie weg hebben gehaald :/ Ik mis de JB wel een beetje, ik druk steeds nu op Whatsapp bellen en dan belt 'ie ook daadwerkelijk via Whatsapp :7 Bewerkt: door Davedavy
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Guys heb een probleem. Ik heb voor mn ma een iPhone 4S gekocht, als een upgrade van haar 4. Ik heb alles via icloud overgezet maar de fotos overzetten lukt niet. Foto's in het iCloud menu staat aan op beide telefoons.. Allebei de toestellen draaien op de nieuwste firmware. (iPhone 4 draait op 7.2.1 en de 4S op 9.3.2)

Geplaatst:

Zover ik weet niet? Bij beide toestellen kun je aangeven of je foto's in de cloud mee opgenomen moeten worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...