Jump to content

Battlefield 3 VS Call of Duty: MW3


Svenie

Recommended Posts

Ik denk dat dit komt omdat je in BF teamplay nodig hebt om te winnen, zonder teamplay word je meteen neergemaait. Op COD kan je beter winnen door voor jezelf te spelen en heb je totaal geen teamplay nodig op te kunnen winnen.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, je zult waarschijnlijk minder met je team moeten doen in CoD. Maar je hebt een keuze. Met de komst van MW3 is er bijvoorbeeld een nieuwe gamemode Team Defender, die moet je zeker met vrienden spelen, in je eentje kan je het onmogelijk winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    14

  • GolfG60

    13

  • Sjaakswabber

    9

  • Wooods

    9

Ik denk dat dit komt omdat je in BF teamplay nodig hebt om te winnen, zonder teamplay word je meteen neergemaait. Op COD kan je beter winnen door voor jezelf te spelen en heb je totaal geen teamplay nodig op te kunnen winnen.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, je zult waarschijnlijk minder met je team moeten doen in CoD. Maar je hebt een keuze. Met de komst van MW3 is er bijvoorbeeld een nieuwe gamemode Team Defender, die moet je zeker met vrienden spelen, in je eentje kan je het onmogelijk winnen.

Ik denk dat je bedoeld dat je in BF juist MEER moet doen met je team dan in CoD?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg dat je ook in CoD gamemodes hebt waarin je 9 van de 10 keer niet wint als je in je eentje speelt, maar dat je niet zoveel hoeft te doen als in BF3.

Daar ben ik het niet mee eens, als je in BF3 een battle speelt, en je doet niet veel, dan verlies je 100%, in CoD is het niet zo gesteld op de teams , maar meer op de gamer zelf, het gaat dus meer om de score die je zelf scoort. Verder vind ik dat je in CoD niet veel samen met je team hoeft te doen, er is niemand die je commando's geeft, dus je kunt goed zelf spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

In MW3 kun je je teammaten zelfs lekker naaien door de punten op te rapen als je eigen teammaten dood gaan, vorige week had ik er eentje die daarna de hele tijd op mij ging jagen. Omdat diegene zag dat ik alle punten die door het team gescoort waren kreeg. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg dat je ook in CoD gamemodes hebt waarin je 9 van de 10 keer niet wint als je in je eentje speelt, maar dat je niet zoveel hoeft te doen als in BF3.

Daar ben ik het niet mee eens, als je in BF3 een battle speelt, en je doet niet veel, dan verlies je 100%, in CoD is het niet zo gesteld op de teams , maar meer op de gamer zelf, het gaat dus meer om de score die je zelf scoort. Verder vind ik dat je in CoD niet veel samen met je team hoeft te doen, er is niemand die je commando's geeft, dus je kunt goed zelf spelen.

Eigenlijk is er wel altijd een beetje teamwork in COD (aldanniet altijd rechtstreeks). Idd bij bv. Team Defender is teamwork bijna nodig om te winnen, maar probeer maar eens een potje Domination te winnen als je team niets doet. Ik denk dat dat dan moeilijk lukt. En zo zijn er wss nog wel gamemodes.

Tevens @ de video, het is ondertussen al wel duidelijk dat de community die reviews schrijft, vote en video's opzoekt BF fans zijn. Maar in hoeverre is dat representatief. De voorbije COD's hebben altijd al hoge verkoopcijfers gekregen op korte tijd, en toch bleef Battlefield altijd maar 'beter' zijn. Dan denk ik dat dat gewoon betekent dat de meeste mensen die COD spelen, de game kopen.. Maar verder niet echt omkijken naar reviews etc.

Ik ben het er namelijk niet mee eens. Oké, leuk dat de meerderheid van de community BF leuk vindt. Maar ik blijf MW3 beter vinden. Dat is een persoonlijke mening, en als je wilt weten waarom, dan moet je maar terugkijken in het topic. En ik denk dat dat voor de meesten wel zo zal blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

De aantal keren hoevaak de games in 24 uur, over de toonbank gingen:

Modern Warfare 3:

6,5 Miljoen keer.

Battlefield 3:

10 Miljoen keer.

*Ik heb dit van verschillende bronnen, of dit waar is , is de vraag. Deze informatie is apart van elkaar opgezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

De aantal keren hoevaak de games in 24 uur, over de toonbank gingen:

Modern Warfare 3:

6,5 Miljoen keer.

Battlefield 3:

10 Miljoen keer.

*Ik heb dit van verschillende bronnen, of dit waar is , is de vraag. Deze informatie is apart van elkaar opgezocht.

Ik heb gehoord dat die 10 miljoen verkochte exemplaren van BF3 over een periode van 1 week waren.

Dat van die 6 miljoen keer was een geschatte hoeveelheid: http://wii.4gamers.be/nieuws/10401/1/Analist-6-miljoen-op-dag-1-voor-MW3

& op dag 1 werd er in totaal 9,3 miljoen exemplaren verkocht in 24 uur: http://pc.4gamers.be/nieuws/10473/1/MW3-haalt-93-miljoen-keer-uit-op-dag-1

& hier nog een tweede bron: http://www.gamelux.nl/news/9948-MW3-breekt-alle-records

Ik weet dat dit een 'flauwe' reden is, maar volgens mij weet je zelf ook wel wie de winnaar zou zijn in meest verkochte exemplaren als je COD en BF naast elkaar legt. Ik heb het dan niet over de waarom het wel of niet goed is, maar gewoon. COD is in dat opzicht een stuk bekender dan Battlefield.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat veel jongetjes van deze tijd Battlefield niet goed genoeg kennen, maar Call of Duty wel omdat die ieder jaar verschijnt. Bad Company,'s niet meegeteld want dat zijn geen echte Battlefields moet ik jullie zeggen als Battlefield liefhebber.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat veel jongetjes van deze tijd Battlefield niet goed genoeg kennen, maar Call of Duty wel omdat die ieder jaar verschijnt. Bad Company,'s niet meegeteld want dat zijn geen echte Battlefields moet ik jullie zeggen als Battlefield liefhebber.

Golf had hier al een mooie reactie over geplaatst:

[Puber]OMG, HEB JIJ NIET DE NIEUWE CALL OF DUTY?????[/puber]

Call of Duty wordt voor 80% zeker gekocht vanwege de hype die erom zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dat komt omdat veel jongetjes van deze tijd Battlefield niet goed genoeg kennen, maar Call of Duty wel omdat die ieder jaar verschijnt. Bad Company,'s niet meegeteld want dat zijn geen echte Battlefields moet ik jullie zeggen als Battlefield liefhebber.

IEdereen kent battlefield, ik ken 30-40 gamers waarvan er 25-30 MW3 leuker vinden en allemaal battlefield kennen. Argument invalid.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat veel jongetjes van deze tijd Battlefield niet goed genoeg kennen, maar Call of Duty wel omdat die ieder jaar verschijnt. Bad Company,'s niet meegeteld want dat zijn geen echte Battlefields moet ik jullie zeggen als Battlefield liefhebber.

IEdereen kent battlefield, ik ken 30-40 gamers waarvan er 25-30 MW3 leuker vinden en allemaal battlefield kennen. Argument invalid.

Dus het is mogelijk dat je er 30 kent, waarvan 30 ook MW3 leuker vinden dan BF3, speel je in een MW3 clan? :clown:

Nja, je kunt er in ieder geval er niet onderuit dat er veel spelers zijn die het om de hype doen ipv. om de echte speelplezier.

Kun je vaak ook zien op de manier hoe ze spelen, campen, sprayen en noobdingen gebruiken, die hebben de skill/drang niet om het op een goede manier te spelen.

En helaas, die zijn er ook in BF3, maar ik vind het niet erg, de meeste zitten toch in MW3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...